GuidZP400 |
be14e811-a74e-4437-aef7-3624f9c59de2
|
Biuletyn |
634607-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
|
Regon |
15271428000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młynarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43/45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-170
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 8511612
|
Zamawiajacy fax |
22 6656044
|
Zamawiajacy email |
miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl
|
Adres strony url |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferta musi być złożona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Straż Miejska m. st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, budynek A, wejście C
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Najem dwóch mobilnych wież monitorujących.
|
Numer referencyjny |
SM-WZP-2131-29/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch mobilnych wież do monitoringu. Każda z wież na być wyposażona w system posiadający minimum cztery kamery stałopozycyjne, jedną kamerę obrotową z funkcją „zoom”, a także rejestrator z dyskiem umożliwiającym przechowywanie obrazu przez minimum 20 dni.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia,
2) konfiguracji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający monitoring wizyjny, a także rejestrowanie, przesyłanie i archiwizowanie danych,
3) deinstalacji i odbioru przedmiotu zamówienia,
4) świadczenia usług mających na celu utrzymanie sprawności przedmiotu zamówienia (m.in. serwis, naprawy, przeglądy).
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, zainstalowania i skonfigurowania przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie m. st. Warszawy.
Dostarczony sprzęt musi być w pełni sprawny, pozbawiony ukrytych wad, gotowy do pracy,
z zachowaniem Polskich Norm technicznych i jakościowych przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32333100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
165600,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania) przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami w Rozdziale VIII pkt 1 – 3 oraz 5 SIWZ.
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje.
4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Do oferty (sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, należy załączyć:
1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej),
3. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt 5 SIWZ
4. Zestawienie sprzętu i materiałów równoważnych, w sytuacji zaproponowania parametrów równoważnych do wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany określone we wzorze umowy oraz w Rozdziale XXI SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|