Najem dwóch mobilnych wież monitorujących.

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634607-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323331007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch mobilnych wież do monitoringu. Każda z wież na być wyposażona w system posiadający minimum cztery kamery stałopozycyjne, jedną kamerę obrotową z funkcją „zoom”, a także rejestrator z dyskiem umożliwiającym przechowywanie obrazu przez minimum 20 dni.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia,
2) konfiguracji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający monitoring wizyjny, a także rejestrowanie, przesyłanie i archiwizowanie danych,
3) deinstalacji i odbioru przedmiotu zamówienia,
4) świadczenia usług mających na celu utrzymanie sprawności przedmiotu zamówienia (m.in. serwis, naprawy, przeglądy).
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, zainstalowania i skonfigurowania przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie m. st. Warszawy.
Dostarczony sprzęt musi być w pełni sprawny, pozbawiony ukrytych wad, gotowy do pracy,
z zachowaniem Polskich Norm technicznych i jakościowych przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be14e811-a74e-4437-aef7-3624f9c59de2
Biuletyn 634607-N-2019
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Regon 15271428000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młynarska
Zamawiajacy adres numer domu 43/45
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-170
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8511612
Zamawiajacy fax 22 6656044
Zamawiajacy email miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl
Adres strony url http://www.strazmiejska.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.strazmiejska.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.strazmiejska.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferta musi być złożona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Straż Miejska m. st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, budynek A, wejście C
Nazwa nadana zamowieniu Najem dwóch mobilnych wież monitorujących.
Numer referencyjny SM-WZP-2131-29/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch mobilnych wież do monitoringu. Każda z wież na być wyposażona w system posiadający minimum cztery kamery stałopozycyjne, jedną kamerę obrotową z funkcją „zoom”, a także rejestrator z dyskiem umożliwiającym przechowywanie obrazu przez minimum 20 dni. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia, 2) konfiguracji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający monitoring wizyjny, a także rejestrowanie, przesyłanie i archiwizowanie danych, 3) deinstalacji i odbioru przedmiotu zamówienia, 4) świadczenia usług mających na celu utrzymanie sprawności przedmiotu zamówienia (m.in. serwis, naprawy, przeglądy). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, zainstalowania i skonfigurowania przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie m. st. Warszawy. Dostarczony sprzęt musi być w pełni sprawny, pozbawiony ukrytych wad, gotowy do pracy, z zachowaniem Polskich Norm technicznych i jakościowych przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32333100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 165600,00
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania) przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami w Rozdziale VIII pkt 1 – 3 oraz 5 SIWZ. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Do oferty (sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 3. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt 5 SIWZ 4. Zestawienie sprzętu i materiałów równoważnych, w sytuacji zaproponowania parametrów równoważnych do wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany określone we wzorze umowy oraz w Rozdziale XXI SIWZ
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria • skrócony czas usunięcia awarii
Znaczenie 20,00
  
Kryteria • cena brutto za realizację zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria • skrócony czas wymiany akumulatorów
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)