Świadczenie usług wsparcia technicznego dla użytkowanych przez Zamawiającego portali: internetowego, intranetowego i Biuletynu Informacji Publicznej

Data publikacji 2019-12-14
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636264-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego dla użytkowanych przez Zamawiającego portali: internetowego, intranetowego i Biuletynu Informacji Publicznej, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27a30316-37ab-4d24-bb72-6c0f5532f580
Biuletyn 636264-N-2019
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Regon 367849538
Zamawiajacy adres ulica Karolkowa
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 376-73-61,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl,
Adres strony url www.kowr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (I piętro przy wejściu głównym, Kancelaria KOWR)
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług wsparcia technicznego dla użytkowanych przez Zamawiającego portali: internetowego, intranetowego i Biuletynu Informacji Publicznej
Numer referencyjny 1378/2019/C
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego dla użytkowanych przez Zamawiającego portali: internetowego, intranetowego i Biuletynu Informacji Publicznej, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Dotyczy sekcji II.8) ogłoszenia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy od dnia 8 stycznia 2020 r. lub, jeżeli zawarcie umowy nastąpi po tej dacie, to od dnia jej zawarcia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych). Jeżeli suma gwarancyjna jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający przeliczy sumę gwarancyjną na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek udziału w postępowaniu, dotyczący sytuacji ekonomicznej - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą spełniać łącznie (w sumie).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje przez okres minimum 12 miesięcy co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 PLN (sto czterdzieści tysięcy złotych) brutto albo co najmniej dwie usługi, każda o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN (osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto, polegające na wsparciu, utrzymaniu i konserwacji portalu internetowego lub intranetowego lub Biuletynu Informacji Publicznej. UWAGA 1: Jeżeli wartość usługi jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający przeliczy podaną kwotę na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. UWAGA 2: W przypadku wykazania usług realizowanych w oparciu o umowę niezakończoną przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający uwzględni wartość tej jej części, która została faktycznie zrealizowana do upływu terminu składania ofert.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy musi spełniać w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot udostępniający Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie zasoby w postaci doświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących: 1) sytuacji ekonomicznej - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; 2) zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu usług zostanie udostępniony przez Zamawiającego wraz z wezwaniem Wykonawcy do złożenia oświadczeń i dokumentów); b) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający (KOWR lub jego poprzednicy prawni) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w lit. a zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty. Z dokumentu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez pełnomocnika; 3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN (siedem tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług (VAT); 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę. 2. Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1: 1) Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wejścia w życie przepisów w zakresie zmian wskazanych w ust. 1 może zwrócić się do Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedstawiając szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów w wyniku tych zmian; jeżeli po upływie 14-dniowego terminu, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania; jeśli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, Strony aneksują Umowę w tym zakresie; jeżeli natomiast Zamawiający uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmiany Umowy, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie; w takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, który dokona jej ponownej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany wyżej; 3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi od daty wejścia w życie stosownego aneksu do Umowy i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części Umowy. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, tj. w przypadku ustawowego zmniejszenia bądź zwiększenia stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi lub produkty składające się na przedmiot Umowy, kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie niezmieniona, a odpowiedniej zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 kalkulacja Wykonawcy uwzględni wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3 kalkulacja Wykonawcy uwzględni wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienia dla Zamawiającego. 6. Jeżeli zmiany wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym paragrafie spowodują wzrost łącznego wynagrodzenia Wnioskodawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy, którego Zamawiający nie będzie w stanie sfinansować, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. Z tytułu rozwiązania umowy, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2020-01-21T00:00:00+01:00
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23-12-2019 r., o godz. 12.10 w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, Warszawa. Informacja o sali, w której odbędzie się otwarcie ofert, zostanie zamieszona w dniu otwarcia przy Kancelarii.

Criterion

Kryteria Czas naprawy awarii
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas naprawy błędu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)