Sukcesywną sprzedaż i dostawę sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety

Data publikacji 2019-12-09
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631186-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety:
Pakiet 1: Nakłuwacze,
Pakiet 2: Strzykawki z gumowym tłokiem,
Pakiet 3: Cewnik moczowodowy,
Pakiet 4: Pończochy przeciw żylakowe,
Pakiet 5: Rurka karbowana,
Pakiet 6: Sondy rektalne,
Pakiet 7: Taśmy przylepne,
Pakiet 8: Podwójny zawór do drenażu, łącznik do drenażu,
Pakiet 9: Zestaw do przezskórnej tracheostomii,
Pakiet 10: Zestaw do tracheostomii,
Pakiet 11: Zestaw Y do nebulizacji,
Pakiet 12: Żel do USG,
Pakiet 13: Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych,
Pakiet 14: Zestaw do drenażu,
Pakiet 15: Torba izolująca
6.2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem
CPV: 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.10.00-0, 33.14.16.42-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.20-2.
6.3. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f451ffa1-cbaa-4c96-9c22-3da337632665
Biuletyn 631186-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
Regon 67763600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parzęczewska
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Zgierz
Zamawiajacy kod pocztowy 95-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 7144332, 7144505
Zamawiajacy fax 427 144 530
Zamawiajacy email zamowienia@wss.zgierz.pl.
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/zgierz/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitale.lodzkie.pl/zgierz/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/zgierz/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej lub złożona osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, 95-100 Zgierz, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. nr 2)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywną sprzedaż i dostawę sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety
Numer referencyjny PN/LVIII/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety: Pakiet 1: Nakłuwacze, Pakiet 2: Strzykawki z gumowym tłokiem, Pakiet 3: Cewnik moczowodowy, Pakiet 4: Pończochy przeciw żylakowe, Pakiet 5: Rurka karbowana, Pakiet 6: Sondy rektalne, Pakiet 7: Taśmy przylepne, Pakiet 8: Podwójny zawór do drenażu, łącznik do drenażu, Pakiet 9: Zestaw do przezskórnej tracheostomii, Pakiet 10: Zestaw do tracheostomii, Pakiet 11: Zestaw Y do nebulizacji, Pakiet 12: Żel do USG, Pakiet 13: Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, Pakiet 14: Zestaw do drenażu, Pakiet 15: Torba izolująca 6.2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.10.00-0, 33.14.16.42-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.20-2. 6.3. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Oferta może obejmować całość zamówienia bądź poszczególne pakiety. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP. 7. Zamawiający zastosuje procedurę , określoną w art. 24aa ustawy Pzp. Zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 9. Informacje związane z wymaganiami określonymi w art. 29 ust. 4: Nie określa. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych. 11. Zamawiający udostępnia SIWZ wraz z załącznikami na stronie internetowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Zgierzu - https://szpitale.lodzkie.pl/zgierz/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa powyższego warunku w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa powyższego warunku w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016r. , poz. 352), zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy PZP. 4.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.1. SIWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.3. Dokument, o których mowa w pkt 4.2. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.3. SIWZ stosuje się. 4.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4.6. Zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-14 oraz 16-20 ustawy PZP lub art. 24 ust. 5 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4.7. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 PZP. 4.8. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4.9. Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, b) Ogólny Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. c) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. d) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. e) w celu oceny oferty pod względem jej zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, okreśonym przez Zamawiającego w formularzu cenowym, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1. materiały informacyjne, foldery bądź katalogi informacyjne, w języku polskim zawierające opis i cechy oferowanego asortymentu.Na każdym dokumencie należy opisać, którego pakietu i której pozycji dotyczy. f) W celu dokonania oceny oferty w kryterium „walory użytkowe” oraz potwierdzenia warunków koniecznych określonych w pkt. 6.13. SIWZ, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1. sterylne próbki gotowe do użycia w warunkach szpitalnych (Oddziały szpitalne) w ilości: • dla pakietu 13 – 5 szt.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, tj. od dnia ……….… do dnia ……...... lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania Umowy i przedłużenia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesięcy, w przypadku niewyczerpania kwoty zobowiązania określonej w § 4 ust. 2 Umowy. W takim przypadku ogólna maksymalna cena brutto Umowy nie może ulec zmianie, chyba że niniejsza Umowa stanowi inaczej. 3. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 3 powyżej z zastrzeżeniem zapisów ustępów poniżej. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. a) powyżej wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 3 lit. b) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 3 lit. c) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 8. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 3 lit. d) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 9. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 3 lit. a) powyżej wprowadzenie zmian aneksem, zgodnie z ust. 5-7 powyżej, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego wskazania zmian i wyliczenia wpływu zmian, o jakich mowa w ust. 3, na koszty wykonania zamówienia.,wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez Zamawiającego. W przypadku, gdyby realizacja umowy po zmianie cen była nadmiernym obciążeniem finansowym dla Zamawiającego, Zamawiający może odmówić podpisania aneksu a strony ustalą warunki rozwiązania umowy (w braku porozumienia umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie znajdą ceny dotychczasowe, za wyjątkiem cen wynikających ze wzrostu stawek podatku VAT). 10. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu wyrobu stanowiącego przedmiot zamówienia, pojawienia się na rynku ulepszonej formy produktu, bądź braku wyrobu z innych przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 h, powiadomić na piśmie Zamawiającego, podając przyczynę braku wyrobu wraz z informacją o wszystkich odpowiednikach brakującego wyrobu występujących w obrocie oraz zobowiązany jest zaproponować Zamawiającemu dostarczanie odpowiednika brakującego wyrobu po cenie nie wyższej od ceny podanej w ofercie. Odpowiednik brakującego wyrobu musi posiadać takie same parametry oraz co najmniej taką samą jakość co wyrób zastępowany. b) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. c) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. d) zmiany terminu obowiązywania Umowy, zgodnie z § 6 ust. 2 Umowy. e) zaistnienia jednej z okoliczności określonej w art. 144 ust. 1. pkt. od 2) do 6) Pzp. 11. Wykonawca oświadcza, że w cenie Towaru zawarte są wszystkie koszty pośrednie, w szczególności: koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu do Zamawiającego w związku z czym zmiany tych kosztów nie będą stanowić podstawy do proponowania zmiany Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 powyżej. 12. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 10, pkt. a) - e) powyżej dokonywane są w drodze aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 13.Warunkiem dokonania zmiany Umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do Umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do Umowy. 14. Strony mają prawo do rozwiązania Umowy za porozumieniem Stron. 15. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od Umowy ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji, gdy Wykonawca: - trzykrotnie uchybi terminowi Dostawy, o którym mowa w § 2 ust. 2 Umowy, lub - trzykrotnie dostarczy inne ilości, niż wskazane w zamówieniu cząstkowym, lub - trzykrotnie dostarczy Towar o innej nazwie, niż wskazane w zamówieniu cząstkowym, lub z innymi wadami, lub - trzykrotnie nie wywiąże się z terminu na rozpatrzenie reklamacji, o którym mowa w § 3 ust. 3 Umowy i nie dostarczy Towaru wolnego od wad w terminie, jaki ma na rozpatrzenie reklamacji, lub - trzykrotnie, w przypadku określonym w § 3 ust. 2 powyżej nie uzupełni Dostawy w terminie wskazanym w § 2 ust. 2 Umowy. 16.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy mogą być dokonywane za uprzednią zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nakłuwacze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 1: Nakłuwacze, obejmuje swoim zakresem 2 pozycje asortymentowe. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz Cenowy - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Strzykawki z gumowym tłokiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 2: Strzykawki z gumowym tłokiem, obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cewnik moczowodowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 3: Cewnik moczowodowy, obejmuje swoim zakresem 3 pozycje asortymentowe. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pończochy p/żylakowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 4: Pończochy p/żylakowe, obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rurka karbowana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 5: Rurka karbowana, obejmuje swoim zakresem 2 pozycje asortymentowe. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sondy rektalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 6: Sondy rektalne, obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Taśmy przylepne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 7: Taśmy przylepne, obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Podwójny zawór do drenażu, łącznik do drenażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 8: Podwójny zawór do drenażu, łącznik do drenażu, obejmuje swoim zakresem 2 pozycje asortymentowe. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw do przezskórnej tracheostomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 9: Zestaw do przezskórnej tracheostomii, obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zestaw do tracheostomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 10: Zestaw do tracheostomii, obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestaw Y do nebulizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 11: Zestaw Y do nebulizacji, obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Żel do USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 12: Żel do USG, obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Przyrządy do przetaczania płynów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 13: Przyrządy do przetaczania płynów, obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zestaw do drenażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 14: Zestaw do drenażu, obejmuje swoim zakresem 2 pozycje asortymentowe. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Torba izolująca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 15: Torba izolująca, obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  

Criterion

Kryteria termin wykonania obowiązku reklamacyjnego dla pakietu 1-12, 14-15
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Walory użytkowe dla pakietu 13
Znaczenie 40,00
  
Kryteria termin dostaw-dla pakietu 1-12, 14-15
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena- dla wszystkich pakietów
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)