GuidZP400 |
2e91db59-1e39-41bc-9724-fabd25d6fc44
|
Biuletyn |
638327-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
|
Regon |
00004168300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Park Kingi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieliczka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 278 71 11, 12 278 71 36,
|
Zamawiajacy fax |
122 787 110
|
Zamawiajacy email |
maciej.trabka@kopalnia.pl,
|
Adres strony url |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Górnictwo Spółka Akcyjna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, budynek A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych - część IV - bielizna męska ochronna, część V - skarpety przemysłowe, część IX - obuwie ochronne - trzewiki i buty gumowe”
|
Numer referencyjny |
KSW/2019/EZM/125
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie podzielone na trzy części:
* „Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych
- część IV – bielizna męska ochronna."
*„Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych
- część V – skarpety przemysłowe.”
* „Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych
- część IX – trzewiki i buty gumowe.”
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Dla części IV zamówienia: 24 miesiące od dnia 15.02.2020 z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy.
Dla części V zamówienia: 24 miesiące od dnia 12.05.2020 z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy.
Dla części IX zamówienia: 24 miesiące od dnia 13.02.2020 z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy.
|
Okreslenie warunkow |
Do wszystkich części:
Wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Do wszystkich części:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Do wszystkich części:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:
1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
8. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa
powyżej w części VIII SIWZ powinny zostać złożone:
1) w przypadku oświadczeń – w formie oryginałów, podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
2) w przypadku innych dokumentów – w oryginale lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach
lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
9. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa
powyżej w części VIII powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
10. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem
na język polski.
11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1
i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia
17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń
lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania,
iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia:
1) zapewnienie bezpiecznego stosowania środków ochrony indywidualnej w atmosferze zagrożonej wybuchem
2) udokumentowanie spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia, wymagań prawa polskiego i Unii Europejskiej
2. Ocena spełnienia przez przedmiot zamówienia ww. warunków zostanie dokonana
na podstawie złożonych dokumentów określonych w części X specyfikacji.
1. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, będzie zobowiązany złożyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej oraz że przedmiot zamówienia może być stosowany w atmosferze zagrożonej wybuchem tj. Certyfikat oceny typu WE lub certyfikat badania typu UE w rozumieniu przepisów ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO i RADY (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r.
w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG oraz przepisów ustawy z dnia 13kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Dotyczy część IV :
1. Wadium w wysokości: 1 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XV pkt 2 specyfikacji.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna
Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2019/EZM/125 – część IV zamówienia
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie
w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
4. W przypadku składania oferty w formie pisemnej wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XV pkt 2 niniejszej specyfikacji.
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa
w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Dla części IX zamówienia:
1. Wadium w wysokości: 5 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XV pkt 2 specyfikacji.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna
Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2019/EZM/125- część IX zamówienia
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie
w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
4. W przypadku składania oferty w formie pisemnej wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XV pkt 2 niniejszej specyfikacji.
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa
w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Dla części V zamówienia Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy
o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający,
2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4,
4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej
ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) projekt aneksu,
5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
|
IV 4 4 data |
2020-01-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych - część IV – bielizna męska ochronna.”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
24 miesiące od dnia 15.02.2020 z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem, elementów bielizny męskiej ochronnej zwanej dalej „przedmiotem zamówienia”, w tym: kalesonów męskich ochronnych w kolorze białym w maksymalnej ilości 1700 sztuk, podkoszulków męskich ochronnych z krótkim rękawem w maksymalnej ilości 1100 sztuk oraz podkoszulków męskich ochronnych z długim rękawem w maksymalnej ilości 1100 sztuk.
1. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu zamówienia o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
2. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia
2.1 Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2.2. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w:
1) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG,
2) rozporządzeniu Ministra Energi z dnia 23 listopada 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych,
3) ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach zgodności i nadzoru rynku,
Dostarczany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do stosowania
w atmosferze potencjalnie wybuchowej.
3. Warunki dostawy
3.1. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę na zlecenia Zamawiającego, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy w maksymalnie 48 partiach.
3.2. Ilość i rodzaje przedmiotu zamówienia, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.1
3.3. Zlecenia dostarczenia elementów przedmiotu zamówienia składane będą i przekazywane Wykonawcy pocztą elektroniczną.
3.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy.
3.5. O przygotowaniu zleconego dostarczenia elementów przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
3.6. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka,
Park Kingi 1.
3.7. Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 13.00.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania elementów przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
3.9. Z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien dostarczyć:
a) deklarację zgodności WE lub UE,
b) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych - część V – skarpety przemysłowe.”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
24 miesiące od dnia 12.05.2020 z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem skarpet przemysłowych kategorii II, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia” w maksymalnej ilości 1500 par.
1. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu zamówienia o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
2. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia
2.1. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2.2. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w:
1) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG,
2) rozporządzeniu Ministra Energi z dnia 23 listopada 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych,
3) ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach zgodności i nadzoru rynku,
2.3. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do stosowania w atmosferze potencjalnie wybuchowej.
3. Warunki dostawy
3.1. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę na zlecenia Zamawiającego, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy w maksymalnie 48 partiach.
3.2. Ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia, jaki będzie dostarczony w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.1
3.3. Zlecenia dostarczenia przedmiotu zamówienia składane będą i przekazywane Wykonawcy pocztą elektroniczną.
3.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy.
3.5. O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
3.6. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka,
Park Kingi 1.
3.7. Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 13.00.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
3.9. Z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien dostarczyć:
a) deklarację zgodności WE lub UE,
b) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych - część IX – trzewiki i buty gumowe.”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
24 miesiące od dnia 13.02.2020 z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem, trzewików skórzanych kat. II ochrony i butów gumowych kat.II ochrony zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”, których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ- Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia.
1. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu zamówienia o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
2. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia
2.1. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2.2. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w:
1) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG,
2) rozporządzeniu Ministra Energi z dnia 23 listopada 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych,
3) ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach zgodności i nadzoru rynku,
2.3. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do stosowania w atmosferze potencjalnie wybuchowej.
3. Warunki dostawy
3.1. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę na zlecenia Zamawiającego, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy w maksymalnie 48 partiach.
3.2. Ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia, jaki będzie dostarczony w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.1
3.3. Zlecenia dostarczenia przedmiotu zamówienia składane będą i przekazywane Wykonawcy pocztą elektroniczną.
3.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy.
3.5. O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
3.6. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka,
Park Kingi 1.
3.7. Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 13.00.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
3.9. Z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien dostarczyć:
a) deklarację zgodności WE lub UE,
b) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |