Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym.
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy ( Załącznik nr 7 ).
2. Ponadto Zamawiający informuje, że:
1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zamontuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Gminy Miasta Toruń ( przy ul. Konopnickiej w Toruniu).
2) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 grudnia 2019r.
3) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia reklamacji w okresie gwarancji.
4) Po dostarczeniu i montażu mebli, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową.
5) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy,
1 egzemplarz dla Zamawiającego).
6) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone meble stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są pełnowartościowe, wolne od wad, fabrycznie nowe
i nieużywany, wykonany zgodnie z normami branżowymi.
7) Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli powystawowych.
8) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
9) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonych mebli.
10) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność mebli
z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ
i Załączniku nr 1 do SIWZ.
11) Zamawiający ma możliwość zgłaszania reklamacji w godzinach pracy od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenie jest możliwe za pomocą telefonu, faksu, poczty elektronicznej lub listownie.
12) Rozpoczęcie naprawy następuje w miejscu montażu mebli.
13) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonych mebli będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiane meble/ oświetlenie na nowe, takie same lub inne uzgodnione z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności, kolorze i standardzie.
14) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
15) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia mebli w przypadku zmiany siedziby lub z innych ważnych powodów.
16) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
| GuidZP400 |
807f0716-e1f5-49f7-a4e9-10523b8c1836
|
| Biuletyn |
637431-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
|
| Regon |
57212820000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
566 508 565
|
| Zamawiajacy fax |
566 486 447
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@mopr.torun.pl
|
| Adres strony url |
http://www.mopr.torun.pl/index.php/informacja-publiczna/zamowienia-publiczne
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.mopr.torun.pl/index.php/informacja-publiczna/zamowienia-publiczne
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.mopr.torun.pl/index.php/informacja-publiczna/zamowienia-publiczne
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Konstytucji 3 Maja 40c 87-100 Toruń pok.115
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej.
|
| Numer referencyjny |
OA.2611.43.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym.
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy ( Załącznik nr 7 ).
2. Ponadto Zamawiający informuje, że:
1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zamontuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Gminy Miasta Toruń ( przy ul. Konopnickiej w Toruniu).
2) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 grudnia 2019r.
3) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia reklamacji w okresie gwarancji.
4) Po dostarczeniu i montażu mebli, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową.
5) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy,
1 egzemplarz dla Zamawiającego).
6) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone meble stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są pełnowartościowe, wolne od wad, fabrycznie nowe
i nieużywany, wykonany zgodnie z normami branżowymi.
7) Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli powystawowych.
8) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
9) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonych mebli.
10) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność mebli
z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ
i Załączniku nr 1 do SIWZ.
11) Zamawiający ma możliwość zgłaszania reklamacji w godzinach pracy od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenie jest możliwe za pomocą telefonu, faksu, poczty elektronicznej lub listownie.
12) Rozpoczęcie naprawy następuje w miejscu montażu mebli.
13) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonych mebli będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiane meble/ oświetlenie na nowe, takie same lub inne uzgodnione z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności, kolorze i standardzie.
14) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
15) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia mebli w przypadku zmiany siedziby lub z innych ważnych powodów.
16) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są
w Ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|