GuidZP400 |
af86fcfc-9cab-4a2b-b4a2-a4d2be8919af
|
Biuletyn |
632878-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
|
Regon |
47139038700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopcińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-142
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 783 378,
|
Zamawiajacy fax |
426 780 798
|
Zamawiajacy email |
a.sawicka@lcdnikp.elodz.edu.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.wckp.lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Napęd przyszłości – napędem Twojej kariery. RPLD.11.03.02-10-0011/18
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
NP/10/2019 Doposażenie Pracowni Mechatroniki Pojazdowej obejmujące dostawę specjalistycznego wyposażenia – samochodu osobowego z napędem hybrydowym z oprogramowaniem diagnostycznym na potrzeby realizowanego Projektu „Napęd przyszłości – napędem Twojej kariery”
|
Numer referencyjny |
NP/10/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego – wyposażenia Pracowni Mechatroniki Pojazdowej, według poniższego zestawienia: Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego - samochodu osobowego z napędem hybrydowym wraz z oprogramowaniem diagnostyczno-technicznym przeznaczonym do prowadzenia zajęć edukacyjnych dla uczniów wraz z wykonaniem szkoleniowych usług towarzyszących tj.: a) bezkosztowego szkolenia z obsługi zakupionego sprzętu dydaktycznego (samochód z oprogramowaniem)
zgodnie z polityką jakości Producenta samochodu. b) odpłatnej usługi szkoleniowej dla nauczycieli (4 osoby wyznaczone przez Zamawiającego) z nastawieniem na możliwości kształcenia z wykorzystaniem zakupionego sprzętu dydaktycznego (samochód z oprogramowaniem),
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Ustala się następujący termin wykonania zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (*). Zamawiający informuje, iż termin
wykonania zamówienia o którym mowa powyżej dotyczy wykonania części zamówienia która dotyczy dostawy zamawianego sprzętu dydaktycznego (samochód z licencją
oprogramowania). Wykonanie usług towarzyszących dostawie, o których mowa w SIWZ w Rozdziale II ust. 1.1 lit a) i b) następuje, w każdych okolicznościach i niezależnie od
ostatecznie ustalonego terminu realizacji dostawy o którym mowa w ust. 1, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania przez Strony ostatecznego
protokołu odbioru dostawy bez zastrzeżeń. (*)Termin realizacji zamówienia został również ustalony za jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert – szczegółowo określony w
SIWZ w Rozdziale XIII ust. 2.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w zakresie: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile to wynika z odrębnych przepisów.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w zakresie: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile to wynika z odrębnych przepisów.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w zakresie: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile to wynika z odrębnych przepisów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W
celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust.
11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5
ustawy), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru, który zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia
ofert) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,
terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających: - spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez
Zamawiającego: a) Szczegółowa specyfikacja techniczna wraz z innymi niezbędnymi dokumentami w celu potwierdzenia zgodności oferowanego samochodu z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w treści załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty, b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest
korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowej realizacji
przedmiotu umowy, c) zmiany miejsc dostaw, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług towarzyszących wykonaniu przedmiotu umowy, oraz zmian adresów
tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego, innych jednostek, na rzecz których, w imieniu
których i/lub wspólnie z którymi Zamawiający udzielił zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonych terminów realizacji zamówienia - mogą one ulec
przesunięciu jedynie w przypadku wystąpienia: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni i istotny wpływ na
terminowość wykonania zamówienia, c) wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku
zaistnienia okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności i których strony, przy zachowaniu należytej staranności nie mogły przewidzieć przy zawieraniu
umowy, a które mogą skutkować niemożnością dotrzymania terminów umownych, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego na piśmie o ich
wystąpieniu. Wówczas Zamawiający może wyrazić zgodę na wyznaczenie nowego terminu wykonania prac, który w stosunku do terminów poprzednich może być przesunięty o
czas nie dłuższy niż czas trwania tychże okoliczności. W przypadku braku takiego zawiadomienia, Wykonawcy zobowiązany jest do dotrzymania terminów ustalonych w umowie.
Ustalenie nowych terminów musi nastąpić na piśmie. Powyższy zapis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą z uwagi
na zaproponowanie przez niego krótszego terminu wykonania zamówienia (za co Wykonawca uzyskał dodatkową punktację na etapie oceny ofert).
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wykonawca może zastrzec, że załączone do oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji nie mogą być udostępniane. W przypadku zastrzeżenia dokumentów Wykonawca uzasadni pisemnie i załączy to uzasadnienie do oferty, że zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Zastrzeżone dokumenty powinny być opatrzone napisem
następującej treści: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wskazane jest umieszczenie tych dokumentów w ofercie w sposób uniemożliwiający przypadkowe
zapoznanie się z ich treścią.
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski (PL)
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia
za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo ustanawiające
pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia musi zostać złożone
w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|