Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2020 (z wyłączeniem przerwy świątecznej). Zamówienie składa się z siedmiu części. I. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. II. Świeży drób. III. Ryby przetworzone i konserwowane, Produkty głęboko mrożone, Warzywa mrożone, Wyroby gotowe garmażeryjne. V. Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A. VI. Produkty mleczarskie. VII. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Produkty mączne. VIII. Różne produkty spożywcze, Oleje, tłuszcze roślinne, Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie dostarczał: a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b) artykuły, które nie wskazywałby oznak nieświeżości lub zepsucia, c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie przydatności do spożycia dla danego produktu d) asortyment w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e) produkty pierwszego gatunku, f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, aby spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g) produkty posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia, h) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dla roślin okopowych: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, burak itd.) i) asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, j) transport do siedziby Zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu art. spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości, k) pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, l) dostawa była realizowana zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu. Zamówienia będą składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. |
GuidZP400 |
76fa8f91-5f87-43f2-9933-42eaac62392f
|
Biuletyn |
632753-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wadowicach Górnych
|
Regon |
18087720300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wadowice Górne
|
Zamawiajacy adres numer domu |
133E
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice Górne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-308
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
14 6661020,
|
Zamawiajacy fax |
14 6661020
|
Zamawiajacy email |
wadowice.zespol@gmail.com,
|
Adres strony url |
www.zspwg.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
EDUKACJA
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zspwg.edupage.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zspwg.edupage.org
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Wadowicach Górnych na część I, II, III, V, VI, VII, VIII
|
Numer referencyjny |
ZSPWG.281.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2020 (z wyłączeniem przerwy świątecznej). Zamówienie składa się z siedmiu części. I. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. II. Świeży drób. III. Ryby przetworzone i konserwowane, Produkty głęboko mrożone, Warzywa mrożone, Wyroby gotowe garmażeryjne. V. Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A. VI. Produkty mleczarskie. VII. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Produkty mączne. VIII. Różne produkty spożywcze, Oleje, tłuszcze roślinne, Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie dostarczał: a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b) artykuły, które nie wskazywałby oznak nieświeżości lub zepsucia, c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie przydatności do spożycia dla danego produktu d) asortyment w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e) produkty pierwszego gatunku, f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, aby spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g) produkty posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia, h) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dla roślin okopowych: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, burak itd.) i) asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, j) transport do siedziby Zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu art. spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości, k) pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, l) dostawa była realizowana zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu. Zamówienia będą składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 – wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia – nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 – wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia – nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: c) zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 – wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia – nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz oferty (wzór złącznik nr 1 do SIWZ) b) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust 1 pkt 12-23 Ustawy Pzp (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) c) wzór umowy (wzór załącznik nr 4 do SIWZ) d) formularz cenowy (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) e) wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór załącznik nr 6 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. f)informację o podwykonawcach – załącznik nr 7 do SIWZ, klauzule informacyjną - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Integralną częścią umowy jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta sporządzona i złożona w postępowaniu przetargowym, z tym że pierwszeństwo mają postanowienia w/w umowy. 3. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów żywionych). Zamawiający nie będą ponosili ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie; b) Zamawiający w razie potrzeby zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany w ilości produktów (mniej lub więcej), dokonując zamiany w ramach wymienionego asortymentu danej części, nie przekraczając tym samym ustalonej ogólnej kwoty w umowie na daną część. c) w przypadku zmian przepisów dotyczących żywienia młodzieży lub innych ważnych czynników (np. decyzja Powiatowej Stacji Sanitarno–Epidemiologicznej) Zamawiający zastrzega sobie wynikające z tego zmiany asortymentu towaru. d) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; e) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; f) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; g) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; h) do umowy wprowadza się klauzule: • Wykonawca może realizować dostawy wyszczególnione w załączniku nr 5 w cenach jednostkowych niższych lub promocyjnych niż podane w załączniku nr 5 pod warunkiem zachowania asortymentu i nie niższych parametrów, cech jakościowych: składu, smaku, zapachu, wyglądu, przydatności do spożycia, nie mniejszej gramatury produktu, na co Zamawiający wyraża zgodę, z zastrzeżeniem, że zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. • W uzasadnionych przypadkach za zgodą przedstawiciela Zamawiającego dopuszcza się dostarczenia mniejszej/większej gramatury produktu po cenie proporcjonalnie niższej/wyższej do ceny jednostkowej podanej w załączniku nr 5. • Sposób wykonania przedmiotu zamówienia lub termin dostarczenia towaru może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, np. udokumentowanego ogólnego braku na rynku jakiegoś asortymentu produktów spożywczych lub wielkości opakowań, Wykonawca może po uzgodnieniu i uzyskaniu aprobaty przez osobę prowadzącą zapotrzebowania dla stołówki szkolnej dokumentując zaistniałą przyczynę, dostarczyć produkt podobny, równoważny lub w innej wielkości opakowania, w cenie podanej w formularzu cenowym po przeliczeniu na aktualną wielkość opakowania lub towaru z zastrzeżeniem, że termin dostarczenia towaru nie może być dłuższy niż 3 dni. O zaistniałym fakcie Wykonawca zobowiązany jest w następnym dniu po otrzymaniu zapotrzebowania na towar, pisemnie powiadomić upoważnionego pracownika szkoły do przekazywania zamówień Wykonawcy, pod rygorem zastosowania kar umownych.Do umowy wprowadza się klauzule waloryzacji:a) Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę mięsa, drobiu- waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 30% zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących mięso lub drób. Ustaloną aktualnie obowiązującą średnią cenę należy odnieść do średnich cen obowiązujących na jeden dzień przed terminem składania ofert w tych hurtowniach. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający.
b) Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę ryb, produktów mrożonych i warzyw mrożonych - waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 30% zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących mrożonki. Ustaloną aktualnie obowiązującą średnią cenę należy odnieść do średnich cen obowiązujących na jeden dzień przed terminem składania ofert w tych hurtowniach. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający.
c) Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę jaj konsumpcyjnych- waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 30% zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących jaja. Ustaloną aktualnie obowiązującą średnią cenę należy odnieść do średnich cen obowiązujących na jeden dzień przed terminem składania ofert w tych hurtowniach. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający.
d) Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę produktów mleczarskich - waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 30% zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących nabiał. Ustaloną aktualnie obowiązującą średnią cenę należy odnieść do średnich cen obowiązujących na jeden dzień przed terminem składania ofert w tych hurtowniach. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający.
e) Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę produktów przemiału ziarna i produktów skrobiowych oraz różnych produktów spożywczych,- waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 30% zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących produkty spożywcze. Ustaloną aktualnie obowiązującą średnią cenę należy odnieść do średnich cen obowiązujących na jeden dzień przed terminem składania ofert w tych hurtowniach. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający. Zmiany, o których mowa w pkt 3 Rozdział XXII części niniejszej specyfikacji dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mieso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2020 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Świeży drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2020 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ryby przetworzone i konswerwowane, Produkty głęboko mrożone, Warzywa mrożone,Wyroby gotowe garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2020 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Jaja kurze konsumpcyjne świeże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2020 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2020 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Produkty mączne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2020 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze, Oleje tłuszcze roślinne, Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2020 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
|
| |