Zamówienie wspólne na dostawę materiałów biurowych dla 20 jednostek Województwa Dolnośląskiego

Data publikacji 2019-12-12
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634588-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla 20 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz wojewódzkich osób prawnych i spółek Województwa Dolnośląskiego z podziałem na 20 zadań. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił
w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cfcf6c97-c684-4d92-be4a-7fa42eed6a25
Biuletyn 634588-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Regon 93195038200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże J. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 12-14
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717769643
Zamawiajacy fax +48717769141
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@umwd.pl
Adres strony url http://bip.umwd.dolnyslask.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą przy ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław działa na podstawie uchwały Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 1307/VI/19 z dnia 8 października 2019r. w sprawie wyznaczenia Wspólnego Zamawiającego do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych w imieniu własnym oraz jako pełnomocnik (na zasadzie art.16 ust.4 ustawy) wskazanych wyżej Zamawiających, z którymi zostaną zawarte odrębne umowy o wykonanie poszczególnych zadań wchodzących w skład przedmiotowego zamówienia publicznego.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.umwd.dolnyslask.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław Kancelaria Ogólna.
Nazwa nadana zamowieniu Zamówienie wspólne na dostawę materiałów biurowych dla 20 jednostek Województwa Dolnośląskiego
Numer referencyjny DU-Z-I.272.54.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla 20 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz wojewódzkich osób prawnych i spółek Województwa Dolnośląskiego z podziałem na 20 zadań. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 243746,96
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) rozpoczęcia: z dniem zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa częściowa zostanie dokonana po dniu 1.01.2020r., b) zakończenia, w tym wykonania wszystkich dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: do dnia 31.12.2020r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Ad. pkt III.3) ogłoszenia ("WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI") - Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych w IPU.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 79844,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4970,73
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Szkoły Policealnej Medycznej im. Marii Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3313,82
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiej Szkoły Policealnej Medycznej im. Marii Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9113,01
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8284,55
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18226,02
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12230,48
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3400,75
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3313,82
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16156,53
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12426,83
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4142,28
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie nr 13 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3728,05
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie nr 14 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2140,24
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie nr 15 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Jaworze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 662,76
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Jaworze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie nr 16 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 36110,97
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie nr 17 - Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4142,28
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie nr 18 - Dostawa materiałów biurowych dla Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4887,89
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Pogotowia Ratunkowego w Legnicy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zadanie nr 19 - Dostawa materiałów biurowych dla Wojewódzkiego Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10852,76
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Wojewódzkiego Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zadanie nr 20 - Dostawa materiałów biurowych dla Uzdrowiska Szczawno - Jedlina S.A.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5799,19
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Uzdrowiska Szczawno - Jedlina S.A.. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)