ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Data publikacji 2019-12-03
Data zakończenia 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Chmielniku
Miejscowość Chmielnik
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631175-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331414004, 331620003, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku w ilości i asortymencie ujętym w załącznikach od br 2 do nr 2.8 do SIWZ w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc0c3af1-e324-428d-ad81-a8768d8daca2
Biuletyn 631175-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Chmielniku
Regon 36801130000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kielecka
Zamawiajacy adres numer domu 1-3
Zamawiajacy miejscowosc Chmielnik
Zamawiajacy kod pocztowy 26-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3542136, 3542017 w.140, 150,
Zamawiajacy fax 413 542 136
Zamawiajacy email przetargi@szpital-chmielnik.pl,
Adres strony url www.szpital-chmielnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-chmielnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna wymagana w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Chmielniku, ul. Kielecka 1-3; 26-020 Chmielnik
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny 2/26/PN/20/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku w ilości i asortymencie ujętym w załącznikach od br 2 do nr 2.8 do SIWZ w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 /Dz. U. z 2019 r. poz. 175/ oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobligowany jest do przedłożenia aktualnych kopii dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania w Polsce. 2. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu na oferowane produkty wszystkich wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu i zobowiązaniu do przedstawienia ich na każde wezwanie Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z FORMULARZEM CENOWYM – Załącznik nr 1 i 2-2.7 do SIWZ należy przedstawić w formie oryginału zgodnie ze wzorem zamieszczonym w SIWZ, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.  Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.  Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy, odstąpienia od umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy : a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy, b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wypłynie na okoliczności realizacji umowy, c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie spełniał wszystkie wymagania zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową, 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiające go związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu. 8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr I. Drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilość i asortyment określa załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr II. Rękawice diagnostyczne, chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141400-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilość i asortyment określa załącznik nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr III. Cewniki, dreny, rurki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilość i asortyment określa załącznik nr 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr IV. Kaniule, igły, strzykawki, wkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilość i asortyment określa załącznik nr 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr V. Rękawy do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilość i asortyment określa załącznik nr 2.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr VI. Zestawy ratunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilość i asortyment określa załącznik nr 2.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr VII. Siatki chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilość i asortyment określa załącznik nr 2.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr VIII. Klipsy laparoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilość i asortyment określa załącznik nr 2.7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr IX. Drobne artykuły medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilość i asortyment określa załącznik nr 2.8 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)