„Wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych.”

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych
Miejscowość Jarnołtówek
Województwo opolskie
Branża
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634251-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do siwz.
Zamówienie polega na wdrożeniu spójnego systemu, wspólnego dla wszystkich oddziałów opolskich parków krajobrazowych, umożliwiającego szybką aplikację dużej ilości danych, ich bieżącą edycję oraz generowanie wyników inwentaryzacji czy monitoringu przyrodniczego.
Zamówienie obejmuje zakup zestawu do wdrożenia Systemu obejmującego:
- oprogramowanie (aplikację) Systemu Informacji Przestrzennej umożliwiającego wprowadzanie, gromadzenie, przetwarzanie oraz analizowanie danych – 1 szt.,
- serwer do gromadzenia pozyskiwanych danych – 1 szt.,
- router i sieci VPN – 1 szt.,
- urządzenia mobilne wraz z oprogramowaniem do rejestrowania i zbierania danych w terenie – 9 szt.,
- antenę GNSS o dokładności submetrowej – 1 szt.,
- dalmierz laserowy do pomiarów w terenie – 1 szt.,
- obsługę firmy informatycznej (serwis techniczny) przy wdrażaniu systemu – 1 usługa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a4ea5db-9148-4ef8-9d48-9dd7dca94631
Biuletyn 634251-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych
Regon 00450121300000
Zamawiajacy adres ulica Pokrzywna
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Jarnołtówek
Zamawiajacy kod pocztowy 48-267
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4397548
Zamawiajacy fax 77 4397548
Zamawiajacy email go@zopk.pl
Adres strony url www.zopk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Podniesienie standardu bazy technicznej, wyposażenia i zarządzania Zespołem Opolskich Parków Krajobrazowych oraz obszarami chronionego krajobrazu. Numer decyzji o dofinansowaniu: RPOP.05.01.00-16-0001/18.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zopk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych Oddział Stobrawskiego Parku Krajobrazowego ul. Reymonta 3 46-034 Ładza
Nazwa nadana zamowieniu „Wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych.”
Numer referencyjny Post. nr 262
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu „Wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do siwz. Zamówienie polega na wdrożeniu spójnego systemu, wspólnego dla wszystkich oddziałów opolskich parków krajobrazowych, umożliwiającego szybką aplikację dużej ilości danych, ich bieżącą edycję oraz generowanie wyników inwentaryzacji czy monitoringu przyrodniczego. Zamówienie obejmuje zakup zestawu do wdrożenia Systemu obejmującego: - oprogramowanie (aplikację) Systemu Informacji Przestrzennej umożliwiającego wprowadzanie, gromadzenie, przetwarzanie oraz analizowanie danych – 1 szt., - serwer do gromadzenia pozyskiwanych danych – 1 szt., - router i sieci VPN – 1 szt., - urządzenia mobilne wraz z oprogramowaniem do rejestrowania i zbierania danych w terenie – 9 szt., - antenę GNSS o dokładności submetrowej – 1 szt., - dalmierz laserowy do pomiarów w terenie – 1 szt., - obsługę firmy informatycznej (serwis techniczny) przy wdrażaniu systemu – 1 usługa.
Cpv glowny przedmiot 48610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na wdrożeniu systemu informacji przestrzennej o wartości co najmniej 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) każdy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp z zastrz. ust. 7.5.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (załącznik nr 4 do siwz), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. a) Dowodami, o których mowa w pkt 1 są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. b) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej 100 000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca wraz złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia, załącznik nr 5 do siwz. UWAGA: w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w niniejszym ustępie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Dokumenty składające się na ofertę: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 7.1. (zał. nr 2 i 3); 3) zobowiązanie innych podmiotów – jeżeli dotyczy, załącznik nr 6 do siwz; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje poza okolicznościami wymienionymi w SIWZ oraz w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość wprowadzenia zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zamianę umownego terminu, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 2) wstrzymania przez zamawiającego wykonania zamówienia, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy 3. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy zostanie wydłużony jedynie o czas spowodowany opóźnieniem. 4. Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania przedmiotu zamówienia do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 1) wprowadzenie przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo deklaracji w ofercie wykonania zamówienia siłami własnymi, 2) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, 3) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu prac, 4) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania; 5) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 7) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.) 8) wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 9) zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 5. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 7. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 8. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane. 9. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy.
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wartość kary umownej za każdy dzień opóźnienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)