GuidZP400 |
28866b13-1f68-4e95-8e70-e1edbd9bdeb1
|
Biuletyn |
632408-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
|
Regon |
29364000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-506
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 537 286
|
Zamawiajacy fax |
757 543 883
|
Zamawiajacy email |
przetargi1@spzoz.jgora.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.jgora.pl poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.jgora.pl (zakładka przetargi)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie. Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Ogińskiego 6 , 58-506 Jelenia Góra, ub złożyć bezpośrednio w Sekretariacie WCSKJ, adres jw., budynek D, parter, kierunek administracja - strona prawa.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa płyt różnych, płyt do nadruku, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/53/12/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje dostawę płyt różnych, płyt do nadruku, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek z podziałem na 13 pakietów do samodzielnego rozpatrywania.
Pakiet nr 1 Płyty CD do nadruku
Pakiet nr 2 Tonery do drukarek LEXMARK
Pakiet nr 3 Tonery do drukarek Brother
Pakiet nr 4 Tonery do drukarek HP
Pakiet nr 5 Tonery do drukarek OKI
Pakiet nr 6 Tonery do drukarek SAMSUNG
Pakiet nr 7 Płyty różne
Pakiet nr 8 Tusze i tonery do różnych urządzeń
Pakiet nr 9 Tusze do drukarki PRIMERA
Pakiet nr 10 Tusze RIMAGE
Pakiet nr 11 Tonery do kserokopiarek i drukarki KONICA MINOLTA
Pakiet nr 12 Tonery do drukarek KYOCERA
Pakiet nr 13 Tusze i tonery do drukarek Canon
Szczegółowy opis zamówienia zawarty w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dysponowania odpowiednią sytuacją ekonomicznej i finansową. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym zapewniającym właściwą realizację przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia”. Na wezwanie z art. 26. 2 Wykonawca przedstawi Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ „Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu" . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca na wezwanie z art. 26.2 prześle Katalogi, foldery do każdej pozycji, języku polskim na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, którego pakietu i pozycji dotyczy dana pozycja.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy do oferty mają dołączyć 1.) Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem (załącznik nr 2) , 2.) Wykaz asortymentowo – ilościowy wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1) 3.) Dowód wniesienia wadium * 4) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pełnomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 5.) Oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale IX, pkt. 1 ppkt. 1), pkt. 2 ppkt. 1), 2)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Pakiet nr 1 kwota: 1 920,00 zł; Pakiet nr 2 kwota: 1 475,00 zł; Pakiet nr 3 kwota: 640,00 zł; Pakiet nr 4 kwota: 498,00 zł; Pakiet nr 5 kwota: 437,00 zł; Pakiet nr 6 kwota: 314,00; Pakiet nr 7 kwota: 238,00 zł; Pakiet nr 8 kwota: 227,00 zł; Pakiet nr 9 kwota: 167,00 zł; Pakiet nr 10 kwota: 148,00 zł; Pakiet nr 11 kwota: 49,00 zł; Pakiet nr 12 kwota: 56,00 zł; Pakiet nr 13 kwota: 18,00 zł;
Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu : przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku: na konto: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483 dopiskiem (nr referencyjny postępowania: ZP/PN/53/12/2019)
lub w jednej z poniżej podanych form:
a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 310 z późn. zmian.), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego załączając do oferty z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć również jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości zwiększenia wartości netto zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 1843), gdzie łączna wartość zmian będzie mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. cytowanej ustawy tj. mniejsza od 10% wartości zamówienia, która została określona w § 2 pkt. 1 umowy. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza wyraźnie wskazanymi postanowieniami niniejszej umowy w tym w szczególności w §2 oraz zmianami określonymi w Ustawie pzp w tym również w art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy pzp, a ponadto zmianami w zakresie: a) numeru katalogowego produktu b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów c) przedmiotowym / produkt zamienny d) liczby opakowań e) ceny jednostkowej w sytuacji gdy: • wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony lub • wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową lub • W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, lub Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejsze umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego, m.in. zmiany producenta i zmiany ilości sztuk w opakowaniu, przy odpowiednim przeliczeniu ilości zamówienia na okres realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia lub w załączonej dokumentacji przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnym opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/ asortyment/ sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX (składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. poz. 1126 z dn. 26 lipca 2016 z późn. zm.). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. Wymagania dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz warunków udziału w zamówieniu, zostały szczegółowo opisane w SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w Rozdziale XVII pkt. 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2019 poz. 369 tekst jednolity). Zamawiający dopuszcza złożenia oświadczenia w formie elektronicznej lub faxem. Oryginał dokumentu należy niezwłocznie przesłać do Zamawiającego na adres podany w SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór „Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej” stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument składa każdy z partnerów konsorcjum/ członków spółki cywilnej oddzielnie w imieniu swojej firmy. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 19.12.2019 r. o godz. 11:00 w WCSKJ w Dziale Umów, Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – Sali Konferencyjnej, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegóły dotyczące ochrony danych osobowych zawarte w SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Płyty CD do nadruku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa płyt CD do nadruku - 2 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Tonery do drukarek LEXMARK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tonerów do drukarek LEXMARK - 2 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Tonery do drukarek Brother
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tonerów do drukarek Brother - 32 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Tonery do drukarek HP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tonerów do drukarek HP - 37 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Tonery do drukarek OKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tonerów do drukarek OKI - 11 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Tonery do drukarek SAMSUNG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tonerów do drukarek SAMSUNG - 17 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Płyty różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa płyt różnych - 7 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Tusze i tonery do różnych urządzeń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tuszy i tonerów do różnych urządzeń - 18 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Tusze do drukarki PRIMERA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tuszy do drukarek PRIMERA - 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Tusze RIMAGE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tuszy RIMAGE - 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Tonery do kserokopiarek i drukarki KONICA MINOLTA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek KONICA MINOLTA - 5 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Tonery do drukarek KYOCERA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tonery do drukarek KYOCERA - 5 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Tusze i tonery do drukarek Canon
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Ogłoszenie zamieszczone od dnia 05.12.2019 r.
• Biuletyn Zamówień Publicznych
• Tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego
• Strona internetowa Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tuszy i tonery do drukarek Canon - 18 pozycji asortymentowych.
|
| |