GuidZP400 |
b8dd2e2b-4890-4f96-b082-1559d7795b78
|
Biuletyn |
634018-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Teatr Muzyczny w Poznaniu
|
Regon |
27886000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niezłomnych
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-894
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 523 267
|
Zamawiajacy fax |
618 523 267
|
Zamawiajacy email |
info@teatr-muzyczny.poznan.pl
|
Adres strony url |
https://teatr-muzyczny.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://teatr-muzyczny.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://teatr-muzyczny.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Teatr Muzyczny ul. Niezłomnych 1 e, 61-894 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa cyfrowej konsolety mikserskiej na potrzeby Teatru Muzycznego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
TM.ZP/271-5/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowej konsolety mikserskiej na potrzeby Teatru Muzycznego w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia dostawę elementów stanowiących rozbudowę systemu cyfrowego miksowania dźwięku wraz z montażem, konfiguracją, uruchomieniem i szkoleniem na potrzeby Teatru Muzycznego w Poznaniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342420-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
a) formularz ofertowy;
b) komplet kart materiałowych (w języku polskim). Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości weryfikacji prawdziwości informacji w dostarczonych kartach materiałowych w ogólnodostępnych źródłach informacji (dokumenty DTR, instrukcje obsługi urządzeń, katalogi, strony internetowe producentów itp). Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do zaprezentowania zaoferowanego urządzenia.
Dodatkowo do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji;
b) Jeżeli zasady reprezentacji wykonawcy nie wynikają między innymi z odpisu z właściwego rejestru wymagane jest załączenie aktualnego dokumentu lub jego poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie dostaw, terminu wykonania i wynagrodzenia w następujących przypadkach:
a) gdy spełnione są następujące warunki:
o konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć;
o zmiana nie zmienia ogólnego charakteru umowy w sprawie zamówienia;
o zmiany nie przekraczają 50 % wartości zamówienia;
b) gdy producent towaru zakończy produkcje lub wycofa ze sprzedaży (rynku) produkt zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia dostawy - Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia innego produktu o lepszych właściwościach, parametrach technicznych i jakościowych, niż podanych w niniejszej specyfikacji;
c) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wprowadzenia do obrotu lub zaproponowania przez Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającemu produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować;
d) zmiany w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, zmiany parametrów realizowanego zamówienia na nie gorsze, niż przyjęte w opisie przedmiotu umowy ze względu na:
o zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
o zmianę producenta urządzeń lub wyposażenia;
o obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego w związku z wykonywanym przedmiotem umowy,
o poprawienie parametrów technicznych,
o aktualizację rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny;
e) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia w umówionym terminie, przy czym nie dotyczy to okoliczności związanych z zapewnieniem łańcucha dostaw przez wykonawcę. Nie będą stanowiły podstawy przedłużenia terminu realizacji umowy opóźnienia w dostawach materiałów przez podwykonawców bądź dostawców na rzecz wykonawcy, problemy z transportem po stronie wykonawcy, problemy finansowe wykonawcy skutkujące wstrzymaniem dostaw przez podwykonawców lub dostawców wykonawcy etc.;
f) zmiany terminu wykonania zamówienia w sytuacji:
o wystąpienia zmian będących następstwem działań lub zaniechania działań Zamawiającego - przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja przedmiotu umowy;
o wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji umowy - przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja przedmiotu umowy ;
g) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu dostaw z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy;
h) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy;
i) zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian
j) obniżenie ceny produktów w przypadku akcji promocyjnych prowadzonych przez Wykonawcę lub producenta,
k) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
o wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
o modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 5 okres |
30
|