Dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych na potrzeby Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 10 części

Data publikacji 2019-12-12
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635637-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336963008, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych na potrzeby Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 10 części”.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:
Część 1: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do mikrobiologii;
Część 2: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do mikrobiologii;
Część 3: Dostawa materiałów zużywalnych do posiadanego homogenizatora ostrzowego;
Część 4: Dostawa materiałów zużywalnych do mikrobiologii;
Część 5: Dostawa odczynników do biologii molekularnej;
Część 6: Dostawa odczynników do biologii molekularnej;
Część 7: Dostawa materiałów laboratoryjnych i odczynników;
Część 8: Dostawa odczynników do biologii molekularnej;
Część 9: Dostawa odczynników chemicznych;
Część 10: Dostawa acetonu technicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.10 do SIWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty
lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 00eafeed-dd88-4b1f-97e7-f86073a7f13f
Biuletyn 635637-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Regon 32638000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doświadczalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 7445061 w. 110
Zamawiajacy fax 817 445 067
Zamawiajacy email ebronisz@ipan.lublin.pl
Adres strony url http://www.ipan.lublin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ipan.lublin.pl/bip?id=1; http://www.ipan.lublin.pl/ zakładka "Zamówienia publiczne" - "Dostawy"
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ipan.lublin.pl/bip?id=1; http://www.ipan.lublin.pl/ zakładka "Zamówienia publiczne" - "Dostawy"
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych na potrzeby Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 10 części
Numer referencyjny A-2401-71/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych na potrzeby Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 10 części”. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Część 1: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do mikrobiologii; Część 2: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do mikrobiologii; Część 3: Dostawa materiałów zużywalnych do posiadanego homogenizatora ostrzowego; Część 4: Dostawa materiałów zużywalnych do mikrobiologii; Część 5: Dostawa odczynników do biologii molekularnej; Część 6: Dostawa odczynników do biologii molekularnej; Część 7: Dostawa materiałów laboratoryjnych i odczynników; Część 8: Dostawa odczynników do biologii molekularnej; Część 9: Dostawa odczynników chemicznych; Część 10: Dostawa acetonu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.10 do SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne
Cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie Części 1-6, 9 i 10 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie Części 7 i 8 został zrealizowany sukcesywnie w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, a termin każdej dostawy cząstkowej został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty e-mail lub za pośrednictwem fax-u. UWAGA!!! Termin dostaw cząstkowych (pierwszej i następnych) stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu drugim, zastępuje się je dokumentem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym Zamawiający może uzyskać ten dokument samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, jeżeli pozwolą na to dane identyfikacyjne przekazane przez Wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty - w postaci wskazania określonego adresu internetowego ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.10 do SIWZ (odpowiedni dla danej części zamówienia); 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 4) Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami; 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 6) Opis „rozwiązań równoważnych” potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zał. nr 1.1 -1.10 do SIWZ) – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne; 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst I Zmiany postanowień umowy dot. części 1-6, 9 i 10 (wzór z załącznika nr 6.1 do SIWZ): 1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych; d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie przedmiotu umowy produktem wyższej jakości niż przewidziana w umowie przy zachowaniu ceny; f) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwy producenta produktu objętego umową; g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; h) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy; i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. I pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; j) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; k) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności. II Zmiany postanowień umowy dot. dostawy sukcesywnej przy części 7 i 8 (wzór z załącznika nr 6.2 do SIWZ): 1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych; d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; f) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwy producenta produktu objętego umową; g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; h) nie wyczerpania ilości i / lub wartości umowy w terminie jej obowiązywania — wówczas w drodze aneksu można przedłużyć umowę jednorazowo, maksymalnie o 6 miesięcy, do wyczerpania ilości przedmiotu umowy i wartości; i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy; j) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; k) zmiana terminu obowiązywania umowy poprzez jego skrócenie w razie wyczerpania 60% wartości umowy i braku zapotrzebowania ze strony Zamawiającego na realizację 100 % wartości; l) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; m) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2 pod warunkiem podpisania stosownego aneksu do umowy. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów (zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce). 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzenia osoby bezpośrednio wykonującej zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany w odniesieniu do osoby bezpośrednio wykonującej zamówienie, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osoby bezpośrednio wykonującej zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. d), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wpłatami do pracowniczych planów kapitałowych dotyczących pracowników świadczących pracę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 8. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 2 lit. a), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia wraz ze szczegółowym wyliczeniem wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 lit. b), c) i d). 9. Inicjatorem zmian określonych w ust. 1 może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 10. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do mikrobiologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Olej parafinowy, czysty, do analiz mikrobiologicznych, 1 litr - 1 op; D(-)-Mannitol do analiz mikrobiologicznych pH 5 - 7 (100 g/l, H₂O, 20 °C), 500 g - 1 op.; D(-)-Sorbitol, czysty do analiz mikrobiologicznych pH 5 - 7 (100 g/l, H₂O, 20 °C), 500 g - - 1 op.; Chityna do analiz aktywności chitynaz, bioreagent, oczyszczony proszek, 100g - 1 op. Maltodekstryna, ekwiwalent dekstrozy 4.0-7.0, 100 g - 1 op. SmartPak DQ3 Purification Pack, Zestaw wymiennych filtrów do oczyszczania wody, kompatybilny z posiadanym urządzeniem Direct-Q 3 - 2 op.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do mikrobiologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis API 20 NE (25 PASKÓW) - 1 op. NaCl 0.85% MEDIUM (2ml)100 AMP - 1 op. SUSPENSION MEDIUM (5 ml)100AMP - 1 op. API ZYM (25 PASKÓW) - 1 op. MINERAL OIL - 1 op. Zn - 1 op. NIT 1 + NIT 2 (2 + 2 AMP.) - 1 op. JAMES (2 amp.) - 1 op. MCFARLAND STANDARD - 1 op.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów zużywalnych do posiadanego homogenizatora ostrzowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Wymienne końcówki pasujące do homogenizatora Ultra-Turrax T 18 digital, poj.10 - 100 ml, Ø10 mm; 12 sztuk w opakowaniu - 2 opakowania Wymienne końcówki pasujące do homogenizatora Ultra-Turrax T 18 digital, poj.10 - 100 ml, Ø14 mm; 12 sztuk w opakowaniu - 2 opakowania
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów zużywalnych do mikrobiologii;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Sterylne, bezbarwne 6-dołkowe płytki do hodowli w zawiesinie typ F, indywidualnie pakowane, 50x1szt/50szt - 1 op.; Sterylne, bezbarwne 12-dołkowe płytki do hodowli w zawiesinie typ F, indywidualnie pakowane, 50x1szt/50szt - 1 op.; Sterylne, bezbarwne 24-dołkowe płytki do hodowli w zawiesinie typ F, indywidualnie pakowane, 50x1szt/50szt - 1 op.; Sterylne, bezbarwne 48-dołkowe płytki do hodowli w zawiesinie typ F, indywidualnie pakowane, 50x1szt/50szt - 1 op.; Sterylne 96-dołkowe płytki do hodowli w zawiesinie typ F, indywidualnie pakowane, 100x1szt/100szt - 1 op.; Sterylne probówki wirówkowe 5.0ml, typu Eppendorf, nisko adhezyjne, w worku, 2x100szt/200szt - 5 op.;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników do biologii molekularnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis PCR Mix, Gotowa mieszanina do PCR o podwyższonej specyficzności (2,5 ml). Zawiera antyinhibitor reakcji PCR i polimerazę DNA Taq oraz barwniki ułatwiające obserwację elektroforezy. 2x stężona - 4 opakowania
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników do biologii molekularnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Enzym restrykcyjny, Hae III, 3000 U - 2 op HRM PCR Master Mix, 500 reakcji x 25 ul - 2 op Roztwór buforowy 1 M Tris-HCl pH 8.0, do biologii molekularnej, opakowanie 1l - 2 op
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów laboratoryjnych i odczynników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany sukcesywnie w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, a termin każdej dostawy cząstkowej został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty e-mail lub za pośrednictwem fax-u. UWAGA!!! Termin dostaw cząstkowych (pierwszej i następnych) stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 55 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 70 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 90 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie,110 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 125 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 150 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 185 mm, 100 szt - 1 op.; Sączki filtracyjne z bibuły, średnio miękkie, 240 mm, 100 szt - 1 op.; Papier filtracyjny- gładki typ 3m/N 58x58 cm - 1 op.; Maska przeciwpyłowa, klasa ochrony FFP1, możliwość stosowania do 4-krotnej wartości granicznej - 15 sztuk; Ekonomiczne papierki do pomiaru pH - 2 op. Ekonomiczne papierki do pomiaru pH, zakres pomiaru 0,5 - 5,5- 2 op. Ekonomiczne papierki do pomiaru pH, zakres pomiaru 5,0-9 - 2 op. Ekonomiczne papierki do pomiaru pH, zakres pomiar 1-14pH - 2 op. 96 dołkowe płytki typu deep-well o pojemności 1-1,2 ml, wykonane z polipropylenu, Wolne od RNaz, DNaz i pirogenów, pakowane po 50 sztuk - 1 op.; Probówki 1,5 ml, z zamknięciem typu Safe-Lock, wolne od DNaz i Rnaz, pakowane po 1000 sztuk - 10 op.; Probówki 2,0 ml, z zamknięciem typu Safe-Lock, wolne od DNaz i Rnaz, pakowane po 1000 sztuk - 10 op.; Kolba stożkowa 50 ml z wąską szyją - 100 szt.; Cienkopis - 20 szt.; Marker foliopis, końcówka o gr. 0,6 mm - 20 szt.; Marker foliopis końcówka o gr. 1 mm- 20 szt. środek w płynie do dezynfekcji powierzchni, opakowanie 5l - 2 op. Jonit do oczyszczania wody - do demineralizacji, opakowanie 25 l - 2 op. Wata Bawełniano-Wiskozowa 200 G - 10 szt. Kompresy z gazy 17 nitkowej, 9 cm x 9 cm, 5 sztuk - 20 op. Pieluchy tetrowe 115g/m2, białe, 80x80cm, 10 sztuk - 3 op. Zestaw do izolacji genomowego DNA mikroorganizmów ze wszystkich rodzajów gleby, opakowanie na 100 próbek - 4 op. Jednorazowe szczoteczki do zębów bez pasty, opakowanie 100 szt. - 6 op. Pióro kulkowe niebieskie, średnica kulki: ok. 0,5 mm; grubość linii pisma: ok. 0,3 mm - 30 szt.; Pióro kulkowe czarne, średnica kulki: ok. 0,5 mm; grubość linii pisma: ok. 0,3 mm - 30 szt.; Pióro kulkowe czerwone, średnica kulki: ok. 0,5 mm; grubość linii pisma: ok. 0,3 mm - 10 szt.; Nożyczki biurowe 20,5 cm, czarne - 15 szt.; Nożyczki biurowe 25,5 cm, czarne - 15 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników do biologii molekularnej;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany sukcesywnie w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, a termin każdej dostawy cząstkowej został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty e-mail lub za pośrednictwem fax-u. UWAGA!!! Termin dostaw cząstkowych (pierwszej i następnych) stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Kapa Biosystems, 500 reakcji x 25 ul - 3 opakowania
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników chemicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Magnesium sulfate anhydrous >99,5%, 500 g - 1 op. 4-Nitrophenyl α-L-arabinofuranoside, 25 g - 2 op. 2-Ethoxyethanol 99% 1l - 2 op. 2-Mercaptoethanol 99% 250 ml - 1 op. Naphtalene 100 g - 1 op. Sodium nitrate >99,0% 250 g - 1 op. Dimethyl sulfoxide 1 l - 1 op. Acetone 4 l - 5 op. Sodium hypochlorite solution (6-14% active chlorine) – 2,5 l - 1 op. Sulfuric Acid 95-98% 1 l - 3 op. Toluene HPLC – 1 l - 3 op. Bionacom Standalone Ultra Filter Column Protector; Titanium frit, 0.5microns; 1034 bar max pressure. 5 szt./opak - 1 op. Etylowy alkohol 96% 500 ml - 20 op.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa acetonu technicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis aceton techniczny opakowanie 5l. - 2 op.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)