„Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarek oraz serwera na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-17 00:00:00
Instytucja Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634675-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarek oraz serwera na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku.
Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Na poszczególne części składają się następujące pozycje:
Część 1: Skaner dwustronny - 1 sztuka, Urządzenie wielofunkcyjne mono - 2 sztuki, Monitor - 3 sztuki, Jednostka centralna - 3 sztuki, Drukarka wielofunkcyjna mono - 1 sztuka, Karta Graficzna - 10 sztuk, Myszka komputerowa - 20 sztuk, Klawiatura komputerowa - 10 sztuk, Dysk do NAS - 4 sztuki, Dysk do NAS - 10 sztuk, Karta sieciowa - 21 sztuk.
Część 2: Drukarka do legitymacji – 2 sztuki.
Część 3: Projektor - 1 sztuka, Monitor - 4 sztuki, Jednostka PC - 4 sztuki, Dyski do rejestratora – 2 sztuki.
Część 4: Monitor - 1 sztuka, Jednostka PC - 1 sztuka, Drukarka – 1 sztuka, Dysk przenośny SSD - 1 sztuka.
Część 5: Serwer – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e258de8-b6b6-4f29-a30e-16c784853229
Biuletyn 634675-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Regon 61103840300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 243 665 400,
Zamawiajacy fax 243 665 421
Zamawiajacy email zamowienia@pwszplock.pl,
Adres strony url www.mazowiecka.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mazowiecka.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mazowiecka.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarek oraz serwera na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”
Numer referencyjny DA.ER.232.85.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarek oraz serwera na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku. Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Na poszczególne części składają się następujące pozycje: Część 1: Skaner dwustronny - 1 sztuka, Urządzenie wielofunkcyjne mono - 2 sztuki, Monitor - 3 sztuki, Jednostka centralna - 3 sztuki, Drukarka wielofunkcyjna mono - 1 sztuka, Karta Graficzna - 10 sztuk, Myszka komputerowa - 20 sztuk, Klawiatura komputerowa - 10 sztuk, Dysk do NAS - 4 sztuki, Dysk do NAS - 10 sztuk, Karta sieciowa - 21 sztuk. Część 2: Drukarka do legitymacji – 2 sztuki. Część 3: Projektor - 1 sztuka, Monitor - 4 sztuki, Jednostka PC - 4 sztuki, Dyski do rejestratora – 2 sztuki. Część 4: Monitor - 1 sztuka, Jednostka PC - 1 sztuka, Drukarka – 1 sztuka, Dysk przenośny SSD - 1 sztuka. Część 5: Serwer – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż: - dla części: 1, 2: do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, - dla części: 3, 4: do 6 dni roboczych od dnia podpisania umowy, - dla części: 5: do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy, Poz acenowe kryterium „Termin dostawy” (T): a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”: dla części: 1, 2: W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 6 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów. dla części: 3, 4: W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 6 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów. dla części: 5: W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wskazanie producenta i modelu lub nazwy sprzętu/produktu, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ w zależności od nr Części na którą Wykonawca składa ofertę.
Inne dokumenty niewymienione - formularz ofertowy, - formularz cenowy, - formularz specyfikacji technicznej, - pełnomocnictwo, - informacja o spełnianiu poza cenowego kryterium, - w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla części zamówienia od 1 do 4: 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu. Dla części 5 zamówienia: 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
IV 4 4 data 2019-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż: - dla części: 1: do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Poza cenowe kryterium „Termin dostawy” (T): a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”: dla części: 1: W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 6 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarek oraz serwera na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku. Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Na 1 część składają się następujące pozycje: Część 1: Skaner dwustronny - 1 sztuka, Urządzenie wielofunkcyjne mono - 2 sztuki, Monitor - 3 sztuki, Jednostka centralna - 3 sztuki, Drukarka wielofunkcyjna mono - 1 sztuka, Karta Graficzna - 10 sztuk, Myszka komputerowa - 20 sztuk, Klawiatura komputerowa - 10 sztuk, Dysk do NAS - 4 sztuki, Dysk do NAS - 10 sztuk, Karta sieciowa - 21 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż dla części: 2: do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Poza cenowe kryterium „Termin dostawy” (T): a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”: dla części: 2: W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 6 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarek oraz serwera na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku. Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Na 2 część składają się następujące pozycje: Drukarka do legitymacji – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż: dla części: 3 do 6 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Poza cenowe kryterium „Termin dostawy” (T): c) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”: dla części: 3: W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 6 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarek oraz serwera na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku. Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Na 3 część składają się następujące pozycje: Projektor - 1 sztuka, Monitor - 4 sztuki, Jednostka PC - 4 sztuki, Dyski do rejestratora – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż dla części: 4: do 6 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Poza cenowe kryterium „Termin dostawy” (T): c) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”: dla części: 4: W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 6 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarek oraz serwera na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku. Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Na 4 część składają się następujące pozycje: Monitor - 1 sztuka, Jednostka PC - 1 sztuka, Drukarka – 1 sztuka, Dysk przenośny SSD - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż dla części: 5: do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Poza cenowe kryterium „Termin dostawy” (T): c) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”: dla części: 5: W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarek oraz serwera na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku. Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Na 5 część składa się następująca pozycja: Serwer – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)