GuidZP400 |
34826537-e71b-437e-be4a-56e2570c7602
|
Biuletyn |
637701-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
|
Regon |
10132188000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krasińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54/56
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-755
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 852 689, 261 852 309,
|
Zamawiajacy fax |
261 852 715
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wiml.waw.pl,
|
Adres strony url |
www.wiml.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Krasińskiego 54/56, 01 -755 Warszawa, bud. nr 2 pok. nr 37 – Punkt Ewidencyjny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
|
Numer referencyjny |
22/ZP/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów medycznych.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został przez Zamawiającego na jedenaście odrębnych części:
Część nr 1: Pakowanie i znakowanie materiałów poddanych procesowi sterylizacji
Część nr 2: Pakowanie materiałów poddanych procesowi sterylizacji
Część nr 3: Materiały do systemu sterylizacji plazmowej STERRAD NX, walidowany zgodnie z normą ISO 14937
Część nr 4: Wskaźniki biologiczne i chemiczne do kontroli procesów sterylizacji parą wodną
Część nr 5: Zestaw do kontroli sterylizatora
Część nr 6: Wskaźniki chemiczne do kontroli procesów skuteczności mycia i dezynfekcji termicznej
Część nr 7: Materiały eksploatacyjne do Centralnej Sterylizatorni
Część nr 8: Opakowania sterylizacyjne
Część nr 9: Szwy chirurgiczne
Część nr 10: Szwy chirurgiczne
Część nr 11: Materiały medyczne
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia, określony został
w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, tj. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Forma dokumentu: dokument, musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Forma dokumentu: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału.
Uwaga:
- Niniejszego oświadczenia (wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ) nie należy składać razem z ofertą. Aby oświadczenie było skutecznie złożone, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.)
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach, zakresie i na warunkach określonych poniżej.
3. Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż o 30 dni,
w tym zmianę terminów częściowych przewidzianych w umowie:
1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia;
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron i których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć innych niż siła wyższa;
4. Przewiduje się zmianę zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia:
1) w przypadku wycofania przez Wykonawcę lub producenta produktu objętego przedmiotem umowy i wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta na rynek polski nowego produktu pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi wycofanemu oraz może być stosowany
w miejsce produktu wycofanego, co Wykonawca potwierdzi pisemnym oświadczeniem, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego produktu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w jego ofercie,
2) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie w szczególności zmiany podatku VAT, o ile zmiany te mają bezpośredni wpływ na postanowienia umowy.
5. Zmiany umowy nie mogą powodować zmiany charakteru całego zamówienia przez zastąpienie zamówienia innym przedmiotem zamówienia lub przez całkowitą zmianę rodzaju zamówienia.
Dodatkowo w zakresie dotyczącej części nr 9 - 11
6. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty również w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 lit. a), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę albo do wysokości minimalnej stawki godzinowej z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnej stawki godzinowej.
9. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób wykonujących zamówienie.
10. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 lit. d) zmiana wysokości wynagrodzenie będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z zawarciem umowy prowadzenia pracowniczych planów kapitałowych, o której mowa w ust. 14 ust. 1 ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2018 poz. 2215). Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumę wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikającą z wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzednim, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją umowy. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę wynagradzania przedstawia sposób i podstawę wyliczenia odpowiedniej zmiany wynagradzania.
11. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności opisanych w ust. 3, ust. 4 i ust. 6 oraz wystąpienie strony powołującej się na warunek z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-01-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1: Pakowanie i znakowanie materiałów poddanych procesowi sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2: Pakowanie materiałów poddanych procesowi sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3: Materiały do systemu sterylizacji plazmowej STERRAD NX, walidowany zgodnie z normą ISO 14937
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 4: Wskaźniki biologiczne i chemiczne do kontroli procesów sterylizacji parą wodną
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 5: Zestaw do kontroli sterylizatora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 6: Wskaźniki chemiczne do kontroli procesów skuteczności mycia i dezynfekcji termicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 7: Materiały eksploatacyjne do Centralnej Sterylizatorni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 8: Opakowania sterylizacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 9: Szwy chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 10: Szwy chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 11: Materiały medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |