Świadczenie usług transmisji danych punkt-punkt o przepustowości 1Gbps przez okres 36 miesięcy

Data publikacji 2019-12-16
Data zakończenia 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636509-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transmisji danych punkt-punkt o przepustowości 1Gbps przez okres 36 miesięcy z wykorzystaniem współdzielonych kanałów optycznych lub wydzielonej logicznie infrastruktury Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace - art. 29 ust. 3a ustawy pzp osób, które będą wykonywały czynności związane z instalacją łącza (określone w § 2 ust. 8 Umowy);
- sposób dokumentowania zatrudnienia określono w § 2 ust. 10 Umowy;
- uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli określono w § 2 ust. 11 Umowy;
- sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w § 9 ust 2b Umowy;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b1bc0bf-0d52-47c2-bb6c-f8a126f2a00d
Biuletyn 636509-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Regon 14500001111000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chrzanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (58) 355 33 33
Zamawiajacy fax (58) 620 67 43
Zamawiajacy email zam_pub@umgdy.gov.pl
Adres strony url www.umgdy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umgdy.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna)
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług transmisji danych punkt-punkt o przepustowości 1Gbps przez okres 36 miesięcy
Numer referencyjny ZP.371.61.2019.ASc
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transmisji danych punkt-punkt o przepustowości 1Gbps przez okres 36 miesięcy z wykorzystaniem współdzielonych kanałów optycznych lub wydzielonej logicznie infrastruktury Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace - art. 29 ust. 3a ustawy pzp osób, które będą wykonywały czynności związane z instalacją łącza (określone w § 2 ust. 8 Umowy); - sposób dokumentowania zatrudnienia określono w § 2 ust. 10 Umowy; - uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli określono w § 2 ust. 11 Umowy; - sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w § 9 ust 2b Umowy;
Cpv glowny przedmiot 72318000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: maksymalnie do 38 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym termin świadczenia usług telekomunikacyjnych wynosi 36 miesięcy.
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada uprawnienia do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 z późn. zm.) i są podmiotem wpisanym do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych lub rejestru jednostek samorządu terytorialnego wykonujących działalność w zakresie telekomunikacji, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał dwie usługi których przedmiotem było świadczenie usług transmisji danych w dedykowanym kanale optycznym (DWDM) lub usług transmisji danych w sieci IP/MPLS o wartości 200 000,00 brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (Załącznik nr 8 do SIWZ); 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik nr 7 do SIWZ); 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu a) Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych lub rejestru jednostek samorządu terytorialnego wykonujących działalność w zakresie telekomunikacji, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 10 projektu umowy: I. umowa może ulec zmianie w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. II. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje po zmian, a strony w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności do umowy wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy. III. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jak również zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, które w ocenie Wykonawcy mają wpływ na koszt wykonania przez niego zamówienia i winny skutkować zwiększeniem jego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, obowiązkiem Wykonawcy jest zgłoszenie do Zamawiającego pisemnego wniosku o zmianę wynagrodzenia wraz ze wskazaniem kwoty zwiększonego wynagrodzenia oraz uzasadnieniem takiego zwiększenia. IV. W żadnym przypadku, poza przypadkiem zmiany stawki podatku VAT, postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako roszczenia Wykonawcy, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy poprzez zgodne ustalenia stron. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy, w szczególności w zakresie prawa Zamawiającego do złożenia oświadczenia o obniżeniu wynagrodzenia w przypadkach przewidzianych umową. V. Do każdego wniosku o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawca dołącza wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie umowy, co nie uchybia innym postanowieniom Umowy, w szczególności odnoszącym się do zasad realizacji robót dodatkowych lub zamiennych.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Rodzaj usługi
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Miejsce świadczenia usługi - Lokalizacja A
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Czas uruchomienia łącza
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Gwarantowany czas naprawy awarii
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Miejsce świadczenia usługi - Lokalizacja B
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)