GuidZP400 |
56d52c9a-c632-427d-b860-8e5fd5dfe4f6
|
Biuletyn |
539697-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
|
Regon |
43517650000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zachodnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-063
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6322361
|
Zamawiajacy fax |
426 322 361
|
Zamawiajacy email |
biuro@mzz.lodz.pl
|
Adres strony url |
bip.mzz.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.mzz.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście , za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego – w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi , 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi, w podziale na części:
Część 1 sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych,
Część 2 sukcesywna dostawa kiszonek,
Część 3 sukcesywna dostawa przetworów owocowych i warzywnych,
Część 4 sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych,
Część 5 sukcesywna dostawa żywności dla niemowląt i małych dzieci.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-3 razy w miesiącu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 07:00 - 10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do miesięcznej przerwy w zamawianiu dostaw do części placówek w miesiącu lipcu i sierpniu oraz w przypadku zaistnienia sytuacji jakiej Zamawiający nie mógł przewidzieć
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
405559,44
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi, w podziale na części:
Część 1 sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych,
Część 2 sukcesywna dostawa kiszonek,
Część 3 sukcesywna dostawa przetworów owocowych i warzywnych,
Część 4 sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych,
Część 5 sukcesywna dostawa żywności dla niemowląt i małych dzieci.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-3 razy w miesiącu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 07:00 - 10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do miesięcznej przerwy w zamawianiu dostaw do części placówek w miesiącu lipcu i sierpniu oraz w przypadku zaistnienia sytuacji jakiej Zamawiający nie mógł przewidzieć
|
Data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz wpisu do właściwego rejestru oraz by był wpisany do rejestru zakładów zezwalającego na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającego zakres prowadzonej działalności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz wpisu do właściwego rejestru,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000 zł, z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji zamówienia. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz na wezwanie polisy ubezpieczeniowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował dwie dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dwie dostawy:
a. mrożonek owocowych i warzywnych o wartości 50 000 zł brutto każda;
b. kapusty i ogórków przetworzonych o wartości 10 000 zł brutto każda;
c. przetworów owocowych i warzywnych o wartości 55 000 zł brutto każda;
d. różnych produktów spożywczych o wartości 50 000 zł brutto każda;
e. żywności dla niemowląt i małych dzieci o wartości 5 000 zł brutto każda;
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączył dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz na wezwanie wykazu zrealizowanych dostaw z załączonymi dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innymi dokumentami (załącznik nr 5 do siwz), miał do dyspozycji w okresie realizacji zamówienia co najmniej dwa samochody dostawcze o ładowności min. 1 tony. W przypadku Części 1 – dostawa mrożonek owocowych i warzywnych – muszą być to samochody mroźnie tak aby zapewnić ciągłość łańcucha chłodniczego Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz na wezwanie opisu urządzeń technicznych (załącznik nr 4 i 7 do siwz),
dysponował osobami wykonującymi zamówienie (kierowcy i pomocnicy), posiadającymi odpowiednie zezwolenie na pracę w kontakcie z żywnością. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń (Załącznik nr 4 i 7 do siwz).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający określa wymagane od Wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w postaci: oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4, wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zezwalającego na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającego zakres prowadzonej działalności zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730), polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000 zł, z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji, oświadczenia o zrealizowaniu dwóch dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych dwóch dostawy:
a. mrożonek owocowych i warzywnych o wartości 50 000 zł brutto każda;
b. kapusty i ogórków przetworzonych o wartości 10 000 zł brutto każda;
c. przetworów owocowych i warzywnych o wartości 55 000 zł brutto każda;
d. różnych produktów spożywczych o wartości 50 000 zł brutto każda;
e. żywności dla niemowląt i małych dzieci o wartości 5 000 zł brutto każda;
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączył dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz na wezwanie wykazu zrealizowanych dostaw z załączonymi dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innymi dokumentami (załącznik nr 6 a-e do siwz), opisu urządzeń technicznych – dokument dostarczany do Zamawiającego wyłącznie na wezwanie - Załącznik nr 7, oświadczenia o posiadaniu lub rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP – Załącznik Nr 8,posiadania przez kierowców i pomocników zaświadczenia lekarskiego sanitarno – epidemiologicznego zezwalającego na pracę w kontakcie z żywnością – Załącznik Nr 8,oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik nr 9, pełnomocnictwa jeśli Wykonawcy występują wspólnie - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę"; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie, a nie ich pełnomocnika, podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego, upoważnienia (jeśli dotyczy) do reprezentowania, podpisania dokumentacji ofertowej oraz umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie pisemnego aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania: ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto zmniejszone lub powiększone o wartość zmienionego podatku od towarów i usług, zmiany danych Zamawiającego, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, nr NIP, osób kontaktowych itp., rezygnacji przez Zamawiającego z części dostaw – Zamawiający zapłaci wtedy Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy potwierdzone protokołem podpisanym przez obie strony umowy, zwiększenia ilości placówek Zamawiającego (w trakcie realizacji zamówienia otwarte zostaną dwa żłobki w lokalizacji: Olechów i Nowosolna), zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zmiany sposobu rozliczania realizacji i sposobu płatności o czym poinformuje Wykonawcę pisemnie. Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu, inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.
Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku, gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2020-05-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
127571,60
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi. Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-3 razy w miesiącu (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie) w godzinach 7:00-10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą. Dostarczane produkty powinny być zgodne z wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Załączniku nr 10 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa kapusty i ogórków przetworzonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32052,60
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa kapusty i ogórków przetworzonych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-2 razy w miesiącu (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie) w godzinach 7:00-10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą.
Dostarczane produkty powinny być zgodne z wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Załączniku nr 10 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa przetworów owocowych i warzywnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
143830,30
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa przetworów owocowych i warzywnych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-2razy w miesiącu (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie) w godzinach 7:00-10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą.
Dostarczane produkty powinny być zgodne z wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Załączniku nr 10 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
93806,26
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-2 razy w miesiącu (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie) w godzinach 7:00-10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą.
Dostarczane produkty powinny być zgodne z wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Załączniku nr 10 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa produktów dla niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8298,78
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów dla niemowląt do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 1-2 razy w miesiącu (o ile nie wystąpią braki w zamawianym asortymencie) w godzinach 7:00-10:00 do każdego ze żłobków objętych dostawą.
Dostarczane produkty powinny być zgodne z wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Załączniku nr 11 do siwz.
|
| |