Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie komputerowe dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2020-04-14
Data zakończenia 2020-04-23 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531194-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie komputerowe dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części:
1. CZĘŚĆ NR 1: Przedłużenie wsparcia technicznego do oprogramowania firmy VMware vCentre i VMware vSphere, w podziale na podzadania:
˗ zadanie nr 1: przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Academic VMware vCenter Server Standard – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ,
˗ zadanie nr 2: przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Academic VMware vSphere 6 Enterprise Plus na łączną ilość 20 CPU - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ,
2. CZĘŚĆ NR 2: Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Veeam Availability Suite Enterprise na łączną ilość 24 Sockets - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ,
3. CZĘŚĆ NR 3: Przedłużenie dostępu do usługi Fortinet FortiSandbox Cloud Service - zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ.
4. Oferta na część nr 1 może zostać złożona jedynie na całą część tzn. musi zawierać w sobie zadanie nr 1 i zadanie nr 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e9e0525-3281-4774-826a-ca69dab4eb4c
Biuletyn 531194-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url www.zamowienia.uni.opole.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia poprzez stronę internetową: http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1455, na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/335384 - nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentacji przetargowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja na stronie internetowej: http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1455, na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/335384
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/transakcja/335384, poprzez formularz składania oferty
Nazwa nadana zamowieniu Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie komputerowe dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny U/03/2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie komputerowe dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części: 1. CZĘŚĆ NR 1: Przedłużenie wsparcia technicznego do oprogramowania firmy VMware vCentre i VMware vSphere, w podziale na podzadania: ˗ zadanie nr 1: przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Academic VMware vCenter Server Standard – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, ˗ zadanie nr 2: przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Academic VMware vSphere 6 Enterprise Plus na łączną ilość 20 CPU - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, 2. CZĘŚĆ NR 2: Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Veeam Availability Suite Enterprise na łączną ilość 24 Sockets - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ, 3. CZĘŚĆ NR 3: Przedłużenie dostępu do usługi Fortinet FortiSandbox Cloud Service - zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ. 4. Oferta na część nr 1 może zostać złożona jedynie na całą część tzn. musi zawierać w sobie zadanie nr 1 i zadanie nr 2.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Termin uruchomienia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia: w ciągu czternastu [ 14 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w danej części. 2. Uruchomienie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia odbędzie się w dniu roboczym od ósmej [ 8:00 ] do czternastej [ 14:00 ] w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Termin uruchomienia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia określony w pkt. 4.1 SIWZ jest terminem maksymalnym. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin uruchomienia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. 4. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu uruchomienia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu SIWZ dniem roboczym wówczas terminem uruchomienia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego. 5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od siódmej trzydzieści [ 7.30 ] do piętnastej trzydzieści [ 15.30 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza świadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie oferty. 2. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, z zachowaniem postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 4. Dane zawierające dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. 5. Ofertę stanowią dokumenty określone w pkt. 6 SIWZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. Wykonawca podpisuje ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. 7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę zgodnie z Instrukcją dla Wykonawców. Po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. 8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną [ 1 ] ofertę, zawierającą jedną [ 1 ], jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 9. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformie zakupowej w przedmiotowym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 10. UWAGA! Złożenie oferty w formie papierowej lub na nośniku danych (np.: CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.). 11. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone w osobnym miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. 12. Zaleca się, aby każdy dokument zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. 13. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać/zmienić ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty. 14. Ze względu na zaszyfrowanie oferty - Wykonawca nie może jej edytować. Poprzez zmianę oferty rozumie się złożenie nowej oferty i wycofanie poprzedniej, jednak należy to zrobić przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 15. Złożenie przez Wykonawcę nowej oferty i wycofanie poprzedniej w postępowaniu, w którym Zamawiający dopuszcza złożenie tylko jednej [ 1 ] oferty przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu powoduje wycofanie oferty poprzednio złożonej. 16. Jeśli Wykonawca składający ofertę jest zautoryzowany (zalogowany), to wycofanie oferty lub wniosku następuje od razu po złożeniu nowej oferty. 17. Jeżeli oferta składana jest przez niezautoryzowanego Wykonawcę (niezalogowany lub nieposiadający konta) to wycofanie oferty musi być przez niego potwierdzone: 17.1. przez kliknięcie w link wysłany w wiadomości email, który musi być zgodny z adres email podanym podczas pierwotnego składania oferty, 17.2. zalogowanie i kliknięcie w przycisk Potwierdź ofertę. 18. Potwierdzeniem wycofania oferty w przypadku pkt. 16.17.1 SIWZ jest data potwierdzenia akcji przez kliknięcie w przycisk Wycofaj ofertę. 19. Wycofanie oferty możliwe jest do zakończenia terminu składania ofert w postępowaniu. 20. Wycofanie złożonej oferty powoduje, że Zamawiający nie będzie miał możliwości zapoznania się z nią po upływie terminu zakończenia składania ofert w postępowaniu. 21. Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może dokonać zmiany złożonej oferty. 22. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ zostanie odrzucona (na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy). Wszelkie niejasności i wątpliwości dotyczące treści zapisów w SIWZ należy zatem wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w pkt. 12 SIWZ. Przepisy ustawy nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert. 23. Brak możliwości dostępu przez Zamawiającego do oferty Wykonawcy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np.: zamieszczenie plików uniemożliwiających ich odczytanie przez Zamawiającego; zamieszczenie plików posiadających dodatkowe zabezpieczenia uniemożliwiające Zamawiającemu odczytanie treści tych plików), skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy (na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ . 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/03/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiadają Państwo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przedłużenie wsparcia technicznego do oprogramowania firmy VMware vCentre i VMware vSphere
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedłużenie wsparcia technicznego do oprogramowania firmy VMware vCentre i VMware vSphere, w podziale na podzadania: ˗ zadanie nr 1: przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Academic VMware vCenter Server Standard – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, ˗ zadanie nr 2: przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Academic VMware vSphere 6 Enterprise Plus na łączną ilość 20 CPU - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Veeam Availability Suite Enterprise na łączną ilość 24 Sockets.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Veeam Availability Suite Enterprise na łączną ilość 24 Sockets - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przedłużenie dostępu do usługi Fortinet FortiSandbox Cloud Service.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedłużenie dostępu do usługi Fortinet FortiSandbox Cloud Service - zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin uruchomienia usługi stanowiącej przedmiot zamóweinia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)