Dostawa mebli laboratoryjnych

Data publikacji 2019-12-12
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
Miejscowość Krosno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635632-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Stół przyścienny 2400mmx600mm wys. 900mm z dwoma stanowiskami wagowy, szafkami wiszącymi -1 szt.
Szafa na odczynniki chemiczne-1 szt.
Stół przyścienny 5400x900 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Stół przyścienny 900x750 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Stół przyścienny 3300x900 mm, wys. 900 mm- 1 szt.
Stół przyścienny 1600x750 mm, wys. 750 mm-1 szt.
Stół wyspowy-3 szt.
Stół przyścienny 900x600 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Regał magazynowy-2 szt.
Szafa laboratoryjna-1 szt.
Stół przyścienny 1200x600 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Szafa wysoka-1 szt.
Stół przyścienny 1500x600 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Stół przyścienny 3600x900 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Stół przyścienny 4500x900 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Szafa wysoka-2 szt.
Stół przyścienny 1800x900 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Stół przyścienny 6100x900 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Szafa na odczynniki chemiczne-1 szt.
Stół przyścienny 1150x750 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Stół przyścienny 1300x750 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Szafa na odczynniki chemiczne-1 szt.
Szafa wysoka-2 szt.
Stół przyścienny 1200x750 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Stół przyścienny 1500x750 mm, wys. 750 mm-6 szt.
Stół mobilny 1500x750 mm, wys. 900 mm-4 szt.
Stół przyścienny 1200x600 mm, wys. 750 mm-1 szt.
Szafa na odczynniki chemiczne-7 szt.
Szafa na odczynniki chemiczne-1 szt.
Regał magazynowy-9szt.
Szafa wysoka-2 szt.
Stół przyścienny 3900x750 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Stół wagowy-1 szt.
Stół przyścienny 1500x750 mm, wys. 750 mm-1 szt.
Szafa wysoka-1 szt.
Szafa wysoka-1 szt.
Stół przyścienny 3600x750 mm, wys. 900 mm-1szt.
Stół wagowy-1 szt.
Stół wyspowy 3600x1800 mm, wys. 900 mm -2 szt.
Szafa wysoka-2 szt.
Stół przyścienny 1800x750 mm, wys. 750 mm-1 szt.
Stół wyspowy 2550x1950 mm, wys. 900 mm-2 szt.
Stół mobilny (do dużych obciążeń) 1800 x 750 mm, wys. 900 mm-1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f546712e-9608-42f9-b373-44965e5b84ca
Biuletyn 635632-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
Regon 37046837000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Krosno
Zamawiajacy kod pocztowy 38-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 375 530
Zamawiajacy fax 134 375 511
Zamawiajacy email mackru@pwsz.krosno.pl
Adres strony url www.pwsz.krosno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zetorzeszow.eu/pwszkrosno/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-56
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający zastrzega formę pisemną - jako sposób złożenia oferty: - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), - za pośrednictwem posłańca, na adres jak wyżej, -osobiście (doręczenie przesyłki, zapytania, oferty), na adres jak niżej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, Rynek 1, 38-400 Krosno (pok. 105 Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli laboratoryjnych
Numer referencyjny DTG/248/ZP-8/19
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Stół przyścienny 2400mmx600mm wys. 900mm z dwoma stanowiskami wagowy, szafkami wiszącymi -1 szt. Szafa na odczynniki chemiczne-1 szt. Stół przyścienny 5400x900 mm, wys. 900 mm-1 szt. Stół przyścienny 900x750 mm, wys. 900 mm-1 szt. Stół przyścienny 3300x900 mm, wys. 900 mm- 1 szt. Stół przyścienny 1600x750 mm, wys. 750 mm-1 szt. Stół wyspowy-3 szt. Stół przyścienny 900x600 mm, wys. 900 mm-1 szt. Regał magazynowy-2 szt. Szafa laboratoryjna-1 szt. Stół przyścienny 1200x600 mm, wys. 900 mm-1 szt. Szafa wysoka-1 szt. Stół przyścienny 1500x600 mm, wys. 900 mm-1 szt. Stół przyścienny 3600x900 mm, wys. 900 mm-1 szt. Stół przyścienny 4500x900 mm, wys. 900 mm-1 szt. Szafa wysoka-2 szt. Stół przyścienny 1800x900 mm, wys. 900 mm-1 szt. Stół przyścienny 6100x900 mm, wys. 900 mm-1 szt. Szafa na odczynniki chemiczne-1 szt. Stół przyścienny 1150x750 mm, wys. 900 mm-1 szt. Stół przyścienny 1300x750 mm, wys. 900 mm-1 szt. Szafa na odczynniki chemiczne-1 szt. Szafa wysoka-2 szt. Stół przyścienny 1200x750 mm, wys. 900 mm-1 szt. Stół przyścienny 1500x750 mm, wys. 750 mm-6 szt. Stół mobilny 1500x750 mm, wys. 900 mm-4 szt. Stół przyścienny 1200x600 mm, wys. 750 mm-1 szt. Szafa na odczynniki chemiczne-7 szt. Szafa na odczynniki chemiczne-1 szt. Regał magazynowy-9szt. Szafa wysoka-2 szt. Stół przyścienny 3900x750 mm, wys. 900 mm-1 szt. Stół wagowy-1 szt. Stół przyścienny 1500x750 mm, wys. 750 mm-1 szt. Szafa wysoka-1 szt. Szafa wysoka-1 szt. Stół przyścienny 3600x750 mm, wys. 900 mm-1szt. Stół wagowy-1 szt. Stół wyspowy 3600x1800 mm, wys. 900 mm -2 szt. Szafa wysoka-2 szt. Stół przyścienny 1800x750 mm, wys. 750 mm-1 szt. Stół wyspowy 2550x1950 mm, wys. 900 mm-2 szt. Stół mobilny (do dużych obciążeń) 1800 x 750 mm, wys. 900 mm-1 szt.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie (odrębnym wezwaniem) Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek wskazać źródło (stronę internetową) lub okoliczności na podstawie których Zamawiający uzyska dostęp do tych dokumentów lub jest w ich posiadaniu/ 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale X podr. IV ust. 1 a) SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierają- cym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnioną tabelę z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ 3. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, b) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego mebla, lub pojawieniem się na rynku nowszej wersji mebla. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. c) zmiany terminu dostawy przedmiotu zamówienia; ustalony termin w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - opóźnień nie leżących po stronie Wykonawcy, - ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalnoprawnych, d) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty, e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. f) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, g) wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, h) w razie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. ustawy Pzp. 3. Zamawiający informuje, że za tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być uznane: a) aktualny odpis z właściwego rejestru firmy Wykonawcy, b) informacje ujawniane przez Zamawiającego w czasie otwarcia ofert – zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. dotyczące nazwy firmy, adresu wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
IV 6 1 srodki ochrony Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona i złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta winna być napisana w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym lub niezmywalnym atramentem.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)