Dostawa płyt różnych, płyt do nadruku, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632408-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 302374003, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę płyt różnych, płyt do nadruku, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek z podziałem na 13 pakietów do samodzielnego rozpatrywania.
Pakiet nr 1 Płyty CD do nadruku
Pakiet nr 2 Tonery do drukarek LEXMARK
Pakiet nr 3 Tonery do drukarek Brother
Pakiet nr 4 Tonery do drukarek HP
Pakiet nr 5 Tonery do drukarek OKI
Pakiet nr 6 Tonery do drukarek SAMSUNG
Pakiet nr 7 Płyty różne
Pakiet nr 8 Tusze i tonery do różnych urządzeń
Pakiet nr 9 Tusze do drukarki PRIMERA
Pakiet nr 10 Tusze RIMAGE
Pakiet nr 11 Tonery do kserokopiarek i drukarki KONICA MINOLTA
Pakiet nr 12 Tonery do drukarek KYOCERA
Pakiet nr 13 Tusze i tonery do drukarek Canon
Szczegółowy opis zamówienia zawarty w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28866b13-1f68-4e95-8e70-e1edbd9bdeb1
Biuletyn 632408-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Regon 29364000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ogińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-506
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 537 286
Zamawiajacy fax 757 543 883
Zamawiajacy email przetargi1@spzoz.jgora.pl
Adres strony url www.spzoz.jgora.pl poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.jgora.pl (zakładka przetargi)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie. Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Ogińskiego 6 , 58-506 Jelenia Góra, ub złożyć bezpośrednio w Sekretariacie WCSKJ, adres jw., budynek D, parter, kierunek administracja - strona prawa.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa płyt różnych, płyt do nadruku, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Numer referencyjny ZP/PN/53/12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje dostawę płyt różnych, płyt do nadruku, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek z podziałem na 13 pakietów do samodzielnego rozpatrywania. Pakiet nr 1 Płyty CD do nadruku Pakiet nr 2 Tonery do drukarek LEXMARK Pakiet nr 3 Tonery do drukarek Brother Pakiet nr 4 Tonery do drukarek HP Pakiet nr 5 Tonery do drukarek OKI Pakiet nr 6 Tonery do drukarek SAMSUNG Pakiet nr 7 Płyty różne Pakiet nr 8 Tusze i tonery do różnych urządzeń Pakiet nr 9 Tusze do drukarki PRIMERA Pakiet nr 10 Tusze RIMAGE Pakiet nr 11 Tonery do kserokopiarek i drukarki KONICA MINOLTA Pakiet nr 12 Tonery do drukarek KYOCERA Pakiet nr 13 Tusze i tonery do drukarek Canon Szczegółowy opis zamówienia zawarty w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dysponowania odpowiednią sytuacją ekonomicznej i finansową. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym zapewniającym właściwą realizację przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia”. Na wezwanie z art. 26. 2 Wykonawca przedstawi Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ „Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu" . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca na wezwanie z art. 26.2 prześle Katalogi, foldery do każdej pozycji, języku polskim na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, którego pakietu i pozycji dotyczy dana pozycja.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy do oferty mają dołączyć 1.) Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem (załącznik nr 2) , 2.) Wykaz asortymentowo – ilościowy wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1) 3.) Dowód wniesienia wadium * 4) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pełnomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 5.) Oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale IX, pkt. 1 ppkt. 1), pkt. 2 ppkt. 1), 2)
Czy wadium 1
Wadium Pakiet nr 1 kwota: 1 920,00 zł; Pakiet nr 2 kwota: 1 475,00 zł; Pakiet nr 3 kwota: 640,00 zł; Pakiet nr 4 kwota: 498,00 zł; Pakiet nr 5 kwota: 437,00 zł; Pakiet nr 6 kwota: 314,00; Pakiet nr 7 kwota: 238,00 zł; Pakiet nr 8 kwota: 227,00 zł; Pakiet nr 9 kwota: 167,00 zł; Pakiet nr 10 kwota: 148,00 zł; Pakiet nr 11 kwota: 49,00 zł; Pakiet nr 12 kwota: 56,00 zł; Pakiet nr 13 kwota: 18,00 zł; Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu : przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku: na konto: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483 dopiskiem (nr referencyjny postępowania: ZP/PN/53/12/2019) lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 310 z późn. zmian.), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego załączając do oferty z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć również jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości zwiększenia wartości netto zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 1843), gdzie łączna wartość zmian będzie mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. cytowanej ustawy tj. mniejsza od 10% wartości zamówienia, która została określona w § 2 pkt. 1 umowy. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza wyraźnie wskazanymi postanowieniami niniejszej umowy w tym w szczególności w §2 oraz zmianami określonymi w Ustawie pzp w tym również w art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy pzp, a ponadto zmianami w zakresie: a) numeru katalogowego produktu b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów c) przedmiotowym / produkt zamienny d) liczby opakowań e) ceny jednostkowej w sytuacji gdy: • wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony lub • wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową lub • W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, lub Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejsze umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego, m.in. zmiany producenta i zmiany ilości sztuk w opakowaniu, przy odpowiednim przeliczeniu ilości zamówienia na okres realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia lub w załączonej dokumentacji przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnym opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/ asortyment/ sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX (składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. poz. 1126 z dn. 26 lipca 2016 z późn. zm.). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. Wymagania dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz warunków udziału w zamówieniu, zostały szczegółowo opisane w SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w Rozdziale XVII pkt. 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2019 poz. 369 tekst jednolity). Zamawiający dopuszcza złożenia oświadczenia w formie elektronicznej lub faxem. Oryginał dokumentu należy niezwłocznie przesłać do Zamawiającego na adres podany w SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór „Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej” stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument składa każdy z partnerów konsorcjum/ członków spółki cywilnej oddzielnie w imieniu swojej firmy. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 19.12.2019 r. o godz. 11:00 w WCSKJ w Dziale Umów, Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – Sali Konferencyjnej, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegóły dotyczące ochrony danych osobowych zawarte w SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Płyty CD do nadruku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa płyt CD do nadruku - 2 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek LEXMARK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa tonerów do drukarek LEXMARK - 2 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek Brother
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa tonerów do drukarek Brother - 32 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek HP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa tonerów do drukarek HP - 37 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek OKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa tonerów do drukarek OKI - 11 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek SAMSUNG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa tonerów do drukarek SAMSUNG - 17 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Płyty różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa płyt różnych - 7 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Tusze i tonery do różnych urządzeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa tuszy i tonerów do różnych urządzeń - 18 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Tusze do drukarki PRIMERA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa tuszy do drukarek PRIMERA - 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Tusze RIMAGE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa tuszy RIMAGE - 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Tonery do kserokopiarek i drukarki KONICA MINOLTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek KONICA MINOLTA - 5 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek KYOCERA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa tonery do drukarek KYOCERA - 5 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Tusze i tonery do drukarek Canon
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Ogłoszenie zamieszczone od dnia 05.12.2019 r. • Biuletyn Zamówień Publicznych • Tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego • Strona internetowa Zamawiającego
Zalacznik krotki opis Dostawa tuszy i tonery do drukarek Canon - 18 pozycji asortymentowych.
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)