Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.

Data publikacji 2020-05-13
Data zakończenia 2020-05-26 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539697-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi, w podziale na części:
Część 1 sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych,
Część 2 sukcesywna dostawa kiszonek,
Część 3 sukcesywna dostawa przetworów owocowych i warzywnych,
Część 4 sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych,
Część 5 sukcesywna dostawa żywności dla niemowląt i małych dzieci.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-3 razy w miesiącu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 07:00 - 10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do miesięcznej przerwy w zamawianiu dostaw do części placówek w miesiącu lipcu i sierpniu oraz w przypadku zaistnienia sytuacji jakiej Zamawiający nie mógł przewidzieć

Dodatkowe informacje

GuidZP400 56d52c9a-c632-427d-b860-8e5fd5dfe4f6
Biuletyn 539697-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Regon 43517650000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zachodnia
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-063
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6322361
Zamawiajacy fax 426 322 361
Zamawiajacy email biuro@mzz.lodz.pl
Adres strony url bip.mzz.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.mzz.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście , za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego – w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zespół Żłobków w Łodzi , 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi, w podziale na części: Część 1 sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych, Część 2 sukcesywna dostawa kiszonek, Część 3 sukcesywna dostawa przetworów owocowych i warzywnych, Część 4 sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych, Część 5 sukcesywna dostawa żywności dla niemowląt i małych dzieci. Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-3 razy w miesiącu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 07:00 - 10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do miesięcznej przerwy w zamawianiu dostaw do części placówek w miesiącu lipcu i sierpniu oraz w przypadku zaistnienia sytuacji jakiej Zamawiający nie mógł przewidzieć
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 405559,44
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi, w podziale na części: Część 1 sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych, Część 2 sukcesywna dostawa kiszonek, Część 3 sukcesywna dostawa przetworów owocowych i warzywnych, Część 4 sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych, Część 5 sukcesywna dostawa żywności dla niemowląt i małych dzieci. Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-3 razy w miesiącu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 07:00 - 10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do miesięcznej przerwy w zamawianiu dostaw do części placówek w miesiącu lipcu i sierpniu oraz w przypadku zaistnienia sytuacji jakiej Zamawiający nie mógł przewidzieć
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz wpisu do właściwego rejestru oraz by był wpisany do rejestru zakładów zezwalającego na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającego zakres prowadzonej działalności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz wpisu do właściwego rejestru,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000 zł, z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji zamówienia. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz na wezwanie polisy ubezpieczeniowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował dwie dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dwie dostawy: a. mrożonek owocowych i warzywnych o wartości 50 000 zł brutto każda; b. kapusty i ogórków przetworzonych o wartości 10 000 zł brutto każda; c. przetworów owocowych i warzywnych o wartości 55 000 zł brutto każda; d. różnych produktów spożywczych o wartości 50 000 zł brutto każda; e. żywności dla niemowląt i małych dzieci o wartości 5 000 zł brutto każda; w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączył dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz na wezwanie wykazu zrealizowanych dostaw z załączonymi dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innymi dokumentami (załącznik nr 5 do siwz), miał do dyspozycji w okresie realizacji zamówienia co najmniej dwa samochody dostawcze o ładowności min. 1 tony. W przypadku Części 1 – dostawa mrożonek owocowych i warzywnych – muszą być to samochody mroźnie tak aby zapewnić ciągłość łańcucha chłodniczego Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz na wezwanie opisu urządzeń technicznych (załącznik nr 4 i 7 do siwz), dysponował osobami wykonującymi zamówienie (kierowcy i pomocnicy), posiadającymi odpowiednie zezwolenie na pracę w kontakcie z żywnością. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń (Załącznik nr 4 i 7 do siwz).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający określa wymagane od Wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w postaci: oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4, wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zezwalającego na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającego zakres prowadzonej działalności zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730), polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000 zł, z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji, oświadczenia o zrealizowaniu dwóch dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych dwóch dostawy: a. mrożonek owocowych i warzywnych o wartości 50 000 zł brutto każda; b. kapusty i ogórków przetworzonych o wartości 10 000 zł brutto każda; c. przetworów owocowych i warzywnych o wartości 55 000 zł brutto każda; d. różnych produktów spożywczych o wartości 50 000 zł brutto każda; e. żywności dla niemowląt i małych dzieci o wartości 5 000 zł brutto każda; w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączył dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz na wezwanie wykazu zrealizowanych dostaw z załączonymi dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innymi dokumentami (załącznik nr 6 a-e do siwz), opisu urządzeń technicznych – dokument dostarczany do Zamawiającego wyłącznie na wezwanie - Załącznik nr 7, oświadczenia o posiadaniu lub rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP – Załącznik Nr 8,posiadania przez kierowców i pomocników zaświadczenia lekarskiego sanitarno – epidemiologicznego zezwalającego na pracę w kontakcie z żywnością – Załącznik Nr 8,oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik nr 9, pełnomocnictwa jeśli Wykonawcy występują wspólnie - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę"; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie, a nie ich pełnomocnika, podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego, upoważnienia (jeśli dotyczy) do reprezentowania, podpisania dokumentacji ofertowej oraz umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie pisemnego aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania: ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto zmniejszone lub powiększone o wartość zmienionego podatku od towarów i usług, zmiany danych Zamawiającego, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, nr NIP, osób kontaktowych itp., rezygnacji przez Zamawiającego z części dostaw – Zamawiający zapłaci wtedy Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy potwierdzone protokołem podpisanym przez obie strony umowy, zwiększenia ilości placówek Zamawiającego (w trakcie realizacji zamówienia otwarte zostaną dwa żłobki w lokalizacji: Olechów i Nowosolna), zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zmiany sposobu rozliczania realizacji i sposobu płatności o czym poinformuje Wykonawcę pisemnie. Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu, inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku, gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2020-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 127571,60
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi. Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-3 razy w miesiącu (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie) w godzinach 7:00-10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą. Dostarczane produkty powinny być zgodne z wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Załączniku nr 10 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa kapusty i ogórków przetworzonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32052,60
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa kapusty i ogórków przetworzonych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi. Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-2 razy w miesiącu (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie) w godzinach 7:00-10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą. Dostarczane produkty powinny być zgodne z wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Załączniku nr 10 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa przetworów owocowych i warzywnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 143830,30
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa przetworów owocowych i warzywnych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi. Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-2razy w miesiącu (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie) w godzinach 7:00-10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą. Dostarczane produkty powinny być zgodne z wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Załączniku nr 10 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 93806,26
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi. Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-2 razy w miesiącu (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie) w godzinach 7:00-10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą. Dostarczane produkty powinny być zgodne z wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Załączniku nr 10 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa produktów dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8298,78
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów dla niemowląt do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi. Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-2 razy w miesiącu (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie) w godzinach 7:00-10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą. Dostarczane produkty powinny być zgodne z wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Załączniku nr 11 do siwz.
  

Criterion

Kryteria gwarancja2
Znaczenie 10,00
  
Kryteria gwarancja1
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)