Zawarcie umowy ramowej na dostawę mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych i krzeseł tapicerowanych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego

Data publikacji 2019-12-13
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636139-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem Umowy Ramowej jest dostawa do siedziby Zamawiającego
(Warszawa, ul. Kolejowa 1/5/7) wraz z montażem i przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego mebli.
2. Na podstawie Umowy Ramowej Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy pojedynczych zleceń w ramach procedury określonej w Umowie Ramowej (dalej Zlecenie). Zamawiający będzie wyłaniał oddzielnie dla każdego Zlecenia jego Wykonawcę, przy czym:
1) Zlecenie A obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych:
a) Biurko proste z kontenerem,
b) Biurko proste z regulacją wysokości z kontenerem,
c) Biurko proste z kontenerem 160 cm,
d) Biurko proste z regulacją wysokości z kontenerem 160 cm,
e) Szafka,
f) Szafka gospodarcza,
g) Kontener 4 szufladowy pod biurko,
h) Stolik okolicznościowy na stelażu metalowym,
i) Wieszak stojący,
j) Stół konferencyjny modułowy:
i) Moduł 1 stołu konferencyjnego,
ii) Moduł 2 stołu konferencyjnego,
iii) Krzesła do stołu konferencyjnego modułowego,
k) Fotele kubełkowe wypoczynkowe (średniej wielkości),
l) Stolik 40x40 cm,
m) Stolik 50x40 cm,
n) Stolik 60x60 cm,
o) Stół 4 osobowy,
p) Stół 6 osobowy,
q) Szafka aktowa,
r) Szafka aktowa z nadstawką,
s) Regał,
t) Wieszak ścienny z półką,
u) Regał magazynowy skręcany,
v) Zestaw meblowy do sekretariatu:
i) Biurko proste z kontenerem,
ii) Biurko proste z kontenerem (wąskie),
iii) Łącznik 90° łączące biurka,
iv) Szafka dół zamknięty, góra otwarta,
v) Szafka wąska zamknięta,
vi) Szafka otwarta narożna,
vii) Wieniec górny,
2) Zlecenie B obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych:
a) Zestaw gabinetowy nr 1:
i) Biurko gabinetowe z kontenerem,
ii) Biurko gabinetowe,
iii) Biurko gabinetowe komputerowe,
iv) Stół konferencyjny 160 cm,
v) Stół konferencyjny 140 cm,
vi) Stolik okolicznościowy na stelażu metalowym,
vii) Komoda,
viii) Regał,
b) Zestaw gabinetowy nr 2:
i) Biurko gabinetowe,
ii) Pomocnik do biurka,
iii) Stół konferencyjny 8 osobowy,
iv) Kredens 3 częściowy,
v) Szafka RTV/kredens,
vi) Witryna,
vii) Regał aktowy prawy,
viii) Regał – garderoba lewa
ix) Fotel – krzesło,
c) Zestaw gabinetowy nr 3:
i) Biurko gabinetowe,
ii) Końcówka biurka,
iii) Pomocnik do biurka,
iv) Stół konferencyjny,
v) Regał wysoki,
vi) Witryna wysoka,
vii) Garderoba,
viii) Regał niski,
ix) Witryna niska,
x) Regał niski wąski,
xi) Wieniec nakładany
xii) Fotel-krzesło
3) Zlecenie C obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu krzeseł:
a) Krzesło obrotowe wzór 1,
b) Krzesło obrotowe wzór 2,
c) Krzesło konferencyjne,
d) Fotel dyrektorski,
e) Krzesło typu ISO,
f) Krzesło drewniane,
g) Krzesło tapicerowane
h) Krzesło do kuchni.
Przy czym wszystkie meble wymienione w pkt 1) -3) są zwane dalej „Meblami”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 518adb51-32ac-4d71-bbe1-43dd9b740a25
Biuletyn 636139-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
Regon 22170000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świętokrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-916
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 54 00
Zamawiajacy fax 22 694 52 68
Zamawiajacy email wzp@mf.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/finanse
Adres strony internetowej https://www.gov.pl/web/finanse/zamowienia-publiczne-realizowane-na-postawie-pzp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/finanse
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://mf.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się złożenie oferty w postaci papierowej (w postaci wydruku komputerowego, maszynopisu lub czytelnego pisma odręcznego podpisanej własnoręcznym podpisem) lub elektronicznie
Nazwa nadana zamowieniu Zawarcie umowy ramowej na dostawę mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych i krzeseł tapicerowanych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
Numer referencyjny PANA/1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem Umowy Ramowej jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Kolejowa 1/5/7) wraz z montażem i przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego mebli. 2. Na podstawie Umowy Ramowej Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy pojedynczych zleceń w ramach procedury określonej w Umowie Ramowej (dalej Zlecenie). Zamawiający będzie wyłaniał oddzielnie dla każdego Zlecenia jego Wykonawcę, przy czym: 1) Zlecenie A obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych: a) Biurko proste z kontenerem, b) Biurko proste z regulacją wysokości z kontenerem, c) Biurko proste z kontenerem 160 cm, d) Biurko proste z regulacją wysokości z kontenerem 160 cm, e) Szafka, f) Szafka gospodarcza, g) Kontener 4 szufladowy pod biurko, h) Stolik okolicznościowy na stelażu metalowym, i) Wieszak stojący, j) Stół konferencyjny modułowy: i) Moduł 1 stołu konferencyjnego, ii) Moduł 2 stołu konferencyjnego, iii) Krzesła do stołu konferencyjnego modułowego, k) Fotele kubełkowe wypoczynkowe (średniej wielkości), l) Stolik 40x40 cm, m) Stolik 50x40 cm, n) Stolik 60x60 cm, o) Stół 4 osobowy, p) Stół 6 osobowy, q) Szafka aktowa, r) Szafka aktowa z nadstawką, s) Regał, t) Wieszak ścienny z półką, u) Regał magazynowy skręcany, v) Zestaw meblowy do sekretariatu: i) Biurko proste z kontenerem, ii) Biurko proste z kontenerem (wąskie), iii) Łącznik 90° łączące biurka, iv) Szafka dół zamknięty, góra otwarta, v) Szafka wąska zamknięta, vi) Szafka otwarta narożna, vii) Wieniec górny, 2) Zlecenie B obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych: a) Zestaw gabinetowy nr 1: i) Biurko gabinetowe z kontenerem, ii) Biurko gabinetowe, iii) Biurko gabinetowe komputerowe, iv) Stół konferencyjny 160 cm, v) Stół konferencyjny 140 cm, vi) Stolik okolicznościowy na stelażu metalowym, vii) Komoda, viii) Regał, b) Zestaw gabinetowy nr 2: i) Biurko gabinetowe, ii) Pomocnik do biurka, iii) Stół konferencyjny 8 osobowy, iv) Kredens 3 częściowy, v) Szafka RTV/kredens, vi) Witryna, vii) Regał aktowy prawy, viii) Regał – garderoba lewa ix) Fotel – krzesło, c) Zestaw gabinetowy nr 3: i) Biurko gabinetowe, ii) Końcówka biurka, iii) Pomocnik do biurka, iv) Stół konferencyjny, v) Regał wysoki, vi) Witryna wysoka, vii) Garderoba, viii) Regał niski, ix) Witryna niska, x) Regał niski wąski, xi) Wieniec nakładany xii) Fotel-krzesło 3) Zlecenie C obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu krzeseł: a) Krzesło obrotowe wzór 1, b) Krzesło obrotowe wzór 2, c) Krzesło konferencyjne, d) Fotel dyrektorski, e) Krzesło typu ISO, f) Krzesło drewniane, g) Krzesło tapicerowane h) Krzesło do kuchni. Przy czym wszystkie meble wymienione w pkt 1) -3) są zwane dalej „Meblami”.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 113135,16
Waluta calosc EURO
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 000 zł,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykażą się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch dostaw mebli biurowych wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda wraz z ofertą następującego dokumentu: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 1, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c Ustawy. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądać wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w ust. 1, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądać następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1)-2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do wszystkich organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 14 1130 1017 0020 1559 0620 0001 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oznacza to, że skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w: 1) postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu), w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej, 2) postaci papierowej, w przypadku składania oferty w postaci papierowej, zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewidział możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w postaci odpowiednich postanowień umownych zawartych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik H do SIWZ
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Criterion

Kryteria Termin wykonania zlecenia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)