Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla KP Wałbrzych I z lokalizacją w Szczawnie Zdroju, w ramach pierwszego wyposażenia realizowana z Programu Modernizacji Policji.

Data publikacji 2019-12-23
Data zakończenia 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638426-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa obejmuje sprzęt kwaterunkowy wskazany w formularzu ofertowym do SIWZ oraz spełniający niżej wymienione wymagania:
a) określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane,
b) określone w SIWZ i integralnych załącznikach, w tym: określone w załączniku nr 5 do SIWZ (odpowiednio w załączniku nr 2 do IPU): Minimalne wymagania techniczne i jakościowe wyposażenia.
c) wolny od wad fizycznych i prawnych,
d) pierwszego gatunku i fabrycznie nowy,

Postępowanie zostało podzielone na trzy, niżej wskazane, części:
- część 1 : dostawa biurek pod komputer, biurek gabinetowych, kontenerów do biurek, szaf ubraniowych, szaf biurowych, stolików okolicznościowych, stołów oraz regałów w ilościach wskazanych w załączniku numer 1 do SIWZ,
- część 2 : dostawa krzeseł obrotowych, krzeseł konferencyjnych tapicerowanych i nietapicerowanych, krzeseł drewnianych oraz foteli w ilościach wskazanych w załączniku numer 1 do SIWZ,
- część 3 : dostawa szaf metalowych poufne i ściśle tajne, szaf do przechowywania broni, szaf kartotecznych oraz szaf ubraniowych w ilościach wskazanych w załączniku numer 1 do SIWZ,
Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch lub trzech częściach postępowania, jednakże zobowiązany jest do złożenia oferty na cały asortyment przypisany do danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w których Wykonawca może złożyć ofertę: 3.
Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt kwaterunkowy do KP Wałbrzych I z lokalizacją w Szczawnie Zdroju, ul. Łączyńskiego, 58-310 Szczawno Zdrój.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb6e28eb-1c58-4316-83a0-ec75c8d267e1
Biuletyn 638426-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 93015621600000
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, w postaci papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla KP Wałbrzych I z lokalizacją w Szczawnie Zdroju, w ramach pierwszego wyposażenia realizowana z Programu Modernizacji Policji.
Numer referencyjny PU-2380-202-057-154/2019/ML
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Dostawa obejmuje sprzęt kwaterunkowy wskazany w formularzu ofertowym do SIWZ oraz spełniający niżej wymienione wymagania: a) określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, b) określone w SIWZ i integralnych załącznikach, w tym: określone w załączniku nr 5 do SIWZ (odpowiednio w załączniku nr 2 do IPU): Minimalne wymagania techniczne i jakościowe wyposażenia. c) wolny od wad fizycznych i prawnych, d) pierwszego gatunku i fabrycznie nowy, Postępowanie zostało podzielone na trzy, niżej wskazane, części: - część 1 : dostawa biurek pod komputer, biurek gabinetowych, kontenerów do biurek, szaf ubraniowych, szaf biurowych, stolików okolicznościowych, stołów oraz regałów w ilościach wskazanych w załączniku numer 1 do SIWZ, - część 2 : dostawa krzeseł obrotowych, krzeseł konferencyjnych tapicerowanych i nietapicerowanych, krzeseł drewnianych oraz foteli w ilościach wskazanych w załączniku numer 1 do SIWZ, - część 3 : dostawa szaf metalowych poufne i ściśle tajne, szaf do przechowywania broni, szaf kartotecznych oraz szaf ubraniowych w ilościach wskazanych w załączniku numer 1 do SIWZ, Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch lub trzech częściach postępowania, jednakże zobowiązany jest do złożenia oferty na cały asortyment przypisany do danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w których Wykonawca może złożyć ofertę: 3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt kwaterunkowy do KP Wałbrzych I z lokalizacją w Szczawnie Zdroju, ul. Łączyńskiego, 58-310 Szczawno Zdrój.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-02-17T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Klauzula informacyjna RODO została opisana w Rozdziale I pkt 3.4 SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to składa się w formie oryginału, tj. w wersji papierowej (podpisane własnoręcznym podpisem) lub elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu będzie stosował tzw. procedurę odwróconą, uregulowaną w art. 24 aa ustawy Pzp, tzn. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert) nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wszyscy wykonawcy składają do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie określonym przez Zamawiającego, jednakże ocena wstępna (dokonywana na podstawie tego oświadczenia) braku podstaw do wykluczenia dokonywana będzie wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Ocena ta będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane pojazdy wymagań określonych przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Zamawiający będzie wymagał przedstawienia następujących dokumentów: a) w zakresie części 2 postępowania: dla poz. 1 i 6 (krzesło obrotowe pracownicze, fotel obrotowy gabinetowy): -Atest potwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 1335:1 – Meble biurowe – krzesło biurowe do pracy – Część 1: Określenie wymiarów -Atest potwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 1335:2 – Meble biurowe – krzesło biurowe do pracy – Część 2: Wymagania bezpieczeństwa -Atest potwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 1335:3 – Meble biurowe – krzesło biurowe do pracy – Część 3: Metody badań bezpieczeństwa (wytrzymałość i trwałość) dla poz. 5 (fotel do pracy w trybie 24/7): -Atest potwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 1335:2 – Meble biurowe – krzesło biurowe do pracy – Część 2: Wymagania bezpieczeństwa -Atest potwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 1335:3 – Meble biurowe – krzesło biurowe do pracy – Część 3: Metody badań bezpieczeństwa (wytrzymałość i trwałość) -Atest badań wg. Normy BS 5459-2:2000 b) w zakresie części 3 postępowania: dla poz. 1 (szafa metalowa poufne): certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami szafy typu 1 - "poufne, zastrzeżone" dla poz. 2 (szafa metalowa ściśle tajne): certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami szafy typu 3 - klasy S2 wg PN-EN 14450 - "ściśle tajne" dla poz. 3 i 4 (szafa do przechowywania broni nr 1 i nr 2): certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami szafy klasy S1 wg. normy PN-EN 14450 Oświadczenia składane są: - w oryginale: w postaci dokumentu w wersji papierowej podpisanego własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub - w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem – elektroniczna kopia dokumentu lub oświadczenia poświadczona za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a jeżeli dokument lub oświadczenie składane są w formie papierowej - poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa w terminie wyznaczonym do składania ofert: 1. wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnioną kalkulacją ceny (odpowiednio do części postępowania, w której Wykonawca składa ofertę) sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, ceny poszczególnych produktów oraz całkowitą cenę ofertową brutto i pozostałe parametry podlegające ocenie, 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne wykonawcy, stanowiące potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 3. Pełnomocnictwa składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza: 3.1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku ofert składanych przez takich Wykonawców, 3.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty przez spółkę cywilną – w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników. 4. Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców – załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa biurek pod komputer, biurek gabinetowych, kontenerów do biurek, szaf ubraniowych, szaf biurowych, stolików okolicznościowych, stołów oraz regałów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa biurek pod komputer, biurek gabinetowych, kontenerów do biurek, szaf ubraniowych, szaf biurowych, stolików okolicznościowych, stołów oraz regałów w ilościach wskazanych w załączniku numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł obrotowych, krzeseł konferencyjnych tapicerowanych i nietapicerowanych, krzeseł drewnianych oraz foteli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa krzeseł obrotowych, krzeseł konferencyjnych tapicerowanych i nietapicerowanych, krzeseł drewnianych oraz foteli w ilościach wskazanych w załączniku numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa szaf metalowych poufne i ściśle tajne, szaf do przechowywania broni, szaf kartotecznych oraz szaf ubraniowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa szaf metalowych poufne i ściśle tajne, szaf do przechowywania broni, szaf kartotecznych oraz szaf ubraniowych w ilościach wskazanych w załączniku numer 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt kwaterunkowy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)