GuidZP400 |
1b1bc0bf-0d52-47c2-bb6c-f8a126f2a00d
|
Biuletyn |
636509-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
|
Regon |
14500001111000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chrzanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(58) 355 33 33
|
Zamawiajacy fax |
(58) 620 67 43
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@umgdy.gov.pl
|
Adres strony url |
www.umgdy.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług transmisji danych punkt-punkt o przepustowości 1Gbps przez okres 36 miesięcy
|
Numer referencyjny |
ZP.371.61.2019.ASc
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transmisji danych punkt-punkt o przepustowości 1Gbps przez okres 36 miesięcy z wykorzystaniem współdzielonych kanałów optycznych lub wydzielonej logicznie infrastruktury Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace - art. 29 ust. 3a ustawy pzp osób, które będą wykonywały czynności związane z instalacją łącza (określone w § 2 ust. 8 Umowy);
- sposób dokumentowania zatrudnienia określono w § 2 ust. 10 Umowy;
- uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli określono w § 2 ust. 11 Umowy;
- sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w § 9 ust 2b Umowy;
|
Cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: maksymalnie do 38 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym termin świadczenia usług telekomunikacyjnych wynosi 36 miesięcy.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada uprawnienia do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 z późn. zm.) i są podmiotem wpisanym do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych lub rejestru jednostek samorządu terytorialnego wykonujących działalność w zakresie telekomunikacji, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał dwie usługi których przedmiotem było świadczenie usług transmisji danych w dedykowanym kanale optycznym (DWDM) lub usług transmisji danych w sieci IP/MPLS o wartości 200 000,00 brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (Załącznik nr 8 do SIWZ);
2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik nr 7 do SIWZ);
3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych lub rejestru jednostek samorządu terytorialnego wykonujących działalność w zakresie telekomunikacji, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z § 10 projektu umowy:
I. umowa może ulec zmianie w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
II. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje po zmian, a strony w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności do umowy wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy.
III. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jak również zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, które w ocenie Wykonawcy mają wpływ na koszt wykonania przez niego zamówienia i winny skutkować zwiększeniem jego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, obowiązkiem Wykonawcy jest zgłoszenie do Zamawiającego pisemnego wniosku o zmianę wynagrodzenia wraz ze wskazaniem kwoty zwiększonego wynagrodzenia oraz uzasadnieniem takiego zwiększenia.
IV. W żadnym przypadku, poza przypadkiem zmiany stawki podatku VAT, postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako roszczenia Wykonawcy, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy poprzez zgodne ustalenia stron. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy, w szczególności w zakresie prawa Zamawiającego do złożenia oświadczenia o obniżeniu wynagrodzenia w przypadkach przewidzianych umową.
V. Do każdego wniosku o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawca dołącza wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie umowy, co nie uchybia innym postanowieniom Umowy, w szczególności odnoszącym się do zasad realizacji robót dodatkowych lub zamiennych.
|
IV 4 4 data |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|