GuidZP400 |
c197d08a-c13e-48b3-8e9e-e10ead24dae9
|
Biuletyn |
634075-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Prezydent Miasta Tarnobrzega
|
Regon |
83041350900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnobrzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
158 226 570
|
Zamawiajacy fax |
158 222 504
|
Zamawiajacy email |
strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
|
Adres strony url |
www.tarnobrzeg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Zamawiający – Urząd Miasta Tarnobrzega został wyznaczony na podstawie Zarządzenia nr 411/2019 z dnia 02 grudnia 2019r. jako Zamawiający w rozumieniu art. 16 ust. 4 ustawy Pzp, do przeprowadzenia wspólnego postępowania z jednostkami organizacyjnymi Gminy Tarnobrzeg w imieniu i na ich rzecz wraz z udzieleniem zamówienia. Na każde zadanie zostanie zawarta odrębna umowa w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.tarnobrzeg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.tarnobrzeg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Urząd Miasta Tarnobrzega
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg ( Kancelaria Ogólna Urzędu)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa środków czystości dla Urzędu Miasta Tarnobrzega, placówek oświatowych i pozostałych jednostek w Tarnobrzegu”
|
Numer referencyjny |
BZP-I.271.74.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa środków czystości dla Urzędu Miasta Tarnobrzega, placówek oświatowych i pozostałych jednostek w Tarnobrzegu” ujęta w 4 zadaniach:
Zadanie 1 - „Dostawa środków czystości do placówek oświatowych w Tarnobrzegu - Przedszkoli” w tym:
a) Przedszkole nr 1 ul. Kosmonautów 4; 39-400 Tarnobrzeg
b) Przedszkole nr 2 ul. Kochanowskiego 7; 39-400 Tarnobrzeg
c) Przedszkole nr 3 ul. Dekutowskiego 2; 39-400 Tarnobrzeg
d) Przedszkole Nr 4 ul. Por. J. Tracza 2; 39-400 Tarnobrzeg
e) Przedszkole Nr 5 ul. Dekutowskiego 19; 39-400 Tarnobrzeg
f) Przedszkole Nr 6 ul. 1-go Maja 14; 39-400 Tarnobrzeg
g) Przedszkole nr 7 ul. Zwierzyniecka 4; 39-400 Tarnobrzeg
h) Przedszkole nr 8 ul. Sobowska 1; 39-400 Tarnobrzeg
i) Przedszkole Integracyjne nr 9 ul. Wiejska 4; 39-400 Tarnobrzeg
j) Przedszkole nr 12 ul. M. Dąbrowskiej 10; 39-400 Tarnobrzeg
k) Przedszkole nr 13 ul. Sokola 8; 39-400 Tarnobrzeg
l) Przedszkole nr 15 ul. Św. Barbary 9; 39-400 Tarnobrzeg
m) Przedszkole nr 17 ul. E. Orzeszkowej 7; 39-400 Tarnobrzeg
n) Przedszkole nr 18 ul. Kościelna 3; 39-400 Tarnobrzeg
o) Żłobek Miejski nr 1 ul. Dekutowskiego 4; 39-400 Tarnobrzeg
p) Żłobek Miejski nr 2 ul. Elizy Orzeszkowej 7A; 39-400 Tarnobrzeg
Zadanie 2 - „Dostawa środków czystości do placówek oświatowych w Tarnobrzegu – Szkół Podstawowych” w tym:
a) Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Kochanowskiego 3; 39-400 Tarnobrzeg
b) Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Wyspiańskiego 10; 39-400 Tarnobrzeg
c) Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Mickiewicza 86; 39-400 Tarnobrzeg
d) Szkoła Podstawowa nr 7 ul. Sienkiewicza 215; 39-400 Tarnobrzeg
e) Szkoła Podstawowa nr 8 ul. Stanisława Piętaka 53; 39-400 Tarnobrzeg
f) Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Wiejska 4; 39-400 Tarnobrzeg
g) Szkoła Podstawowa Nr 10 ul. Dąbrowskiej 10; 39-400 Tarnobrzeg
h) Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Olszowa 1; 39-400 Tarnobrzeg
Zadanie 3 - „Dostawa środków czystości do placówek oświatowych w Tarnobrzegu - Zespołów Szkół i pozostałych jednostek” w tym:
a) Zespół Szkół nr 1 ul. Kopernika 49; 39-400 Tarnobrzeg
b) Zespół Szkół nr 2 ul. Jachowicza 4; 39-400 Tarnobrzeg
c) Zespół Szkół nr 3 ul. Św. Barbary 1B; 39-400 Tarnobrzeg
d) Internat Zespołu Szkół nr 3 ul. Św. Barbary 1; 39-400 Tarnobrzeg
e) Liceum Ogólnokształcące ul. Jachowicza 13; 39-400 Tarnobrzeg
f) Zespół Szkół im. Ks. St. Staszica ul. Kopernika 1; 39-400 Tarnobrzeg
g) Zespół Szkół Specjalnych ul. Kopernika 18; 39-400 Tarnobrzeg
h) Centrum Kształcenia Zawodowego ul. Kopernika 5; 39-400 Tarnobrzeg
i) Poradnia Psychologiczo - Pedagogiczna ul. Kościuszki 30; 39-400 Tarnobrzeg
j) RCPO Natura 2000 ul. Sandomierska 27, 39-400 Tarnobrzeg
k) Samorządowe Centrum Usług Wspólnych ul. Kościuszki 30; 39-400 Tarnobrzeg
Zadanie 4 - „Dostawa środków czystości dla Urzędu Miasta Tarnobrzega”.
zgodnie z załącznikiem nr 8, 8a , 8b i 8c do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
- 1 dostawę środków czystości o wartości nie mniejszej niż odpowiednio:
Zadanie 1 – 35 000,00 zł brutto,
Zadanie 2 – 40 000,00 zł brutto,
Zadanie 3 – 30 000,00 zł brutto
Zadanie 4 – 15 000,00 zł brutto
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1, 2, 3 i 4 może wykazać spełnienie warunków tylko dla zadania nr 2.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu (załącznik 7 do SIWZ) – dotyczy zadania I,II, III i IV.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularze cenowe- załączniki nr 8, 8a, 8b i 8c.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku:
a. zmiany podyktowanej zmianą przepisów prawa,
b. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej
c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
d. organizacyjnej polegającej na: zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany.
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 - „Dostawa środków czystości do placówek oświatowych w Tarnobrzegu - Przedszkoli”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1 - „Dostawa środków czystości do placówek oświatowych i pozostałych jednostek w Tarnobrzegu - Przedszkoli”. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków czystości do placówek oświatowych w Tarnobrzegu – Szkół Podstawowych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 2 „Dostawa środków czystości do placówek oświatowych i pozostałych jednostek w Tarnobrzegu – Szkół Podstawowych”. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 8a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków czystości do placówek oświatowych i pozostałych jednostek w Tarnobrzegu - Zespołów Szkół i pozostałych jednostek”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 3 - „Dostawa środków czystości do placówek oświatowych i pozostałych jednostek w Tarnobrzegu - Zespołów Szkół i pozostałych jednostek” Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 8b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków czystości dla Urzędu Miasta Tarnobrzega”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 4 - „Dostawa środków czystości dla Urzędu Miasta Tarnobrzega”. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 8c do SIWZ.
|
| |