Dostawy sukcesywne materiałów i sprzętu biurowego

Data publikacji 2020-05-13
Data zakończenia 2020-05-21 00:00:00
Instytucja 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Tablice,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539547-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976404, 301976442, 301959207, 302343001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy sukcesywne materiałów i urządzeń biurowych w 8 zadaniach: 1. Artykuły i materiały biurowe, 2. Rolki termiczne, 3. Papier, 4. Flipcharty, 5. Płyty DVD i CD, 6. Kalendarze, 7. Urządzenia biurowe, 8. Sprzęt biurowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 477feb07-07d4-4016-8f63-c7ee76a8daf2
Biuletyn 539547-N-2020
Zamawiajacy nazwa 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 90538318300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-681
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 417 448
Zamawiajacy fax 261 416 110
Zamawiajacy email dariuszwzp@10wsk.mil.pl
Adres strony url www.10wsk.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.10wsk.mil.pl lub https://e-propublico.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.10wsk.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sukcesywne materiałów i sprzętu biurowego
Numer referencyjny 60/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy sukcesywne materiałów i urządzeń biurowych w 8 zadaniach: 1. Artykuły i materiały biurowe, 2. Rolki termiczne, 3. Papier, 4. Flipcharty, 5. Płyty DVD i CD, 6. Kalendarze, 7. Urządzenia biurowe, 8. Sprzęt biurowy
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przedstawienie Wykazu zrealizowanych co najmniej 2 dostaw o wartości : dla zadania 1- 60 000zł/każde, dla zadania 3 - 80 000zl/każde, dla zadania 5 - 25 000zl/każde, dla zadania 7 i 8 - 12 000zł/każde, dla zadań 2, 4, 6 - zamawiajacy nie określa wartości; oraz o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia wraz z dokmentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - dotyczy wszystkich zadań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wzór oferty elektronicznej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności: a) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający zaistniałą sytuację od producenta, zaproponuje zastąpienie go nowym produktem o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, b) zmiany kodu towaru udokumentowaną przez producenta, a pozostają bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zdoła zakupić przewidzianej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy (wydłużenie terminu obowiązywania umowy), d) ze względów organizacyjnych oraz gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnego asortymentu w danej pozycji z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować zmiany cen poszczególnych pozycji asortymentowych, a zwiększenie wartości brutto nie przekroczy 10% wartości na jaką opiewa umowa. 2. Strony umowy postanawiają, że zmiana treści umowy, o której mowa w § 13 pkt. 2 dokonywana będzie każdorazowo w formie aneksu do niniejszej umowy. 3. Strony wzajemnie ustalają, że w wyjątkowych, uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, gdy wyrób objęty umową przejściowo nie jest dostępny na rynku, Wykonawca, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego będzie mógł dostarczać wyrób równoważny, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Zmiany powyższe nie powodują zwiększenia cen jednostkowych brutto. Czasowa dostawa wyrobu równoważnego nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły i materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym -183 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rolki termiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197640-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym -3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Papier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym - 11 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Flipcharty i tablice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195920-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cen owym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym - 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Płyty DVD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym - 4 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kalendarze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym - 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Urządzenia biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym - 5 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sprzęt biurowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym - 6 pozycji
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)