GuidZP400 |
1e384bcb-1b99-4474-8340-78da97ddbbf7
|
Biuletyn |
634802-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Rozwoju
|
Regon |
36926736100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Trzech Krzyży
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-507
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48222500130 , +48222737190
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
Pawel.Cichecki@mr.gov.pl, Milena.Rogowska@mr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gov.pl/web/rozwoj/zamowienia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gov.pl/web/rozwoj/zamowienia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gov.pl/web/rozwoj/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Rozwoju, Biuro Dyrektora Generalnego, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie Systemu do zarządzania stacjami roboczymi i urządzeniami przenośnymi wraz ze wsparciem technicznym przez okres 12 miesięcy dla Ministerstwa Rozwoju
|
Numer referencyjny |
BDG-V.2610.33.2019.PS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu do zarządzania stacjami roboczymi i urządzeniami przenośnymi wraz ze wsparciem technicznym przez okres 12 miesięcy dla Ministerstwa Rozwoju. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w szczególności poprzez: 1.1. Dostawę licencji oprogramowania Systemu wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym; 1.2. Wdrożenie Systemu, instalacja, konfiguracja i uruchomienie produkcyjne w środowisku zamawiającego; 1.3. Przeprowadzenie instruktażu z zakresu administracji, obsługi i utrzymania dostarczonego Systemu. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór Istotnych Postanowień Umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie Załącznik nr 3 do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwie dostawy, z których każda spełniała łącznie n/w wymagania: - była o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych); - polegała na dostawie i wdrożeniu systemu do zarządzania stacjami roboczymi i urządzeniami przenośnymi. 2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada n/w doświadczenie: - brała udział w charakterze inżyniera w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w co najmniej jednym zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającym na dostawie i wdrożeniu systemu do zarządzania stacjami roboczymi i urządzeniami przenośnymi; przy czym co najmniej jedna osoba z ww. osób posiada certyfikat producenta wymagany do wdrożenia zaoferowanego przez wykonawcę rozwiązania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi, czy te dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania ww. dokumentów. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązanie, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ, oraz inne dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Ministerstwo Rozwoju (numer rachunku): 05 1010 1010 0039 0013 9120 0000, z adnotacją „wadium – numer sprawy BDG-V.2610.33.2019.PS. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu gwarancyjnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|