Dostawa żywności do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie w 2020 roku

Data publikacji 2019-12-12
Data zakończenia 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie
Miejscowość Dragacz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635510-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowi załączniki nr 1 do SIWZ.
Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika (zadania) użyto nazwy towarowej – Wykonawca może złożyć ofertę na towar tożsamy lub równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej.

3. Dostawca dostarcza do siedziby placówki oświatowej produkty spożywcze własnym transportem i na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem placówek oświatowych (dostawa codziennie w dni robocze).
4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie szczegółowego zamówienia założonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, drogą elektroniczną) przez placówki z jednodniowym wyprzedzeniem.
5. Dostawa odbywa się w opakowaniu Dostawcy.
6. Dostawca zobowiązany jest rozkładać towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
7. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny zgodne są z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zalecenia dostawy mniejszej lub większej o 30% ilości produktów podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W tej sytuacji Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
9. Dostarczane produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone
w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego - między innymi powinny być dokładnie oznakowane, posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia.
10. Towary powinny być dostarczone zgodnie z zamówieniem.
11. W przypadku stwierdzenia dostawy produktu o nienależnej jakości Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40f7978f-3bad-4f77-b2be-d675f7c02c3b
Biuletyn 635510-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie
Regon 26647100000000
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Dragacz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-134
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 3325528,
Zamawiajacy fax 52 3325928
Zamawiajacy email sekretariat.grupaszkola@wp.pl,
Adres strony url http://szkola16puw.biposwiata.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szkola16puw.biposwiata.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie ul. Szkolna 2 86-134 Dragacz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie w 2020 roku
Numer referencyjny SPGr.321.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowi załączniki nr 1 do SIWZ. Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika (zadania) użyto nazwy towarowej – Wykonawca może złożyć ofertę na towar tożsamy lub równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. 3. Dostawca dostarcza do siedziby placówki oświatowej produkty spożywcze własnym transportem i na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem placówek oświatowych (dostawa codziennie w dni robocze). 4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie szczegółowego zamówienia założonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, drogą elektroniczną) przez placówki z jednodniowym wyprzedzeniem. 5. Dostawa odbywa się w opakowaniu Dostawcy. 6. Dostawca zobowiązany jest rozkładać towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny zgodne są z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zalecenia dostawy mniejszej lub większej o 30% ilości produktów podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W tej sytuacji Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 9. Dostarczane produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego - między innymi powinny być dokładnie oznakowane, posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia. 10. Towary powinny być dostarczone zgodnie z zamówieniem. 11. W przypadku stwierdzenia dostawy produktu o nienależnej jakości Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy według ogólnych warunków przedstawionych w SIWZ i zgodnie z treścią oferty. Z wybranym Dostawcą zostanie zawarta umowa zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1834 z. późn. zm.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawek podatku VAT.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie,  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO ***; − rawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Termin płatności faktur
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)