Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Bobrowo w ramach projektu ”Edukacja dla przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Gmina Bobrowo
Miejscowość Bobrowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634537-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiot zamówienia:
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Bobrowo w ramach projektu ”Edukacja dla przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Bobrowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne były fabrycznie nowe, nie powystawowe, wolne od wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty sprawne, wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu.
4) Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5) Zamawiający wymaga, by dostarczone pomoce dydaktyczne nie były używane, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę̨ i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń.
6) Wszystkie dostarczone artykuły winny posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym określonych obowiązującym prawem.
7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia pod adres wskazany przez Zamawiającego (Urząd Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo) w godzinach 8.00-15.00. Dostawa obejmuje zakup przedmiotu zamówienia, załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
8) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
9) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
10) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w SIWZ oraz w załącznikach lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
11) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi
i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
12) Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi zamówienia na 24 miesiące od dnia odbioru dostawy bez uwag. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert.
13) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 567153b6-bec9-4cae-b58e-a74cbf519584
Biuletyn 634537-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Bobrowo
Regon 87111838800000
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Bobrowo
Zamawiajacy kod pocztowy 87-327
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 056 495-18-24
Zamawiajacy fax 056 495-18-10
Zamawiajacy email bobrowo@samorzad.org.pl
Adres strony url www.bobrowo.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ”Edukacja dla przyszłości” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bobrowo.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bobrowo.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo pokój nr 12 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Bobrowo w ramach projektu ”Edukacja dla przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny OS.271.2.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiot zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Bobrowo w ramach projektu ”Edukacja dla przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Bobrowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne były fabrycznie nowe, nie powystawowe, wolne od wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty sprawne, wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu. 4) Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 5) Zamawiający wymaga, by dostarczone pomoce dydaktyczne nie były używane, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę̨ i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń. 6) Wszystkie dostarczone artykuły winny posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym określonych obowiązującym prawem. 7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia pod adres wskazany przez Zamawiającego (Urząd Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo) w godzinach 8.00-15.00. Dostawa obejmuje zakup przedmiotu zamówienia, załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 8) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 9) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 10) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w SIWZ oraz w załącznikach lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 11) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 12) Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi zamówienia na 24 miesiące od dnia odbioru dostawy bez uwag. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert. 13) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: - jedną dostawę (zamówienie), której przedmiotem była dostawa pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których jest mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w zakresie informacji określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty: 1) Identyfikatory katalogowe (karty katalogowe) oferowanych produktów. 2) Deklaracje zgodności CE dla oferowanych produktów.
Inne dokumenty niewymienione Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, wraz ze szczegółowym formularzem cenowym - przygotowanym na podstawie załącznika do formularza ofertowego b) oświadczenia własne stanowiące załączniki nr 3 i 4 do niniejszej SIWZ. - Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, w oświadczeniach stanowiących załączniki nr 3 i 4 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, - Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w odniesieniu do innych podmiotów, - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. g) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużenie gwarancji i rękojmi do 48 m-cy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Wydłużenie gwarancji i rękojmi do 42 m-cy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Wydłużenie gwarancji i rękojmi do 36 m-cy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wydłużenie gwarancji i rękojmi do 30 m-cy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)