Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego i materiałów medycznych dla Szpitala im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju realizowanych w ramach projektu pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny” Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Data publikacji 2020-05-13
Data zakończenia 2020-05-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Miejscowość Krynica - Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia dezynfekujące,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539566-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331215009, 331122000, 331821000, 331232103, 397152009, 331941007, 384120006, 331400003, 393300004, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych dla Szpitala im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju.” Zamówienie składa się z 19 pakietów (części) tj:
Pakiet nr 1 – aparat do EKG (2 szt.)
Pakiet nr 2 - aparat do pomiaru parametrów krytycznych (1 szt.)
Pakiet nr 3 - aparat USG (1 szt.)
Pakiet nr 4 - defibrylator (2 szt.)
Pakiet nr 5 – kardiomonitor (4 szt.)
Pakiet nr 6 – materac do regulacji temperatury pacjenta (2 szt.)
Pakiet nr 7 – pompa infuzyjna (4 szt.)
Pakiet nr 8 – pulsoksymetr (11 szt.)
Pakiet nr 9 – termometry do pomiaru ciała (11 szt.)
Pakiet nr 10- wideolaryngoskop (2 szt.)
Pakiet nr 11- wózki anestezjologiczne (2 szt.)
Pakiet nr 12- zestaw do tracheostomii przeskórnej (5 szt.)
Pakiet nr 13- zestawy do wkłuć centralnych (5 szt.)
Pakiet nr 14- zestaw do wkłuć dializacyjnych (5 szt.)
Pakiet nr 15- aparat do dekontaminacji pomieszczeń –ozonator (2 szt.)
Pakiet nr 16- dozowniki do dezynfekcji (33 szt.)
Pakiet nr 17- myjnia ultradźwiękowa (1 szt.)
Pakiet nr 18- myjnia endoskopowa (1 szt.)
Pakiet nr 19- środki do dezynfekcji (100 szt.)
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 309fb045-6c80-4057-a2a8-14273d9f9e3b
Biuletyn 539566-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Regon 30058700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 142
Zamawiajacy miejscowosc Krynica - Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 33-380
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 4712807, 4715196
Zamawiajacy fax 184 712 338
Zamawiajacy email zampub@szpital-krynica.pl
Adres strony url www.szpital-krynica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. "Małopolska Tracza Antykryzysowa-Pakiet Medyczny" nr projektu RPMP.09.02.01-12-0015/20
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.Samodzileny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-krynica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście luz za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej -Szpital im. dr.J.Dietla w Krynicy-Zdroju,ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, budynek administracji, sekretariat dyrekcji
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego i materiałów medycznych dla Szpitala im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju realizowanych w ramach projektu pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny” Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny SPZOZ-ZP-271-12/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych dla Szpitala im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju.” Zamówienie składa się z 19 pakietów (części) tj: Pakiet nr 1 – aparat do EKG (2 szt.) Pakiet nr 2 - aparat do pomiaru parametrów krytycznych (1 szt.) Pakiet nr 3 - aparat USG (1 szt.) Pakiet nr 4 - defibrylator (2 szt.) Pakiet nr 5 – kardiomonitor (4 szt.) Pakiet nr 6 – materac do regulacji temperatury pacjenta (2 szt.) Pakiet nr 7 – pompa infuzyjna (4 szt.) Pakiet nr 8 – pulsoksymetr (11 szt.) Pakiet nr 9 – termometry do pomiaru ciała (11 szt.) Pakiet nr 10- wideolaryngoskop (2 szt.) Pakiet nr 11- wózki anestezjologiczne (2 szt.) Pakiet nr 12- zestaw do tracheostomii przeskórnej (5 szt.) Pakiet nr 13- zestawy do wkłuć centralnych (5 szt.) Pakiet nr 14- zestaw do wkłuć dializacyjnych (5 szt.) Pakiet nr 15- aparat do dekontaminacji pomieszczeń –ozonator (2 szt.) Pakiet nr 16- dozowniki do dezynfekcji (33 szt.) Pakiet nr 17- myjnia ultradźwiękowa (1 szt.) Pakiet nr 18- myjnia endoskopowa (1 szt.) Pakiet nr 19- środki do dezynfekcji (100 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow II.9.1) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego) Zamawiający informuje. że dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załącznikach do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe, o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Każdy wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej wersji językowej).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z zamieszczeniem informacji o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności. W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia tj. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.1) podpunkt 1, SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III.4.3) Dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.3) podpunkt 1 litera a SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.4.4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu III.4.4) SIWZ stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu III.5.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.: - dokumentów potwierdzających, że oferowany wyrób spełnia wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz w aktach wykonawczych do niej, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej tj.: Certyfikat CE lub deklaracji zgodności CE stwierdzająca zgodność z dyrektywą 93/42/EEC lub dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium. Dopuszcza się osobne certyfikaty na detektory i sprzęty komputerowe. - dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry techniczno - funkcjonalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej - szczegółowa oferta cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ tj. Katalog oferowanego sprzętu - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim. Zamawiający prosi o zaznaczenie w dokumentach zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 1A do SIWZ, w którym został opisany potwierdzony parametr - każda strona musi zostać opisana której pozycji dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swej ważności mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy (rozumiana jako wykonanie umowy w innych terminach niż zostało to przewidziane postanowieniami umowy lub przedłużenie terminów wykonania umowy) może być dokonana w szczególności w sytuacji: a) wystąpienia podczas realizacji przedmiotu umowy zamówień dodatkowych lub uzupełniających, b) działania siły wyższej rozumianej jako wystąpienie: - klęsk żywiołowych utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy lub - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy lub - zdarzeń jak: strajki, rozruchy, akty wandalizmu, kradzieże, napady rabunkowe – których zaistnienie powinno zostać udokumentowane np. protokołem policyjnym z kraju w którym nastąpiło zdarzenie; c) przerw w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów od których uzależnione jest wykonanie Przedmiotu umowy, pod warunkiem że nastąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, d) wstrzymania wykonania Przedmiotu umowy przez Zamawiającego – z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; e) konieczności wprowadzenia zmian w robotach budowlanych na skutek wadliwości dokumentacji projektowej lub wykonana robót budowlanych, pod warunkiem że wprowadzenie zmian w robotach ma wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy; f) konieczności wykonania robót w obiekcie szpitala, pod warunkiem, że roboty te mają wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy, 2) zmiana wysokości wynagrodzenia – w sytuacji: a) zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku VAT, jeśli nastąpiła po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert – Wykonawca doliczy do wynagrodzenia podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to wynagrodzenia za wykonanie tej części Przedmiot umowy, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; b) zmiany terminów wykonania Przedmiotu umowy na skutek zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt. 1 lit. d – lit. f niniejszego ustępu umowy – Wykonawca będzie uprawniony do żądania pokrycia uzasadnionych i udokumentowanych dodatkowych kosztów w związku z nieterminową realizacją umowy z wyłączeniem zysku; 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian obowiązujących przepisów prawnych dokonanych w trakcie realizacji umowy, 4) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy – jeżeli Wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy (podmiotu trzeciego) wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, wówczas zmiana tego podwykonawcy lub rezygnacja z tego podwykonawcy jest dopuszczalna za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia warunki opisane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W tym celu Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu wykonanych przez proponowanego podwykonawcę lub przez Wykonawcę głównych dostaw (w okresie ostatnich trzech lat przed terminem złożenia wniosku o zmianę) oraz dowodów, czy główne dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Jeżeli Zamawiający w terminie 5-ciu (pięciu) Dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych dokumentów na zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie się uważało, że Zamawiający wyraził zgodę na zmianę podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w trybie art. 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. 3.Dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy, w przypadku: a)Zmiany numeru katalogowego produktu b)Zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów c)Zmiany przedmiotowe – produkt zamienny, równoważny d)Zmiany sposobu konfekcjonowania e)Zmiany liczby opakowań
IV 4 4 data 2020-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33121500-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis aparat do EKG (2 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis aparat do pomiaru parametrów krytycznych (1 szt.).Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis aparat USG (1 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis defibrylator (2 szt.)Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis kardiomonitor (4 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET NR 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39715200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis urządzenie do ogrzewania pacjenta (2 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET NR 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis pompa infuzyjna (4 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET NR 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis pulsoksymetr (11 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa PAKIET NR 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38412000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis termometry do pomiaru ciała (11 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa PAKIET NR 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis wideolaryngoskop (2 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa PAKIET NR 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis wózki anestezjologiczne (2 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa PAKIET NR 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis zestaw do tracheostomii przeskórnej (5 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa PAKIET NR 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis zestawy do wkłuć centralnych (5 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa PAKIET NR 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis zestaw do wkłuć dializacyjnych (5 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa PAKIET NR 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis aparat do dekontaminacji pomieszczeń –ozonator (2 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa PAKIET NR 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis dozowniki do dezynfekcji (33 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa PAKIET NR 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis myjnia ultradźwiękowa (1 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa PAKIET NR 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis myjnia endoskopowa (1 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa PAKIET NR 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis środki do dezynfekcji (100 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)