Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku

Data publikacji 2019-12-09
Data zakończenia 2019-12-17 00:00:00
Instytucja Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Miejscowość Młyny
Województwo podkarpackie
Branża
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634034-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku.
2.Zamawiający przewiduje realizację zamówienia - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV na dostawy (zgodne z załącznikiem nr 3):
papier toaletowy - 33761000-2, ręczniki papierowe do rąk – 33763000-6, mydło – 33711900-6, środki czyszczące i polerujące – 39830000-9, różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych – 39525000 - 8, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – 33631600-8.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.Dostawy powinny być realizowane do magazynów gospodarczych na terenie drogowego przejścia granicznego w Krościenku w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 14:00.
5.Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia/zapotrzebowania wystawiane przez Dział Administracji i Eksploatacji. Zamówienia/zapotrzebowania będą składane w formie pisemnej, przekazanej do Wykonawcy e-mailem, bądź listem poleconym.
6.Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zgłoszonego zamówienia/zapotrzebowania (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia/zapotrzebowania) w terminie do 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia e-mailem lub listem poleconym, na teren drogowego przejścia granicznego w Krościenku. Zamawiający dopuszcza skrócenie ww. czasu na dostawę zgłoszonego zapotrzebowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3177db52-fccd-49aa-9c52-fc11ba841c88
Biuletyn 634034-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Regon 18063549200000
Zamawiajacy adres ulica Korczowa - Przejście Graniczne
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Młyny
Zamawiajacy kod pocztowy 37-552
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 242 550,
Zamawiajacy fax 166 242 550
Zamawiajacy email korczowazopg@gmail.com,
Adres strony url https://zopgkor.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej https://zopgkor.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zopgkor.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zopgkor.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa – przejście graniczne, 37-552 Młyny, w budynku głównym, I piętro – Sekretariat
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Korczowa – przejście graniczne, 37-552 Młyny, budynek główny, I piętro – Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku
Numer referencyjny DAE-242/11/II/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku. 2.Zamawiający przewiduje realizację zamówienia - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV na dostawy (zgodne z załącznikiem nr 3): papier toaletowy - 33761000-2, ręczniki papierowe do rąk – 33763000-6, mydło – 33711900-6, środki czyszczące i polerujące – 39830000-9, różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych – 39525000 - 8, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – 33631600-8. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Dostawy powinny być realizowane do magazynów gospodarczych na terenie drogowego przejścia granicznego w Krościenku w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 14:00. 5.Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia/zapotrzebowania wystawiane przez Dział Administracji i Eksploatacji. Zamówienia/zapotrzebowania będą składane w formie pisemnej, przekazanej do Wykonawcy e-mailem, bądź listem poleconym. 6.Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zgłoszonego zamówienia/zapotrzebowania (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia/zapotrzebowania) w terminie do 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia e-mailem lub listem poleconym, na teren drogowego przejścia granicznego w Krościenku. Zamawiający dopuszcza skrócenie ww. czasu na dostawę zgłoszonego zapotrzebowania.
Cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie artykułów higienicznych i środków czystości o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące głównych usług określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz wykonanych dostaw (Załącznik nr 6 do SIWZ) – a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie artykułów higienicznych i środków czystości o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące głównych usług określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane (Załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi spełniać ten warunek
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w miejscu, wskazanym w Rozdziale X ust. 2 do czasu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 3.Strony przyjmują zasadę, że należny podatek VAT doliczony zostanie do ceny netto w fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto bez konieczności zmiany umowy.
IV 4 4 data 2019-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)