GuidZP400 |
4c49b8cd-d769-4b30-93ae-53dbe00b4000
|
Biuletyn |
636372-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówke
|
Regon |
49282847900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Św. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Staszkówka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-321
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
183 541 124,
|
Zamawiajacy fax |
183 541 124
|
Zamawiajacy email |
edygaw@gmail.com,
|
Adres strony url |
www.zsstaszkowka.szkolnybip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsstaszkowka.szkolnybip.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsstaszkowka.szkolnybip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się w formie pisemnej (pod rygorem nieważności), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce Ul. Świętego Jana Pawła II 3 38-321 Staszkówka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu na potrzeby Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica
|
Numer referencyjny |
ZS.271.PWD-5/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1.1 Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i podobnego
1.2 Część 2: Dostawa mebli kuchennych
1.3 Część 3: Dostawa mebli szkolnych
1.4 Część 4: Dostawa pieca do wypalania gliny i asortymentu towarzyszącego
1.5 Część 5: Dostawa drobnego sprzętu AGD
1.6 Część 6: Dostawa instrumentów muzycznych
1.7 Część 7: Dostawa drobnego sprzętu, wyposażenia oraz artykułów biurowych i papierniczych do prowadzenia zajęć w placówce
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia specyficznych wymagań w odniesieniu do tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia specyficznych wymagań w odniesieniu do tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część 1:
wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego o łącznej wartości minimum 20.000 zł. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, Wykonawca może wykazać się zamówieniem wykonywanym (niezakończonym), jeżeli wartość części wykonanej zamówienia jest nie niższa niż wskazana powyżej.
Część 2:
wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie na dostawę mebli kuchennych o łącznej wartości minimum 10.000 zł. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, Wykonawca może wykazać się zamówieniem wykonywanym (niezakończonym), jeżeli wartość części wykonanej zamówienia jest nie niższa niż wskazana powyżej.
Część 3:
wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie na dostawę mebli szkolnych o łącznej wartości minimum 10.000 zł. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, Wykonawca może wykazać się zamówieniem wykonywanym (niezakończonym), jeżeli wartość części wykonanej zamówienia jest nie niższa niż wskazana powyżej.
Część 4:
Zamawiający nie ustanawia specyficznych wymagań w odniesieniu do tej części zamówienia.
Część 5:
Zamawiający nie ustanawia specyficznych wymagań w odniesieniu do tej części zamówienia.
Część 6:
Zamawiający nie ustanawia specyficznych wymagań w odniesieniu do tej części zamówienia.
Część 7:
wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie na dostawę artykułów biurowych i/lub papierniczych i /lub pomocy dydaktycznych o łącznej wartości minimum 40.000 zł. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, Wykonawca może wykazać się zamówieniem wykonywanym (niezakończonym), jeżeli wartość części wykonanej zamówienia jest nie niższa niż wskazana powyżej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a-d, 14 (w odniesieniu do osób wskazanych w przepisie w zakresie katalogu przestępstw wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a-d) oraz w art. 24 ust. 1 pkt 21 (w odniesieniu do podmiotów zbiorowych) ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym osoba ta ma miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis powyżej odnośnie czasu wystawienia - stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający:
przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, wskazanych poniżej w pkt VIII.3.2. oraz pkt VIII.3.3. i VIII.3.4. (lub pkt VIII.3.5. i VIII.3.6. jeżeli dotyczy) (art. 26 ust. 2 ustawy Pzp)
jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie Postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w Postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp).
2.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w pkt VII.2.2) SIWZ, Zamawiający żąda złożenia:
2.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;-
2.2. dowodów określających czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty Wykonawcy składają łącznie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
a.zmiana terminu wykonania umowy - w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, itp.).
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania przeszkody.
b.zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych.
c.zmiana wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i podobnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 laptop z oprogramowaniem z systemem WINDOWS i pakietem OFFICE /
ZS Staszkówka
Pakiet 2 Laptop z oprogramowaniem z systemem WINDOWS i pakietem OFFICE/
ZS Moszczenica
Pakiet 3 Komputer stacjonarny z drukarką / ZS Staszkówka
Pakiet 4 Magnetofon /odtwarzacz MP3 ZS Staszkówka
Pakiet 5 Zestaw głośników stereo ZS Staszkówka
Pakiet 6 Zestaw projektor + ekran OKIB Moszczenica Projektor ZS Staszkówka
Pakiet 7 Tablet ZS Moszczenica
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2: Dostawa mebli kuchennych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Stół ze zlewem jednokomorowy i otworem pod rozdrabniacz / ZS Staszkówka
kuchnia gazowa / ZS Staszkówka
okap przemysłowy / ZS Staszkówka
stół przyścienny z szafką i dwiema półkami / ZS Staszkówka
stół centralny z półką dołem, nogi lewe odstawione o 150 mm / ZS Staszkówka
drobny sprzęt kuchenny /ZS Staszkówka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3: Dostawa mebli szkolnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szafki na pomoce dydaktyczne i prace podopiecznych / ZS Staszkówka
Stoliki świetlicowe / ZS Staszkówka
Krzesła świetlicowe / ZS Staszkówka
Szafy biurowe / ZS Staszkówka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4: Dostawa pieca do wypalania gliny i asortymentu towarzyszącego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42641200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
UWAGA: W Części 4 zamówienia do oceny oferty w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji zamówienia - Zamawiający weźmie pod uwagę wskazany przez Wykonawcę w ofercie termin dostawy Pakietu 1 (Piec do wypalania gliny).
|
Zalacznik krotki opis |
Piec do wypalania gliny / ZS Moszczenica
Koło garncarskie / ZS Moszczenica
Glina *) / Materiały do zajęć plastycznych / ZS Moszczenica
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załaczniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5: Dostawa drobnego sprzętu AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw sprzętu AGD / OKIB w Moszczenicy
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6: Dostawa instrumentów muzycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37310000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do organizacji zajęć z muzykoterapii Akordeon, gitara klasyczna /ZS Staszkówka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załąćzniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7: Dostawa drobnego sprzętu, wyposażenia oraz artykułów biurowych i papierniczych do prowadzenia zajęć w placówce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały, przyrządy, pomoce, artykuły i drobne wyposażenie do prowadzenia różnych typów zajęć w placówce wsparcia dziennego w tym między innymi: pomoce dydaktyczne, książki, gry planszowe, stroje, materiały do zajęć z matematyki, materiały do zajęć z fizyki, materiały do doświadczeń, materiały do zajęć jeżykowych, tablice demonstracyjne, artykuły papiernicze i biurowe, drobny asortyment do zajęć sportowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
|
| |