Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone na podstawie art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku kieruje zapytanie ofertowe i zaprasza do złożenia oferty na dostawę wyrobów medycznych jednorazowego użytku, odzieży ochronnej i środków dezynfekcyjnych w ilości i asortymencie określonym w „Formularzu cenowym” niniejszej dokumentacji, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku w placówkach ochrony zdrowia. Termin ważności oferowanych produktów będzie nie krótszym niż 12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, ale na całość pakietu.
Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie: 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na w/w okres zgodnie z zapisami określonymi w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego „Projekt umowy”.
Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w:
• Ustawie z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych ((tj. Dz. U. z 2020 r ., poz. 186),
• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2019 r , poz. 195),
• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 211),
• Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252;
• Dyrektywę 2007/47/WE z dnia 5 września 2007r - dotyczącej wyrobów medycznych.
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r ., poz. 175 ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów na każdym etapie postępowania i realizacji umowy.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych – odpowiedników lub zamienników danej pozycji Formularza cenowego, pod warunkiem zagwarantowania tych samych właściwości.
Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty z inną liczbą sztuk w opakowaniu niż określono w Formularzu cenowym przy zastosowaniu przeliczenia opakowań do 2 miejsc po przecinku, chyba że Zamawiający wyraźnie określił maksymalną ilość sztuk w opakowaniu w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu gospodarczego (budynek nr 19) w siedzibie Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi, określającymi każdorazowo asortyment oraz ilość, w terminie 10 dni, od dnia złożenia zamówienia.
Osoby uprawnione do kontaktu z Zamawiającym:
- w sprawie przedmiotu zamówienia – Arkadiusz Bobowski tel. (58) 52 47 526, w godzinach 8:00 – 14:00
- w sprawach formalnych – Dorota Achcińska tel. 58 52 47 518 w godzinach 8:00 – 14:00.
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia:
1) wypełnionego formularza „Oferty”, będącego Załącznikiem nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego;
2) wypełnionego „Formularza cenowego”, będącego Załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego;
3) pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy).
2. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%
3. Ofertę (wg załączonego poniżej wzoru), należy przesłać wyłącznie w formie elektronicznej na adres:
szpital@wsp-bilikiewicz.pl do dnia 22 maja 2020 r. do godz. 1000.
Dokumenty wymagające podpisu (formularz oferty, formularz cenowy, pełnomocnictwo) winny być odręcznie podpisane i zeskanowane (format pdf, jpg) lub podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W tytule wiadomości należy umieścić dopisek
„Oferta na dostawę wyrobów medycznych jednorazowego użytku,
odzieży ochronnej i środków dezynfekcyjnych – znak sprawy Adm 5/2020”.
|
GuidZP400 |
51b7abb0-77fc-49b2-bc1c-107f56712ffd
|
Biuletyn |
539550-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
|
Regon |
29346200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Srebrniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-282
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 52 47 500
|
Zamawiajacy fax |
585 247 520
|
Zamawiajacy email |
dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl
|
Adres strony url |
www.wsp-bilikiewicz.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsp-bilikiewicz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsp-bilikiewicz.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
szpital@wsp-bilikiewicz.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
|
Numer referencyjny |
Adm 5/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone na podstawie art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku kieruje zapytanie ofertowe i zaprasza do złożenia oferty na dostawę wyrobów medycznych jednorazowego użytku, odzieży ochronnej i środków dezynfekcyjnych w ilości i asortymencie określonym w „Formularzu cenowym” niniejszej dokumentacji, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku w placówkach ochrony zdrowia. Termin ważności oferowanych produktów będzie nie krótszym niż 12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, ale na całość pakietu.
Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie: 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na w/w okres zgodnie z zapisami określonymi w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego „Projekt umowy”.
Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w:
• Ustawie z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych ((tj. Dz. U. z 2020 r ., poz. 186),
• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2019 r , poz. 195),
• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 211),
• Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252;
• Dyrektywę 2007/47/WE z dnia 5 września 2007r - dotyczącej wyrobów medycznych.
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r ., poz. 175 ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów na każdym etapie postępowania i realizacji umowy.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych – odpowiedników lub zamienników danej pozycji Formularza cenowego, pod warunkiem zagwarantowania tych samych właściwości.
Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty z inną liczbą sztuk w opakowaniu niż określono w Formularzu cenowym przy zastosowaniu przeliczenia opakowań do 2 miejsc po przecinku, chyba że Zamawiający wyraźnie określił maksymalną ilość sztuk w opakowaniu w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu gospodarczego (budynek nr 19) w siedzibie Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi, określającymi każdorazowo asortyment oraz ilość, w terminie 10 dni, od dnia złożenia zamówienia.
Osoby uprawnione do kontaktu z Zamawiającym:
- w sprawie przedmiotu zamówienia – Arkadiusz Bobowski tel. (58) 52 47 526, w godzinach 8:00 – 14:00
- w sprawach formalnych – Dorota Achcińska tel. 58 52 47 518 w godzinach 8:00 – 14:00.
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia:
1) wypełnionego formularza „Oferty”, będącego Załącznikiem nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego;
2) wypełnionego „Formularza cenowego”, będącego Załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego;
3) pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy).
2. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%
3. Ofertę (wg załączonego poniżej wzoru), należy przesłać wyłącznie w formie elektronicznej na adres:
szpital@wsp-bilikiewicz.pl do dnia 22 maja 2020 r. do godz. 1000.
Dokumenty wymagające podpisu (formularz oferty, formularz cenowy, pełnomocnictwo) winny być odręcznie podpisane i zeskanowane (format pdf, jpg) lub podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W tytule wiadomości należy umieścić dopisek
„Oferta na dostawę wyrobów medycznych jednorazowego użytku,
odzieży ochronnej i środków dezynfekcyjnych – znak sprawy Adm 5/2020”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone na podstawie art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy, Formularz cenowy stanowiące załączniki do zapytania ofertowego.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Podstawę prawną zawarcia niniejszej umowy stanowi art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020r.
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,
innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury przepisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. W takiej sytuacji strony zawrą aneks do umowy na wniosek Wykonawcy.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmian, w tym o charakterze istotnym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia na nie zgody przez Zamawiającego tj. w sytuacjach:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia, w razie wystąpienia siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny,
b) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia,
c) zmiany wartości umowy w sytuacji wskazanej w § 2 ust.3 umowy,
d) zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego,
4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być złożony na piśmie.
5. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się o zmianach ich danych wskazanych w komparycji umowy, pod rygorem uznania korespondencji wysłanej na dotychczasowe dane ze skutkiem doręczenia.
|
IV 4 4 data |
2020-05-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
10
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – półmaska FFP 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
pólmaska filtrująca typu hepa FFP3 - zgodnie z opisem w Formularzu cenowym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – półmaska FFP 2/KN95
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
pólmaska filtrująca typu hepa FFP2/KN95 w ilościach określonych w Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 – wyroby z fizeliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 – wyroby z fizeliny - 6 pozycji z Formularza cenowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4– maski chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4– maski chirurgiczne zgodnie z ilościami w Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 – Kombinezony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5 – Kombinezony w ilościach określonych w formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 – Gogle ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 6 – Gogle ochronne w ilościach określonych w formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - Fartuchy barierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 7 - Fartuchy barierowe zgodnie z ilościami z formularza cenowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 – przyłbice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 – przyłbice zgodnie z ilościami podanymi w formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 – Ochraniacze na obuwie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 9 – Ochraniacze na obuwie zgodnie z ilościami podanymi w formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10 – Środki dezynfekcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 10 – Środki dezynfekcyjne zgodnie z pozycjami formularza cenowego
|
| |