GuidZP400 |
d1a48a65-777f-41db-9d50-8428cc43f3d4
|
Biuletyn |
635995-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
12870000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.uni.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Łódzki, Biuro Rektora, Kancelaria 90-136 Łódź, ul. Narutowicza 68, pokój nr 001a (poziom -1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
|
Numer referencyjny |
111/ZP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Dokładny wykaz zamawianego wyposażenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy.
Dostawa obejmuje także uzgodnienie kolorystyki przed wykonaniem przedmiotu zamówienia, transport na miejsca przeznaczenia wskazane w SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy, wniesienie wyposażenia oraz montaż.
|
Cpv glowny przedmiot |
39111000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy. Jeżeli Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, to Zamawiający pobierze go samodzielnie z tej bazy danych.
2)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt. 3 stosuje się odpowiednio.
5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Kolorowe zdjęcia w formie papierowej lub kolorowe zdjęcia nagrane na płycie CD (dotyczy wyłącznie, poz.1,3 w pakiecie nr 1, poz. 1 w pakiecie nr 2, poz.1,2,3 w pakiecie nr 3, poz. 2 w pakiecie nr 4, poz.1,2
w pakiecie nr 5, poz.2 w pakiecie nr 6, poz.1 w pakiecie nr 7).
2) Karty produktu lub karty katalogowej producenta, które mają jednoznacznie potwierdzić, że oferowane produkty spełniają szczegółowe parametry określone przez Zamawiającego w kolumnie oznaczonej „Parametry szczegółowe” Załącznika nr 2 – arkusza cenowego (dotyczy wyłącznie, poz.1 w pakiecie nr 1, poz. 1 w pakiecie nr 2, poz.1,2,3 w pakiecie nr 3, poz. 2 w pakiecie nr 4, poz.1,2 w pakiecie nr 5, poz.2 w pakiecie nr 6, poz.1 w pakiecie nr 7).
3) W przypadku, gdy producent nie posiada katalogu własnych produktów zamawiający dopuści informację techniczną. Informacja techniczna produktu powinna potwierdzać spełnianie wszystkich szczegółowych parametrów określonych przez Zamawiającego w kolumnie oznaczonej „Parametry szczegółowe” Załącznika nr 2 – arkusza cenowego (dotyczy wyłącznie, poz.1 w pakiecie nr 1, poz. 1 w pakiecie nr 2, poz.1,2,3 w pakiecie nr 3, poz. 2 w pakiecie nr 4, poz.1,2 w pakiecie nr 5, poz.2 w pakiecie nr 6, poz.1 w pakiecie nr 7).
4) Model wzorcowy wyposażenia meblowego (dotyczy poz.2 w pakiecie nr 3 Załącznika nr 2 – arkusza cenowego). Zamawiający dopuszcza dostarczenie modela wzorcowego w terminie do 14 dni od dnia otrzymania wezwania do jego dostarczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zgodnie z art.24 ust.1 pkt.23 ustawy, zamawiający żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy poniższego oświadczenia:
1) Oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt.23 ustawy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 369 z późn. zm.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) Wzór treści oświadczenia zostanie opublikowany na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy – Informacją z otwarcia ofert.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
4) Ilekroć mowa o grupie kapitałowej – rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości:
pakiet nr 1 - 300,00 zł
pakiet nr 3 - 700,00 zł
pakiet nr 4 - 200,00 zł
pakiet nr 5 - 600,00 zł
pakiet nr 6 - 200,00 zł
Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia.
2) W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu.
3) Zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji arkusza cenowego (Załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy) przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych asortymentów w ilościach większych lub mniejszych aniżeli ilości podane w (Załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy).
4) Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając
z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6) Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców
|
IV 4 4 data |
2020-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39143110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych kanap, wersalek i stolików biurowych do Centrum Kształcenia Językowego UŁ przy ulicy Kopcińskiego 16/18, oraz do Hotelu Asystenta UŁ przy ulicy Sarniej 2.
Dokładny wykaz zamawianego wyposażenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy - pakiet nr 1.
Dostawa obejmuje także uzgodnienie kolorystyki przed wykonaniem przedmiotu zamówienia, transport na miejsca przeznaczenia wskazane w SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy, wniesienie wyposażenia oraz montaż.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39111100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych foteli obrotowych do Archiwum UŁ przy ulicy Pomorskiej 149/153.
Dokładny wykaz zamawianego wyposażenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy - pakiet nr 2.
Dostawa obejmuje także uzgodnienie kolorystyki przed wykonaniem przedmiotu zamówienia, transport na miejsca przeznaczenia wskazane w SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy, wniesienie wyposażenia oraz montaż.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39111100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych foteli obrotowych i krzeseł laboratoryjnych do budynków Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ przy ulicy Banacha 12/16, Pilarskiego 14/16 oraz Banacha 1/3.
Dokładny wykaz zamawianego wyposażenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy - pakiet nr 3.
Dostawa obejmuje także uzgodnienie kolorystyki przed wykonaniem przedmiotu zamówienia, transport na miejsca przeznaczenia wskazane w SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy, wniesienie wyposażenia oraz montaż.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: fotela obrotowego i stołu konferencyjnego do Wydawnictwa UŁ przy ulicy Lindleya 8.
Dokładny wykaz zamawianego wyposażenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy - pakiet nr 4.
Dostawa obejmuje także uzgodnienie kolorystyki przed wykonaniem przedmiotu zamówienia, transport na miejsca przeznaczenia wskazane w SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy, wniesienie wyposażenia oraz montaż.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39111100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych foteli obrotowych do jednostek Administracji Centralnej UŁ przy ulicy Uniwersyteckiej 3 i Narutowicza 68..
Dokładny wykaz zamawianego wyposażenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy - pakiet nr 5.
Dostawa obejmuje także uzgodnienie kolorystyki przed wykonaniem przedmiotu zamówienia, transport na miejsca przeznaczenia wskazane w SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy, wniesienie wyposażenia oraz montaż.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mobilnych stołów konferencyjnych i fotela obrotowego do budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
Dokładny wykaz zamawianego wyposażenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy - pakiet nr 6.
Dostawa obejmuje także uzgodnienie kolorystyki przed wykonaniem przedmiotu zamówienia, transport na miejsca przeznaczenia wskazane w SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy, wniesienie wyposażenia oraz montaż.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39111100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego dostawa fotela obrotowego do budynku Wydziału Nauk Geograficznych UŁ przy ulicy Kopcińskiego 31.
Dokładny wykaz zamawianego wyposażenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy - pakiet nr 7.
Dostawa obejmuje także uzgodnienie kolorystyki przed wykonaniem przedmiotu zamówienia, transport na miejsca przeznaczenia wskazane w SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy, wniesienie wyposażenia oraz montaż.
|
| |