Sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich i tłuszczowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni

Data publikacji 2019-12-13
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636277-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155110003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich i tłuszczowych (dalej zwanych produktami) na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Dostawy będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia, tj.:
1) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Generała Maczka 1,
2) Gdyński Ośrodek Wsparcia, ul. Bosmańska 32A,
3) Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, ul. Filomatów 2,
4) Zespół ds. Rozwoju Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2,
5) Sekretariat MOPS, ul. Grabowo 2,
6) Zespół ds. Doradztwa i Aktywizacji ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Chrzanowskiego 14/2,
7) Zespół ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, ul. Śląska 48,
8) Zespół ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, ul. Grabowo 2,
9) Centrum Wsparcia Seniora, ul. Grabowo 2,
10) Zespół ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Władysława IV 43.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53117ea2-0313-4938-ad7e-be60c292601f
Biuletyn 636277-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 28303320000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabowo
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-265
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 7810120, 7820124 w. 55, 38
Zamawiajacy fax 058 7820124 w. 38
Zamawiajacy email sekretariat@mopsgdynia.pl
Adres strony url http://mopsgdynia.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://mopsgdynia.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mopsgdynia.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich i tłuszczowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
Numer referencyjny MOPS.DZP.322.3.36/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich i tłuszczowych (dalej zwanych produktami) na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Dostawy będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia, tj.: 1) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Generała Maczka 1, 2) Gdyński Ośrodek Wsparcia, ul. Bosmańska 32A, 3) Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, ul. Filomatów 2, 4) Zespół ds. Rozwoju Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 5) Sekretariat MOPS, ul. Grabowo 2, 6) Zespół ds. Doradztwa i Aktywizacji ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Chrzanowskiego 14/2, 7) Zespół ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, ul. Śląska 48, 8) Zespół ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, ul. Grabowo 2, 9) Centrum Wsparcia Seniora, ul. Grabowo 2, 10) Zespół ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Władysława IV 43.
Cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-02-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw artykułów mleczarskich / tłuszczowych o wartości brutto minimum 40 000 zł każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; UWAGA: Dokument wymieniony powyżej składa Wykonawca i każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument wymieniony w pkt. 1 powyżej składa każdy z podwykonawców i każdy podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujący co najmniej dostawy, o których mowa w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 3 SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączaniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przedłożyć niniejsze informacje samodzielnie tj. każdy z Wykonawców samodzielnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: 1) Zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o której mowa w § 2 ust. 7 oraz zmiana cen jednostkowych brutto towaru, wyszczególnionych w Formularzu cenowym, wynikająca ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług VAT, 2) zmiana pozycji asortymentowej gdy nastąpi wycofanie danego towaru z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku towaru o właściwościach co najmniej jak towar wynikający z ich opisu w SIWZ; wycofanie lub niedostępność Wykonawcy musi pisemnie udokumentować i uzasadnić), 3) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego i są uzasadnione prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)