| GuidZP400 |
3177db52-fccd-49aa-9c52-fc11ba841c88
|
| Biuletyn |
634034-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
|
| Regon |
18063549200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Korczowa - Przejście Graniczne
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Młyny
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
37-552
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
166 242 550,
|
| Zamawiajacy fax |
166 242 550
|
| Zamawiajacy email |
korczowazopg@gmail.com,
|
| Adres strony url |
https://zopgkor.bip.gov.pl/
|
| Adres strony internetowej |
https://zopgkor.bip.gov.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://zopgkor.bip.gov.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zopgkor.bip.gov.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa – przejście graniczne, 37-552 Młyny, w budynku głównym, I piętro – Sekretariat
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Korczowa – przejście graniczne, 37-552 Młyny, budynek główny, I piętro – Sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku
|
| Numer referencyjny |
DAE-242/11/II/19
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku.
2.Zamawiający przewiduje realizację zamówienia - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV na dostawy (zgodne z załącznikiem nr 3):
papier toaletowy - 33761000-2, ręczniki papierowe do rąk – 33763000-6, mydło – 33711900-6, środki czyszczące i polerujące – 39830000-9, różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych – 39525000 - 8, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – 33631600-8.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.Dostawy powinny być realizowane do magazynów gospodarczych na terenie drogowego przejścia granicznego w Krościenku w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 14:00.
5.Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia/zapotrzebowania wystawiane przez Dział Administracji i Eksploatacji. Zamówienia/zapotrzebowania będą składane w formie pisemnej, przekazanej do Wykonawcy e-mailem, bądź listem poleconym.
6.Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zgłoszonego zamówienia/zapotrzebowania (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia/zapotrzebowania) w terminie do 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia e-mailem lub listem poleconym, na teren drogowego przejścia granicznego w Krościenku. Zamawiający dopuszcza skrócenie ww. czasu na dostawę zgłoszonego zapotrzebowania.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie artykułów higienicznych i środków czystości o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące głównych usług określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane (Załącznik nr 6 do SIWZ).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykaz wykonanych dostaw (Załącznik nr 6 do SIWZ) – a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie artykułów higienicznych i środków czystości o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące głównych usług określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane (Załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi spełniać ten warunek
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).
W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w miejscu, wskazanym w Rozdziale X ust. 2 do czasu składania ofert.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
3.Strony przyjmują zasadę, że należny podatek VAT doliczony zostanie do ceny netto w fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto bez konieczności zmiany umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|