GuidZP400 |
c5bf77ca-3ca7-4e60-95f6-d54cb9f3a7ce
|
Biuletyn |
636036-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Romantyzmu
|
Regon |
13045168000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Z. Krasińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opinogóra Górna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-406
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
236 717 025
|
Zamawiajacy fax |
236 717 025
|
Zamawiajacy email |
mr@muzeumromantyzmu.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumromantyzmu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeumromantyzmu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze , pok nr. 107
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Romantyzmu w Opinogórze ul. Zygmunta Krasińskiego 9; 06 – 406 Opinogóra
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa i wędlin na potrzeby Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
|
Numer referencyjny |
DA.25.1.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Muzeum Romantyzmu w Opinogórze zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1 i Załączniku 1a do SIWZ.
2. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone na podstawie ubiegłorocznych potrzeb i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający, pomimo dochowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, zastrzega sobie prawo do realizacji zmienionej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i Załącznik nr 1a do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W kwestii warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych trwających nie dłużej niż 12 miesięcy wykonywał) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie dostawę o podobnym charakterze, tj. polegającą na dostawie mięsa lub wędlin na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł netto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje zawarte w ww. oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Forma dokumentów:
Oświadczenia, o których mowa powyżej, muszą być złożone w formie oryginału. Wykonawca może złożyć oświadczenia na własnych drukach, których treść musi być zgodna z drukami załączonymi do SIWZ
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Rzeczone oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1).
1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców;
2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
3) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego, przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy wobec tego podwykonawcy;
4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy;
5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1.
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Forma dokumentu:
Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału.
6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu selekcji dotyczących wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda złożenia:
wykazu wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych trwających nie dłużej niż 12 miesięcy wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw o podobnym charakterze, tj. polegających na dostawie mięsa lub wędlin na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł netto każda
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
W ww. wykazie należy wskazać jedynie dostawy potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c).
Forma dokumentów:
Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie nieistotne zmiany treści umowy w stosunku do oferty wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony, pod rygorem nieważności. Takiej samej formy wymagają istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w okolicznościach art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany przepisów prawnych, jeśli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami; w takim wypadku zmiana treści umowy wymaga formy określonej w ust. 1.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach:
a) gdy konieczna będzie zmiana terminu zakończenia realizacji umowy, w przypadku gdy, postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia przedłuży się o czas uniemożliwiający realizację zamówienia w pierwotnym terminie, lub zmiana terminu zakończenia realizacji umowy spowodowana będzie czynnikami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy (siła wyższa), uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, mającymi wpływ na jakość realizacji umowy lub osiągniecie celów umowy. Termin realizacji umowy może zostać zmieniony maksymalnie o 3 miesiące.
b) gdy w związku z rozbieżnościami nastąpi potrzeba ujednolicenia zapisów umowy, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
6. W przypadku nie wydatkowania przez Zmawiającego całej kwoty wynagrodzenia o której mowa w § 7 ust. 1 umowy, zmiana może polegać na wydłużeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, o okres niezbędny do zrealizowania całego zamówienia, jednak nie dłużej niż o trzy miesiące, o ile będzie to leżeć w interesie Zamawiającego. Zmiana ta nie może wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy odpowiednio do zaistniałych zmian.
8. Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, numerów rachunków bankowych, faksów i telefonów, oraz osób koordynatorów, Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie są zmianami postanowień umowy w rozumieniu ust. 1 i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|