GuidZP400 |
16e3563a-7ca3-467b-bf64-cd97dc00cc55
|
Biuletyn |
636011-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "Kombatant"
|
Regon |
10389090000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sternicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
125
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226 652 239,
|
Zamawiajacy fax |
226 652 285
|
Zamawiajacy email |
malgorzata.grot@dpskombatant.waw.pl,
|
Adres strony url |
www.um.warszawa.pl (http:dpskombatant.bip.um.warszawa.pl)
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.warszawa.pl (http:dpskombatant.bip.um.warszawa.pl)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.warszawa.pl (http:dpskombatant.bip.um.warszawa.pl)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej "Kombatant" ul. Sternicza 125, 01-350 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych i mrożonek oraz świeżych warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
ZP 9-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
i mrożonek oraz świeżych warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Warszawie odpowiadających jakościowo szczegółowym normom handlowym (branżowym) i ogólnej normie handlowej określonych w obowiązujących przepisach prawa.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi,
zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych,
2) posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów
Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub posiadają zgłoszoną działalność
rejestrowaną związaną z produkcją, przetwarzaniem i dystrybucją produktów
pochodzenia zwierzęcego, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o
produktach pochodzenia zwierzęcego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie w/w warunku:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
a) 100 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 1 - Dostawy artykułów spożywczych
b) 50 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 2 – Dostawy mrożonek
c) 200 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 3 – Dostawy świeżych warzyw i owoców
Spełnienie warunku udziału w postępowaniu należy wykazać oddzielnie dla każdej z części na którą składana jest oferta.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej jedno zamówienie (jedna dostawa, jedna umowa - dla potrzeb w/w warunku nie podlegają sumowaniu zamówienia realizowane po sobie w bezpośrednim odstępie czasu, jak również zamówienia udzielane w częściach) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z dostarczaniem:
1.1) artykułów spożywczych w przypadku składania oferty na część nr 1 –
artykuły różne
1.2)mrożonek w przypadku składania oferty na część nr 2 – mrożonki przy czym wartość zrealizowanego
lub realizowanego zamówienia ma wynosić co najmniej:
1.1.1) 110 000,00 zł z podatkiem VAT w przypadku składania oferty na część nr 1
1.2.1) 70 000,00 zł z podatkiem VAT w przypadku składania oferty na część nr 2.
1.3) 180 000,00 z podatkiem VAT w przypadku składania oferty na część nr 3 (świeże warzywa i owoce)
Spełnienie warunku udziału w postępowaniu należy wykazać oddzielnie dla każdej z części na którą składana jest oferta.
2)dysponują co najmniej 1 (jednym) miejscem składowania, magazynowania asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia posiadającego aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą zatwierdzenia zakładu (magazynu) podlegającego urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie produkcji (jeśli Wykonawca jest producentem) składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi lub w zakresie składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi (jeśli Wykonawca nie jest producentem) lub decyzję wydaną przez właściwy organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą zatwierdzenia zakładu prowadzącego sprzedaż bezpośrednią produktów pochodzenia zwierzęcego (ze wskazaniem produktów pochodzących z zakładu, które mogą być wprowadzane na rynek na terytorium RP),
3) dysponują co najmniej 2 (dwoma) środkami transportu posiadającymi aktualną decyzje lub zaświadczenie lub opinię wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej albo Inspekcji Weterynaryjnej dotyczące spełnienia przez środek transportu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi w zakresie przystosowania
do przewozu artykułów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Potwierdzenie zgłoszenia właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;
2)Aktualną decyzję lub zaświadczenie lub opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia w sprawie wpisu do rejestru oraz zatwierdzenia zakładu podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji (jeśli Wykonawca jest producentem) składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami spożywczymi i/lub mrożonymi lub w zakresie składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami spożywczymi i/lub rolno - spożywczymi i/lub mrożonymi (jeśli Wykonawca nie jest producentem);
3)Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli w treści polisy/dokumentu nie ma informacji o jej opłaceniu należy dołączyć potwierdzenie opłaty;
4)Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5)Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1)zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia do wysokości ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia,
2)zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia gramatur/opakowań) lub ich stosunkowemu obniżeniu (w przypadku zmniejszenia gramatur/opakowań),
3)zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie – w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać
przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w wykazie stanowiącym załącznik do oferty (gdy ulegnie awarii lub w przypadku utraty decyzji lub opinii lub zaświadczenia ) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu przedmiotu zamówienia, posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub organ Inspekcji Weterynaryjnej i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii,
4)obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
5)zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
6)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w DPS "Kombatant" przy ul. Sterniczej 125 w Warszawie,
w siedzibie Zamawiającego w dniu 20.12.2019r. o godzinie 10:00.
|