GuidZP400 |
5919141c-1dfd-458f-ad4d-d67f566c7667
|
Biuletyn |
539378-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
|
Regon |
30427200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opoczno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44 754 48 22,
|
Zamawiajacy fax |
44 7544822
|
Zamawiajacy email |
zamowienia2@szpitalopoczno.pl, ulawalczak@szpitalopoczno.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalopoczno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalopoczno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalopoczno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą ) i adresem Wykonawcy zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
|
Numer referencyjny |
6/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
zadanie 1 – materiały opatrunkowe
zadanie 2 - setony
zadanie 3 – plastry
zadanie 4 – materiały opatrunkowe
zadanie 5 – środek hemostatyczny do laparoskopii
zadanie 6 – opatrunki specjalistyczne
zadanie 7 – opatrunek do cewników dożylnych
zadanie 8 – siatki chirurgiczne do przepuklin
zadanie 9 – opaski gipsowe
zadanie 10 – gaza hemostatyczna.
zadanie 11 – siatki chirurgiczne do przepuklin
zadanie 12 – gąbka kolagenowa z antybiotykiem Septocoll E
zadanie 13 – plastry
zadanie 14 – opatrunki specjalistyczne
zadanie 15- opatrunki
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenie, że oferowane materiały opatrunkowe są dopuszczone do obrotu i stosowania na
terenie Polski na podstawie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji
Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (deklaracja zgodności
CE i certyfikat ), że spełniają wymagania zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach
medycznych (tj. Dz. U. 2019 poz. 175 z poźn. zm). zgodnie z klasą przynależności
wyrobu. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia2004r.
o wyrobach medycznych), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć inne niż wyżej wymienione,
odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. W/w dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je na koszt własny na każde żądanie Zamawiającego w
wyznaczonym przez niego terminie.
b) foldery, ulotki lub strony katalogów zawierające opisy w języku polskim, dla każdego rodzaju
oferowanego asortymentu zgodnie z opisem Zamawiającego, wraz z informacją, którego zadania
i której pozycji dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
b) Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń.
c) Wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ asortymentowo-cenowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą:
a) zmiany nazwy firmy Wykonawcy i Zamawiającego ;
b) zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego;
c) zmiany konta bankowego Wykonawcy i Zamawiającego;
d) zaprzestania produkcji wyrobu lub zmiany wielkości opakowań przez producenta, w tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie udokumentować i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę zamiennika danego preparatu i dostarczyć go do Zamawiającego. Cena zamiennika nie może być wyższa niż podana cena w Załączniku do umowy.
e) zaistnienia, zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od stron umowy, które
uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia
odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się
zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec,
w szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, stan epidemii.
f) wprowadzenia wyrobu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym,
g) zmiany numeru katalogowego wyrobu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, wymiany/ uzupełnienia elementów składowych aparatury w sytuacji gdy: -wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę preparat zmodyfikowany/ udoskonalony, wystąpi przejściowy brak preparatu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową - Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
h) niewyczerpania całości ilości asortymentu w okresie, na jaki umowa została zawarta, jak również nieprzekroczenia wartości szacunkowej umowy określonego w § 4 ust. 1 i 4 w tym okresie albo przypadku określonego w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.)
- w tych sytuacjach okres obowiązywania umowy dostawy może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego maksymalnie o 3 (trzy)miesiące, a Wykonawca tym wnioskiem jest związany;
i) przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami asortymentowymi Załącznika nr 3 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) do umowy, przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy.
3.Zmiany do umowy w przypadkach, o których mowa w ust 2, z wyjątkiem ust. 2 lit. (h), mogą nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i będą mogły być wprowadzone za zgodą stron w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
4.Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie bez konieczności zawierania pisemnego aneksu do umowy.
5.Dopuszcza się ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części; w takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar.
6.Dopuszcza się odstąpienie od części umowy w przypadku braku środków finansowych Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty wystąpienia tej okoliczności, co nie stanowi podstawy do naliczenia kary umownej określonej w § 8 ust. 4
§ 6.
1.Stosownie do postanowień art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia (wartości umowy) określonego w § 4 ust. 1 umowy także
w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, z zastrzeżeniem § 5 ust. 3 umowy;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany określone w lit. a, b, c będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
2.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 lit.a) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy.
3.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 lit. b) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązuje się wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację wynagrodzenia. Wniosek powinien obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Zamawiający oświadcza, iż nie będzie akceptował, kosztów wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, w szczególności koszty podwyższenia wynagrodzenia w kwocie przewyższającej wysokość płacy minimalnej.
4.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 lit.c) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązuje się wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 lit. c) niniejszego paragrafu na kalkulację wynagrodzenia. Wniosek może obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 lit.c) niniejszego paragrafu.
5.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 lit.d) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązuje się wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 lit. d) niniejszego paragrafu na kalkulację wynagrodzenia. Wniosek może obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 lit.d) niniejszego paragrafu.
6.Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu na zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego.
7.W przypadku potwierdzenia przez Zamawiającego zasadności wprowadzenia zmian do umowy, zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w Ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 142 ust.5 pkt 1-3. Modyfikacja ta będzie dotyczyła dostaw, których w dniu wejścia ww. zmian jeszcze nie zamówiono i nie wykonano.
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert przeprowadzone będzie online w dniu 25 maja 2020 roku, godz. 12.10. W obecnej sytuacji epidemicznej, Zamawiający przeprowadzi otwarcie ofert bez udziału fizycznego wykonawców w siedzibie szpitala.
Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą śledzić transmisję z otwarcia ofert na stronie http://bip.szpitalopoczno.pl/
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały opatrunkowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Setony
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Plastry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały opatrunkowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Środek hemostatyczny do laparoskopii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki specjalistyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek do cewników dożylnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Siatki chirurgiczne do przepuklin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opaski gipsowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Gaza hemostatyczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Siatki chirurgiczne do przepuklin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Gąbka kolagenowa z antybiotykiem Septcoll E
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Plastry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki specjalistyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |