GuidZP400 |
7b83759b-f815-4b8b-92ed-072064d4bdf4
|
Biuletyn |
636948-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
|
Regon |
29141100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-780
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
918 806 260
|
Zamawiajacy fax |
918 806 203
|
Zamawiajacy email |
org@szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-zdroje.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital-zdroje.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-zdroje.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-zdroje.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje” ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin. Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa serwisu oprogramowania systemów posiadanych przez SPSZOZ „Zdroje” w pakietach
|
Numer referencyjny |
76/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu oprogramowania systemów posiadanych przez SPSZOZ „Zdroje” w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 6 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku od nr 1.1 do nr 1.6 „Szczegółowa oferta cenowa” (Pakiety od nr 1 do nr 6). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem
Nr pakietu Nazwa Pakietu
Nr 1 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Promic firmy MORI posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
Nr 2 Usługa serwisu nad oprogramowaniem IntraPACS/Intraris firmy IMS Medica posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
Nr 3 Usługa serwisu nad oprogramowaniem AMMS i Infomedica firmy Asseco posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
Nr 4 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Colos firmy APUS posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
Nr 5 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Komax firmy DataComp posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
Nr 6 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Elaboro firmy Elaboro posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu - nie niższą niż.
Nr pakietu Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia co najmniej
Nr 1 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Promic firmy MORI posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 5 000,00 zł
Nr 2 Usługa serwisu nad oprogramowaniem IntraPACS/Intraris firmy IMS Medica posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 7 000,00 zł
Nr 3 Usługa serwisu nad oprogramowaniem AMMS i Infomedica firmy Asseco posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 200 000,00 zł
Nr 4 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Colos firmy APUS posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 700,00 zł
Nr 5 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Komax firmy DataComp posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 1 200,00 zł
Nr 6 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Elaboro firmy Elaboro posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 2 900,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka pakietów wymagana jest łączna suma ubezpieczenia dla pakietów objętych ofertą
Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Minimalny poziom zdolności - zamawiający uzna, iż wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
DLA CZĘŚCI/PAKIETU NR 3:
Trzy usługi polegającą na serwisowaniu oprogramowania komputerowego HIS (Hospital Information System) w placówce służby zdrowia, w tym jedną usługę w placówce obejmującej nie mniej niż 800 łóżek zakresie modułów wymienionych w Pakiecie nr 3 o wartości nie mniejszej niż:
l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto co najmniej
1. Nr 3 Usługa serwisu nad oprogramowaniem AMMS i Infomedica firmy Asseco posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 200 000,00 zł
DLA CZĘŚCI/PAKIETU NR 1, 2, 4, 5, 6:
Trzy usługi polegającą na realizacji prac serwisowych lub prac związanych z usługą nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem wyszczególnionym w poszczególnych pakietach (w zakresie wyszczególnionych posiadanych przez Zamawiającego modułów) w tym jedną usługę o wartości nie mniejszej niż:
l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto co najmniej
1. Nr 1 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Promic firmy MORI posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 5 000,00 zł
2. Nr 2 Usługa serwisu nad oprogramowaniem IntraPACS/Intraris firmy IMS Medica posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 7 000,00 zł
3. Nr 4 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Colos firmy APUS posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 700,00 zł
4. Nr 5 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Komax firmy DataComp posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 1 200,00 zł
5. Nr 6 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Elaboro firmy Elaboro posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 2 900,00 zł
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same usługi mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w różnych pakietach. Usługi te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą usług odpowiadających rodzajem określonym przez Zamawiającego.
Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty.
W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 1 ppkt. 1);
b) wykaz usług, o których mowa w pkt 2 ppkt 2) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Ww. oświadczenie, dowody i inne dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 - 1.6 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt. 1 – 3 SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 6 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
6) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców (o ile są mu znane) – oświadczenie na załączniku nr 1.
7) Informacji dot art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium należy wnieść w wysokości:
Nr pakietu Nazwa Pakietu Na kwotę
Nr 1 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Promic firmy MORI posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 170,00 zł
Nr 2 Usługa serwisu nad oprogramowaniem IntraPACS/Intraris firmy IMS Medica posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 230,00 zł
Nr 3 Usługa serwisu nad oprogramowaniem AMMS i Infomedica firmy Asseco posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 7 100,00 zł
Nr 4 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Colos firmy APUS posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 20,00 zł
Nr 5 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Komax firmy DataComp posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 40,00 zł
Nr 6 Usługa serwisu nad oprogramowaniem Elaboro firmy Elaboro posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje” 80,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej.
2) Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w drodze podpisania aneksu do umowy w następujących przypadkach
a) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
b) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy;
c) zmiana dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia);
d) gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami lub standardami;
e) zmiany obciążeń publiczno-prawnych tj. podatek VAT skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy;
f) gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wprowadzone nowe technologie pozwalające na wykonanie zamówienia w sposób lepszy i bardziej funkcjonalny od technologii przewidzianej w ofercie
g) gdy Zamawiający zmniejszy lub rozszerzy zakres przedmiotu zamówienia w wyniku zmian organizacyjnych dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy;
h) zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art.357 (1) Kodeksu Cywilnego.
i) zmiana jest nie istotna;
j) jest dopuszczalna w granicach i podstawach określonych w art. 144 ust. 1 Pzp.
3) Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
4) Zmiany w okolicznościach wskazanych w ust. 2 lit. a, b, d, f pkt 1) do 8) będą ograniczały się do niezbędnego minimum zapewniającego przywrócenie pierwotnej równowagi lub zapewniającego rozsądne warunki kontynuacji umowy w przypadkach zagrożenia tej kontynuacji. Ograniczenie to nie dotyczy zmian wprowadzających rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego.
5. Ponadto Strony przewidują możliwość zmiany umowy w sytuacji*:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku zmiana wysokości wynagrodzenia będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku tej zmiany wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
2) Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, i/lub
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w lit. a i b, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
W przypadku zmiany, o której mowa w lit a), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób wchodzących w skład zespołu Wykonawcy, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy.
W przypadku zmiany, o której mowa w lit b), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom wchodzącym w skład zespołu Wykonawcy realizującego przedmiot umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących przedmiot umowy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją umowy.
W celu zawarcia aneksu, każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości należnego wynagrodzenia.
W przypadku zmian, o których mowa w lit. a) i/lub b) i/lub c), Wykonawca do wniosku zobowiązany jest dołączyć dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności:
pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) osób wchodzących w skład zespołu Wykonawcy realizującego przedmiot umowy, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w lit a) i c) wraz z wyliczeniem wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzonych zmian i propozycję zmiany wynagrodzenia umownego lub
pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) osób wchodzących w skład zespołu Wykonawcy realizującego przedmiot umowy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w lit b). wraz z wyliczeniem wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzonych zmian i propozycję zmiany wynagrodzenia umownego,
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania innych dokumentów poza wskazanymi w ust. 5 jeżeli ich złożenie w jego ocenie będzie konieczne do wykazania wysokości wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7. Powyższe postanowienia mają zastosowanie tylko do zmian przepisów, które nie były znane w terminie składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiany przepisów ogłoszone przed dniem składania ofert winny być uwzględnione w kalkulacji ceny zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Usługa serwisu nad oprogramowaniem Promic firmy MORI posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Usługa serwisu nad oprogramowaniem Promic firmy MORI posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Usługa serwisu nad oprogramowaniem IntraPACS/Intraris firmy IMS Medica posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Usługa serwisu nad oprogramowaniem IntraPACS/Intraris firmy IMS Medica posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Usługa serwisu nad oprogramowaniem AMMS i Infomedica firmy Asseco posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Usługa serwisu nad oprogramowaniem AMMS i Infomedica firmy Asseco posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Usługa serwisu nad oprogramowaniem Colos firmy APUS posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Usługa serwisu nad oprogramowaniem Colos firmy APUS posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Usługa serwisu nad oprogramowaniem Komax firmy DataComp posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Usługa serwisu nad oprogramowaniem Komax firmy DataComp posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Usługa serwisu nad oprogramowaniem Elaboro firmy Elaboro posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Usługa serwisu nad oprogramowaniem Elaboro firmy Elaboro posiadanym przez SPS ZOZ „Zdroje”
|
| |