GuidZP400 |
fcc61afc-8e43-4e1c-8aa5-c8c437c806f1
|
Biuletyn |
635394-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski
|
Regon |
13010000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Uniwersytecki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-137
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 375 22 34
|
Zamawiajacy fax |
71 375 24 72
|
Zamawiajacy email |
bzp@uwr.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, rozdział X
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publocznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, pok. 100, 50-138 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
|
Numer referencyjny |
BZP.2410.21.2019.JS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego
i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
dla Zadania 1 – Dostawa komputerów i monitorów polizingowych;
dla Zadanie 2 – Dostawa laptopów i akcesoriów komputerowych;
dla Zadania 3 – Dostawa projektora i monitora interaktywnego;
dla Zadania 4 – Dostawa drukarek laserowych i igłowych;
dla Zadania 5 – Dostawa drukarek termotransferowych, czytników kodów kreskowych i czytników kart stykowych;
dla Zadania 6 – Dostawa terminali;
dla Zadania 7 – Dostawa dysków do macierzy dyskowej IBM Storwize V3700;
dla Zadania 8 – Dostawa oprogramowania i akcesoriów dla osób z dysfunkcjami wzroku.
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 20 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
2)w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Minimalne wymagania (dla Zadań od 1 do 8).
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału;
2) Kalkulację ceny – Załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału;
(W kol. 6 tabeli - informacje podane przez Wykonawcę identyfikujące zaoferowany produkt – Producent/model/nazwa oferowanego sprzętu oraz producent/nazwa oprogramowania dla poszczególnych pozycji oraz ceny jednostkowe netto określone w kol. 4 - stanowią treść oferty i nie będą uzupełniane/zmieniane, ich brak w złożonej ofercie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) uPzp;
3) Aktualne Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału;
4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału;
5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
II. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 4., Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dopuszczone ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej. Zgodnie z art. 144 zmiany do umowy mogą nastąpić:
1.1. W przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 3;
1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zamiennika w przypadku, gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku. Wartość zamiennika nie może być wyższa od wartości oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamiennik musi mieć, co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany. Zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, akceptowanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów i monitorów polizingowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego
i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
dla Zadania 1 – Dostawa komputerów i monitorów polizingowych;
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa laptopów i akcesoriów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego
i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
dla Zadanie 2 – Dostawa laptopów i akcesoriów komputerowych;
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa projektora i monitora interaktywnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
2. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego
i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
dla Zadania 3 – Dostawa projektora i monitora interaktywnego;
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drukarek laserowych i igłowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego
i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
dla Zadania 4 – Dostawa drukarek laserowych i igłowych;
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drukarek termotransferowych, czytników kodów kreskowych i czytników kart stykowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego
i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
dla Zadania 5 – Dostawa drukarek termotransferowych, czytników kodów kreskowych i czytników kart stykowych;
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa terminali
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego
i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
dla Zadania 6 – Dostawa terminali;
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa dysków do macierzy dyskowej IBM Storwize V3700
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego
i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
dla Zadania 7 – Dostawa dysków do macierzy dyskowej IBM Storwize V3700;
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania i akcesoriów dla osób z dysfunkcjami wzroku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego
i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
dla Zadania 8 – Dostawa oprogramowania i akcesoriów dla osób z dysfunkcjami wzroku.
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
|
| |