1) Przedmiot zamówienia:
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Bobrowo w ramach projektu ”Edukacja dla przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Bobrowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne były fabrycznie nowe, nie powystawowe, wolne od wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty sprawne, wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu.
4) Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5) Zamawiający wymaga, by dostarczone pomoce dydaktyczne nie były używane, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę̨ i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń.
6) Wszystkie dostarczone artykuły winny posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym określonych obowiązującym prawem.
7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia pod adres wskazany przez Zamawiającego (Urząd Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo) w godzinach 8.00-15.00. Dostawa obejmuje zakup przedmiotu zamówienia, załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
8) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
9) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
10) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w SIWZ oraz w załącznikach lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
11) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi
i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
12) Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi zamówienia na 24 miesiące od dnia odbioru dostawy bez uwag. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert.
13) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. |
GuidZP400 |
567153b6-bec9-4cae-b58e-a74cbf519584
|
Biuletyn |
634537-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bobrowo
|
Regon |
87111838800000
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bobrowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-327
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
056 495-18-24
|
Zamawiajacy fax |
056 495-18-10
|
Zamawiajacy email |
bobrowo@samorzad.org.pl
|
Adres strony url |
www.bobrowo.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
”Edukacja dla przyszłości” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bobrowo.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bobrowo.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo pokój nr 12 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Bobrowo w ramach projektu ”Edukacja dla przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
OS.271.2.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiot zamówienia:
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Bobrowo w ramach projektu ”Edukacja dla przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Bobrowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne były fabrycznie nowe, nie powystawowe, wolne od wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty sprawne, wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu.
4) Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5) Zamawiający wymaga, by dostarczone pomoce dydaktyczne nie były używane, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę̨ i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń.
6) Wszystkie dostarczone artykuły winny posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym określonych obowiązującym prawem.
7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia pod adres wskazany przez Zamawiającego (Urząd Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo) w godzinach 8.00-15.00. Dostawa obejmuje zakup przedmiotu zamówienia, załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
8) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
9) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
10) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w SIWZ oraz w załącznikach lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
11) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi
i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
12) Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi zamówienia na 24 miesiące od dnia odbioru dostawy bez uwag. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert.
13) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną dostawę (zamówienie), której przedmiotem była dostawa pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto);
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których jest mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w zakresie informacji określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty:
1) Identyfikatory katalogowe (karty katalogowe) oferowanych produktów.
2) Deklaracje zgodności CE dla oferowanych produktów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, wraz ze szczegółowym formularzem cenowym - przygotowanym na podstawie załącznika do formularza ofertowego
b) oświadczenia własne stanowiące załączniki nr 3 i 4 do niniejszej SIWZ.
- Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, w oświadczeniach stanowiących załączniki nr 3 i 4 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy,
- Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego
z podmiotów, których to dotyczy, w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w odniesieniu do innych podmiotów,
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia,
o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie;
c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu;
d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;
f) dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
g) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|