| GuidZP400 | 
						
															16e3563a-7ca3-467b-bf64-cd97dc00cc55
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															636011-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Dom Pomocy Społecznej "Kombatant"
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															10389090000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Sternicza
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															125
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Warszawa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															01-350
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															226 652 239, 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															226 652 285
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															malgorzata.grot@dpskombatant.waw.pl, 
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.um.warszawa.pl (http:dpskombatant.bip.um.warszawa.pl)
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															9
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.um.warszawa.pl (http:dpskombatant.bip.um.warszawa.pl)
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.um.warszawa.pl (http:dpskombatant.bip.um.warszawa.pl)
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Forma pisemna
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Dom Pomocy Społecznej "Kombatant" ul. Sternicza 125, 01-350 Warszawa
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawy artykułów spożywczych i mrożonek oraz świeżych warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie.
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															ZP 9-2019
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia  są sukcesywne dostawy  artykułów spożywczych 
i mrożonek oraz świeżych warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Warszawie odpowiadających jakościowo szczegółowym normom handlowym (branżowym) i ogólnej normie handlowej określonych w obowiązujących przepisach prawa.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															15800000-6
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2020-12-31T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, 
zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych,
2) posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów
    Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
    o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub posiadają zgłoszoną działalność 
    rejestrowaną związaną z produkcją, przetwarzaniem i dystrybucją produktów
     pochodzenia zwierzęcego, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o
     produktach pochodzenia zwierzęcego.
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie w/w warunku: 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
 a) 100 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 1 - Dostawy artykułów spożywczych
 b) 50 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 2 – Dostawy mrożonek
 c)  200 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 3 – Dostawy    świeżych warzyw i owoców
  Spełnienie warunku udziału w postępowaniu należy wykazać oddzielnie dla każdej z części na którą składana jest oferta.
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1)wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej jedno zamówienie (jedna dostawa, jedna umowa - dla potrzeb w/w warunku nie podlegają sumowaniu zamówienia realizowane po sobie w bezpośrednim odstępie czasu, jak również zamówienia udzielane w częściach) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z dostarczaniem:
1.1) artykułów spożywczych w przypadku składania oferty na część nr 1 –
      artykuły różne 
1.2)mrożonek  w przypadku składania oferty na część nr 2 –  mrożonki przy czym wartość zrealizowanego 
lub realizowanego zamówienia ma  wynosić co najmniej:
1.1.1)  110 000,00 zł z podatkiem VAT w przypadku składania oferty na część nr 1 
1.2.1) 70 000,00 zł z podatkiem VAT w przypadku składania oferty na część nr 2. 
1.3)	180 000,00 z podatkiem VAT w przypadku składania oferty na część nr 3 (świeże warzywa i owoce)
Spełnienie warunku udziału w postępowaniu należy wykazać oddzielnie dla każdej z części na którą składana jest oferta. 
2)dysponują co najmniej 1 (jednym) miejscem składowania,  magazynowania asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia posiadającego aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą zatwierdzenia zakładu (magazynu) podlegającego urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie produkcji (jeśli Wykonawca jest producentem) składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi lub w zakresie składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi (jeśli Wykonawca nie jest producentem) lub decyzję wydaną przez właściwy organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą zatwierdzenia zakładu prowadzącego sprzedaż bezpośrednią produktów pochodzenia zwierzęcego (ze wskazaniem produktów pochodzących z zakładu, które mogą być wprowadzane na rynek na terytorium RP),
3) dysponują co najmniej 2 (dwoma) środkami transportu posiadającymi aktualną decyzje lub zaświadczenie lub opinię wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej albo Inspekcji Weterynaryjnej dotyczące spełnienia przez środek transportu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi w zakresie przystosowania 
do przewozu artykułów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
 lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															1)Potwierdzenie zgłoszenia właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;
2)Aktualną  decyzję  lub zaświadczenie  lub opinię właściwego organu Państwowej  Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia w sprawie wpisu do rejestru oraz zatwierdzenia zakładu podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji (jeśli Wykonawca jest producentem) składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami spożywczymi i/lub mrożonymi lub w zakresie składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami spożywczymi i/lub rolno - spożywczymi i/lub mrożonymi (jeśli Wykonawca nie jest producentem);
3)Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli w treści polisy/dokumentu nie ma informacji o jej opłaceniu należy dołączyć potwierdzenie opłaty;
4)Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5)Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego 
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku  do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy  w następującym zakresie:
1)zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia do wysokości ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia,
2)zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia gramatur/opakowań) lub ich stosunkowemu obniżeniu (w przypadku zmniejszenia gramatur/opakowań),
3)zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie – w  przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać 
przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w wykazie stanowiącym załącznik do oferty (gdy ulegnie awarii lub w przypadku utraty decyzji lub opinii lub zaświadczenia ) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu przedmiotu zamówienia, posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub organ Inspekcji Weterynaryjnej i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii,
4)obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
5)zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
6)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Do dokonania zmiany  wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-12-20T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:30
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                							                									
						| IV 6 6 | 
						
															Otwarcie ofert nastąpi w DPS "Kombatant" przy ul. Sterniczej 125 w Warszawie,
w siedzibie Zamawiającego w dniu 20.12.2019r. o godzinie 10:00.
													 |