Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.

Data publikacji 2019-12-12
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635394-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 386521001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego
i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
dla Zadania 1 – Dostawa komputerów i monitorów polizingowych;
dla Zadanie 2 – Dostawa laptopów i akcesoriów komputerowych;
dla Zadania 3 – Dostawa projektora i monitora interaktywnego;
dla Zadania 4 – Dostawa drukarek laserowych i igłowych;
dla Zadania 5 – Dostawa drukarek termotransferowych, czytników kodów kreskowych i czytników kart stykowych;
dla Zadania 6 – Dostawa terminali;
dla Zadania 7 – Dostawa dysków do macierzy dyskowej IBM Storwize V3700;
dla Zadania 8 – Dostawa oprogramowania i akcesoriów dla osób z dysfunkcjami wzroku.

2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fcc61afc-8e43-4e1c-8aa5-c8c437c806f1
Biuletyn 635394-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski
Regon 13010000000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Uniwersytecki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-137
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 375 22 34
Zamawiajacy fax 71 375 24 72
Zamawiajacy email bzp@uwr.edu.pl
Adres strony url www.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.uni.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, rozdział X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publocznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, pok. 100, 50-138 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań.
Numer referencyjny BZP.2410.21.2019.JS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań. dla Zadania 1 – Dostawa komputerów i monitorów polizingowych; dla Zadanie 2 – Dostawa laptopów i akcesoriów komputerowych; dla Zadania 3 – Dostawa projektora i monitora interaktywnego; dla Zadania 4 – Dostawa drukarek laserowych i igłowych; dla Zadania 5 – Dostawa drukarek termotransferowych, czytników kodów kreskowych i czytników kart stykowych; dla Zadania 6 – Dostawa terminali; dla Zadania 7 – Dostawa dysków do macierzy dyskowej IBM Storwize V3700; dla Zadania 8 – Dostawa oprogramowania i akcesoriów dla osób z dysfunkcjami wzroku. 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8); b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: do 20 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2)w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Minimalne wymagania (dla Zadań od 1 do 8).
Inne dokumenty niewymienione I. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulację ceny – Załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału; (W kol. 6 tabeli - informacje podane przez Wykonawcę identyfikujące zaoferowany produkt – Producent/model/nazwa oferowanego sprzętu oraz producent/nazwa oprogramowania dla poszczególnych pozycji oraz ceny jednostkowe netto określone w kol. 4 - stanowią treść oferty i nie będą uzupełniane/zmieniane, ich brak w złożonej ofercie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) uPzp; 3) Aktualne Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. II. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 4., Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dopuszczone ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej. Zgodnie z art. 144 zmiany do umowy mogą nastąpić: 1.1. W przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 3; 1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zamiennika w przypadku, gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku. Wartość zamiennika nie może być wyższa od wartości oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamiennik musi mieć, co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany. Zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, akceptowanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów i monitorów polizingowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań. dla Zadania 1 – Dostawa komputerów i monitorów polizingowych; 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8); b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa laptopów i akcesoriów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań. dla Zadanie 2 – Dostawa laptopów i akcesoriów komputerowych; 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8); b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa projektora i monitora interaktywnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 2. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań. dla Zadania 3 – Dostawa projektora i monitora interaktywnego; 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8); b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa drukarek laserowych i igłowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań. dla Zadania 4 – Dostawa drukarek laserowych i igłowych; 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8); b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa drukarek termotransferowych, czytników kodów kreskowych i czytników kart stykowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań. dla Zadania 5 – Dostawa drukarek termotransferowych, czytników kodów kreskowych i czytników kart stykowych; 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8); b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa terminali
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań. dla Zadania 6 – Dostawa terminali; 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8); b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa dysków do macierzy dyskowej IBM Storwize V3700
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań. dla Zadania 7 – Dostawa dysków do macierzy dyskowej IBM Storwize V3700; 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8); b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania i akcesoriów dla osób z dysfunkcjami wzroku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Biblioteki Uniwersyteckiej z podziałem na 8 zadań. dla Zadania 8 – Dostawa oprogramowania i akcesoriów dla osób z dysfunkcjami wzroku. 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8); b) Wzór umowy – załączniki nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania od 1 do 8).
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu gwarancyjnego
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)