Dostawa wyposażenia kuchni w PSP nr 12 w Stalowej Woli.

Data publikacji 2019-12-17
Data zakończenia 2019-12-27 00:00:00
Instytucja Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637029-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem doposażenia na potrzeby kuchni w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 12 w Stalowej Woli oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi pieca kondensacyjnego-parowego.
2. Szczegółowe parametry wyposażenia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy/specyfikacja dostaw.
3. Oferowany sprzęt musi posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, musi być fabrycznie nowy, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy);
4. Sprzęt musi być oryginalnie zabezpieczony przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Musi on posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia dostawy.
6. Ceny wskazane przez Wykonawcę w załączniku nr 2 Formularz cenowy/specyfikacja dostaw winny obejmować dostawę, montaż, odbiór techniczny, szkolenie pracowników kuchni (w przypadku pieca konwekcyjnego), gwarancję nie krótszą niż 24 miesiące. Czas reakcji serwisu max 3 dni robocze.
7. Poza cenowym Kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu jest czas reakcji serwisu Wykonawcy w okresie obowiązującej gwarancji. Do oceny ofert Zamawiający przyjmie czas reakcji serwisu zawarty w przedziale pomiędzy: 1 dzień roboczy ÷ 3 dni robocze. Wykonawca może zaproponować czas reakcji serwisu wyrażony w pełnych dniach. W przypadku zaoferowania czasu reakcji serwisu krótszego niż 1 dzień, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40 pkt. w Przypadku wskazania czasu reakcji serwisu dłuższego niż 3 dni, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu.
8. Wykonawca udzieli gwarancji i asysty technicznej (czas reakcji serwisu) rozpoczynający się od dnia podpisania protokołu końcowego.
9. Poprzez czas reakcji serwisu Zamawiający rozumie udzielenie przez Wykonawcę w ramach gwarancji wsparcia technicznego przy eksploatacji pieca kondensacyjno-parowego oraz usuwania wszelkich błędów, usterek czy awarii (telefonicznie, drogą e-mail, lub naprawa w miejscu dostawy sprzętu tj. siedzibie Zamawiającego – każdorazowo w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający będzie wybierał formułę jakiej będzie wymagał od Wykonawcy celem wyeliminowania wszelkich błędów, usterek czy awarii).
10. Wykonawca do oferty (element oferty) winien załączyć wypełnioną specyfikację dostaw – załącznik nr 2 - celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia;
11. Ponadto do oferty (element oferty) winien załączyć kartę katalogową/techniczną oferowanego pieca kondensacyjno-parowego - celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia;
12. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaproszony do podpisania umowy dokonał wizji lokalnej kuchni Zamawiającego, celem szczegółowego opomiarowania pomieszczeń tak aby na etapie dostawy, doposażenie zostało prawidłowo oraz optymalnie zainstalowane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64dba397-8fdb-45e5-8b82-ae15ccabd0cc
Biuletyn 637029-N-2019
Zamawiajacy nazwa Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli
Regon 830003591000000
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 55
Zamawiajacy miejscowosc Stalowa Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 37-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 158422886
Zamawiajacy fax 158422886
Zamawiajacy email gim5@stalowawola.pl
Adres strony url http://zs3.stalowawola.szkolnastrona.pl/sp/
Adres strony internetowej http://psp12stalowawola.cba.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://psp12stalowawola.cba.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://psp12stalowawola.cba.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pomocą poczty tradycyjnej, gońcem, kurierem, za pośrednictwem pełnomocnika lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II ul. J. Poniatowskiego 55 37-450 Stalowa Wola Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia kuchni w PSP nr 12 w Stalowej Woli.
Numer referencyjny PSP12.26.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem doposażenia na potrzeby kuchni w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 12 w Stalowej Woli oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi pieca kondensacyjnego-parowego. 2. Szczegółowe parametry wyposażenia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy/specyfikacja dostaw. 3. Oferowany sprzęt musi posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, musi być fabrycznie nowy, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy); 4. Sprzęt musi być oryginalnie zabezpieczony przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Musi on posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia dostawy. 6. Ceny wskazane przez Wykonawcę w załączniku nr 2 Formularz cenowy/specyfikacja dostaw winny obejmować dostawę, montaż, odbiór techniczny, szkolenie pracowników kuchni (w przypadku pieca konwekcyjnego), gwarancję nie krótszą niż 24 miesiące. Czas reakcji serwisu max 3 dni robocze. 7. Poza cenowym Kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu jest czas reakcji serwisu Wykonawcy w okresie obowiązującej gwarancji. Do oceny ofert Zamawiający przyjmie czas reakcji serwisu zawarty w przedziale pomiędzy: 1 dzień roboczy ÷ 3 dni robocze. Wykonawca może zaproponować czas reakcji serwisu wyrażony w pełnych dniach. W przypadku zaoferowania czasu reakcji serwisu krótszego niż 1 dzień, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40 pkt. w Przypadku wskazania czasu reakcji serwisu dłuższego niż 3 dni, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu. 8. Wykonawca udzieli gwarancji i asysty technicznej (czas reakcji serwisu) rozpoczynający się od dnia podpisania protokołu końcowego. 9. Poprzez czas reakcji serwisu Zamawiający rozumie udzielenie przez Wykonawcę w ramach gwarancji wsparcia technicznego przy eksploatacji pieca kondensacyjno-parowego oraz usuwania wszelkich błędów, usterek czy awarii (telefonicznie, drogą e-mail, lub naprawa w miejscu dostawy sprzętu tj. siedzibie Zamawiającego – każdorazowo w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający będzie wybierał formułę jakiej będzie wymagał od Wykonawcy celem wyeliminowania wszelkich błędów, usterek czy awarii). 10. Wykonawca do oferty (element oferty) winien załączyć wypełnioną specyfikację dostaw – załącznik nr 2 - celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia; 11. Ponadto do oferty (element oferty) winien załączyć kartę katalogową/techniczną oferowanego pieca kondensacyjno-parowego - celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia; 12. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaproszony do podpisania umowy dokonał wizji lokalnej kuchni Zamawiającego, celem szczegółowego opomiarowania pomieszczeń tak aby na etapie dostawy, doposażenie zostało prawidłowo oraz optymalnie zainstalowane.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-03-14T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 2. Zamawiający zastrzega, iż ostateczny termin dostawy mole ulec zmianie (aneks do umowy) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót dodatkowych lub braku końcowego odbioru robót budowlanych dla toczącego się procesu przebudowy kuchni wraz z pomieszczeniami przyległymi oraz pomieszczeniem węzła cieplnego w PSP nr 12 (planowany zgodnie z umową termin zakończenia i odbioru prac budowlanych to 28 luty 2020 r.).
Okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum: - 1 dostawę wraz z montażem doposażenia kuchni o wartości minimum 100 000,00 zł brutto obejmującą dostawę minimum 1 pieca kondensacyjno-parowego; b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.: - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c) Wykonawca winien dysponować sprzętem: - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445); 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) ppkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 3. W celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798), wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu 4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zał. nr 4;
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Formularz cenowy/specyfikacja dostaw - wypełniona i podpisana przez wykonawcę (celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia); 3) karta techniczna/katalogowa oferowanego pieca kondensacyjno-parowego (celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia); 4) parafowany wzór umowy; 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) zmiana obowiązującej stawki VAT, 3) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp., 4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SiWZ, 5) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót dodatkowych lub braku końcowego odbioru robót budowlanych dla toczącego się procesu przebudowy kuchni wraz z pomieszczeniami przyległymi oraz pomieszczeniem węzła cieplnego w PSP nr 12. 4. W przypadkach określonych w ust. 3 pkt 2) i 3) możliwa jest również, powiązana ze zmianą sposobu, zakresu świadczenia lub przepisów prawa, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiany wysokości wynagrodzenia. 5. Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria czas reakcji serwisu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)