GuidZP400 |
746ba55f-0903-41f9-b00d-67adb0b98648
|
Biuletyn |
635892-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
|
Regon |
00051418200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ks. I. J. Skorupki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-532
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 638 48 88
|
Zamawiajacy fax |
42 638 48 77
|
Zamawiajacy email |
m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć osobiście, przesłać pocztą lub kurierem. Oferta musi być sporządona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2020 r.
|
Numer referencyjny |
DOA-ZP-II.271.147.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2020. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część 1 - dostawa artykułów spożywczych – kawa, herbata, cukier, słodycze, napoje gazowane itp. do Urzędu Miasta Łodzi 2020 r.
Część 2 - dostawa artykułów spożywczych – woda mineralna w szklanych butelkach oraz butelkach typu PET do Urzędu Miasta Łodzi 2020 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1
do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną lub wybrane części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15860000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany,
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy
uregulowane są w Załączniku nr 5 do SIWZ (wzorze umowy dla każdej z części).
|
IV 4 4 data |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym jest składana wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
[Numeracja zgodna z SIWZ]: 19.1 Zamawiający nie przewiduje:
19.1.1 zawarcia umowy ramowej,
19.1.2 składania ofert wariantowych,
19.1.3 rozliczania w walutach obcych,
19.1.4 aukcji elektronicznej,
19.1.5 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
19.1.6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
19.1.7 udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
19.2 Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
19.3 Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy:
Dla części 1 : stanowiącego 87,24% wartości zamówienia podstawowego (tj. 100% wartości zamówienia podstawowego wyliczonej dla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, 50% dla Biura Rady Miejskiej) w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem umowy, w wyniku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiotowe usługi.
Dla części 2: stanowiącego 89,04% wartości zamówienia podstawowego (tj. 100% wartości zamówienia podstawowego wyliczonej dla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, 50% dla Biura Rady Miejskiej) w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem umowy, w wyniku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiotowe usługi
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 - dostawa artykułów spożywczych – kawa, herbata, cukier, słodycze, napoje gazowane itp. do Urzędu Miasta Łodzi 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15860000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego postępowania są dostawy artykułów spożywczych do Urzędu Miasta Łodzi określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach wartości zamówienia, Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu pod warunkiem nieprzekroczenia kwot umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 - dostawa artykułów spożywczych – woda mineralna w szklanych butelkach oraz butelkach typu PET do Urzędu Miasta Łodzi 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15981000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego postępowania są dostawy artykułów spożywczych do Urzędu Miasta Łodzi określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ (dostawa wody mineralnej w szklanych butelkach oraz butelkach typu PET). W ramach wartości zamówienia, Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu pod warunkiem nieprzekroczenia kwot umowy.
|
| |