GuidZP400 |
05346d57-ee23-469b-8996-6ec95df43f71
|
Biuletyn |
539694-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kamień Pomorski
|
Regon |
52835600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamień Pomorski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 3821142, 3823965
|
Zamawiajacy fax |
913 825 028
|
Zamawiajacy email |
um@kamienpomorski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 „Rozwój zasobów endogenicznych”,
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.kamienpomorski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.kamienpomorski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
TAK, Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej, osobiście w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem, itp
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Rekonstrukcja wnętrza parteru Kurii Dziekana - Dworku von Kleista w Kamieniu Pomorskim wraz z utworzeniem wystawy stałej poświęconej wynalazcy kondensatora - Ewalda von Kleista w celu realizacji odtwórstwa historycznego oraz prowadzenia działalności wystawienniczej, prezentacyjnej i edukacyjnej w zakresie niezbędnym do oferowania usług turystycznych i rekreacyjnych”.
|
Numer referencyjny |
PIGK.271.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie w Muzeum Historii Ziemi Kamieńskiej wystawy stałej pn. "Dzieło Ewalda von Kleista i jego następstwa dla rozwoju elektrostatyki" w ramach realizacji projektu pn.: „Rekonstrukcja wnętrza parteru Kurii Dziekana - Dworku von Kleista w Kamieniu Pomorskim wraz z utworzeniem wystawy stałej poświęconej wynalazcy kondensatora - Ewalda von Kleista w celu realizacji odtwórstwa historycznego oraz prowadzenia działalności wystawienniczej, prezentacyjnej i edukacyjnej w zakresie niezbędnym do oferowania usług turystycznych i rekreacyjnych”.
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na zadania:
1) Zadanie 1 – stanowiska doświadczalne (dostawa i montaż + przeszkolenie )
• Korek do butelki wielkogabarytowej z urządzeniami zasilającymi i prętem dł. 150cm
• stanowisko Energy Floor (4 moduły) z wieżą energii
• stanowisko kula plazmowa
• maszyny elektrostatyczne i przyrządy doświadczalne po 2 zestawy
• stanowisko doświadczalne Stephena Graya na konstrukcji drewnianej + półka/podstawka pod pojemnik.
• zakup eksponatów wystawowych lub wykonanie ich kopii
• mata elektroizolacyjna
• generator Tesli + (wykonanie uziomu)
• generator van der Graaffa + (wykonanie uziomu)
2) Zadanie 2 – roboty budowlano-montażowe i elektryczne
• pasy LED + montaż + oprogramowanie do pasów
• malowanie ścian
• sufit podwieszony
• wykonanie obudowy kaloryferów
• wykonanie obudowy ścian z mdf
• deska ścienna kompozytowa z montażem
• dostawa i montaż rolety na oknach
• barierka szklana kotwiona do posadzki,
• wykładzina podłogowa
• oprawy oświetleniowe z systemem szynowym
• instalacja elektryczna (bez uziomu do stanowiska doświadczalnego cewka Tesli i generatora van der Graaffa)
• dostawa i montaż systemów linkowych (z informacjami o życiu E. G. von Kleista )
• tekst skrótowy wykonany w Braill’u dla osób niewidzących i niedowidzących – do odczytywania dotykiem
• gabloty szklane
• pulpit eksperymentalny
• lustro na ścianę
• wykonanie projektów grafik wielkoformatowych, mniejszych i komiksu
• tłumaczenie tekstów polskich na j. angielski i niemiecki
• wydruk i montaż grafik
• wykonanie i montaż 2 ścianek ekspozycyjnych z wykorzystaniem systemu
modułowego
• realizacja obudów monitorów
Jeżeli wykonawca przy wykonywaniu niniejszej umowy zamierza posługiwać się pracownikami, zobowiązany jest do ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w trybie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Powyższy obowiązek dotyczy osób wykonujących czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, wykonywaniem pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
Obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych.
Szczegółowe warunki dotyczące zatrudnienia zawiera załącznik nr 4b będący wzorem umowy dla Zadania 2.
3) Zadanie 3 – dostawa urządzeń multimedialnych i realizacja prezentacji interaktywnych treści multimedialnych + przeszkolenie
a) Urządzenia multimedialne:
• panele dotykowe 27’+ komputer
• monitory dotykowe 22’+ komputer
• monitory dotykowe 43’+ uchwyt + głośniki
• projektor + player + głośniki
• ekran do projekcji
• system sterowania urządzeniami multimedialnymi (on/off harmonogram)
• videoprzewodniki 2 szt. z ładowarką dla osób z dysfunkcją słuchu
• czujka ruchu z głośnikiem do efektu akustycznego pioruna
• montaż i konfiguracja
• szkolenie
b) prezentacje multimedialne (produkcja i uruchomienie + serwis gwarancyjny)
• prezentacje multimedialne: przygotowanie projektów graficznych layoutów
do aplikacji projekcyjnych oraz interaktywnych z animacjami 2D i 3D –
realizacja wizji i dźwięku, kodowanie interaktywności
• tłumaczenia tekstów merytorycznych w języku polskim otrzymanych od
Zamawiającego na język angielski i niemiecki, wykonanie opcjonalnych
wersji obcojęzycznych
• nagranie wywiadu ze specjalistą z zakresu fizyki oraz lektora migowego do
videoprzewodnika
• instalacja i uruchomienie na urządzeniach multimedialnych
• szkolenie z obsługi
4) Zadanie 4 - Wykonanie wielkogabarytowej butli szklanej ze szkła giętego z dostawą i montażem
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia dla zadań 1,3,4 - 30.11.2020
Termin wykonania zamówienia dla zadania 2 - 30.09.2020
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż:
Dla Zadania 2: 250.000,00 (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)
Dla pozostałych Zadań warunek posiadania ubezpieczenia nie jest wymagany.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) dla Zadania 1:
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na dostawie stanowisk doświadczalnych na kwotę minimum 130.000,00 zł brutto (każda). Dostawy powinny obejmować: dostawę i montaż stanowisk doświadczalnych o charakterze edukacyjnym lub naukowym, w tym – 1 zadanie, którego przedmiotem dostawy była np. kula plazmowa i/lub cewka Tesli i/lub generator van der Graaffa – potwierdzone protokołami odbioru wykonanych dostaw.
b) dla Zadania 2:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie obiektu budowlanego, kubaturowego na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł brutto każde zadanie – potwierdzone referencjami.
c) dla Zadania 3:
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na dostawie wraz z montażem urządzeń multimedialnych z dedykowanym oprogramowaniem (aplikacjami) na kwotę nie niższą 130.000,00 zł brutto każda – potwierdzone referencjami. Przez urządzenia multimedialne należy rozumieć zestawy urządzeń interaktywnych z monitorami dotykowymi oraz projekcyjnych z projektorami.
d) dla Zadania 4:
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. jedno zadanie polegające na produkcji wraz z montażem w przestrzeni ekspozycyjnej, instalacji wielkopowierzchniowej ze szkła bezpiecznego o wysokości min. 200 cm, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto potwierdzonej referencjami lub protokołem odbioru.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. (dla Zadania nr 2)
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa ten/ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będzie/będą odpowiadał/odpowiadali za spełnienie tego warunku.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem.
b) wykaz zadań wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat dla Zadania nr 2 oraz trzech lat dla zadań 1,3 i 4 przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zadania zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zadania zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadania były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty
w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej wraz
z ofertą.
5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz);
Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
7) Nośnik danych zawierający prezentację w celu przyznania punktów dla Zadania 3 w kryterium „Jakość”. Prezentacja winna zawierać elementy wskazane w Rozdziale XII pkt 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zawarte są we wzorach umowy stanowiących załączniki do SIWZ - dla każdego zadania osobno.
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. II. Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 – stanowiska doświadczalne (dostawa i montaż + przeszkolenie )
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32321300-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
• Korek do butelki wielkogabarytowej z urządzeniami zasilającymi i prętem dł. 150cm
• stanowisko Energy Floor (4 moduły) z wieżą energii
• stanowisko kula plazmowa
• maszyny elektrostatyczne i przyrządy doświadczalne po 2 zestawy
• stanowisko doświadczalne Stephena Graya na konstrukcji drewnianej + półka/podstawka pod pojemnik.
• zakup eksponatów wystawowych lub wykonanie ich kopii
• mata elektroizolacyjna
• generator Tesli + (wykonanie uziomu)
• generator van der Graaffa + (wykonanie uziomu)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 – roboty budowlano-montażowe i elektryczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32321300-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Roboty budowlano-montażowe i elektryczne
• pasy LED + montaż + oprogramowanie do pasów
• malowanie ścian
• sufit podwieszony
• wykonanie obudowy kaloryferów
• wykonanie obudowy ścian z mdf
• deska ścienna kompozytowa z montażem
• dostawa i montaż rolety na oknach
• barierka szklana kotwiona do posadzki,
• wykładzina podłogowa
• oprawy oświetleniowe z systemem szynowym
• instalacja elektryczna (bez uziomu do stanowiska doświadczalnego cewka Tesli i generatora van der Graaffa)
• dostawa i montaż systemów linkowych (z informacjami o życiu E. G. von Kleista )
• tekst skrótowy wykonany w Braill’u dla osób niewidzących i niedowidzących – do odczytywania dotykiem
• gabloty szklane
• pulpit eksperymentalny
• lustro na ścianę
• wykonanie projektów grafik wielkoformatowych, mniejszych i komiksu
• tłumaczenie tekstów polskich na j. angielski i niemiecki
• wydruk i montaż grafik
• wykonanie i montaż 2 ścianek ekspozycyjnych z wykorzystaniem systemu
modułowego
• realizacja obudów monitorów
Jeżeli wykonawca przy wykonywaniu niniejszej umowy zamierza posługiwać się pracownikami, zobowiązany jest do ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w trybie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Powyższy obowiązek dotyczy osób wykonujących czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, wykonywaniem pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
Obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych.
Szczegółowe warunki dotyczące zatrudnienia zawiera załącznik nr 4b będący wzorem umowy dla Zadania 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 – dostawa urządzeń multimedialnych i realizacja prezentacji interaktywnych treści multimedialnych + przeszkolenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzeń multimedialnych i realizacja prezentacji interaktywnych treści multimedialnych + przeszkolenie
a) Urządzenia multimedialne:
• panele dotykowe 27’+ komputer
• monitory dotykowe 22’+ komputer
• monitory dotykowe 43’+ uchwyt + głośniki
• projektor + player + głośniki
• ekran do projekcji
• system sterowania urządzeniami multimedialnymi (on/off harmonogram)
• videoprzewodniki 2 szt. z ładowarką dla osób z dysfunkcją słuchu
• czujka ruchu z głośnikiem do efektu akustycznego pioruna
• montaż i konfiguracja
• szkolenie
b) prezentacje multimedialne (produkcja i uruchomienie + serwis gwarancyjny)
• prezentacje multimedialne: przygotowanie projektów graficznych layoutów
do aplikacji projekcyjnych oraz interaktywnych z animacjami 2D i 3D –
realizacja wizji i dźwięku, kodowanie interaktywności
• tłumaczenia tekstów merytorycznych w języku polskim otrzymanych od
Zamawiającego na język angielski i niemiecki, wykonanie opcjonalnych
wersji obcojęzycznych
• nagranie wywiadu ze specjalistą z zakresu fizyki oraz lektora migowego do
videoprzewodnika
• instalacja i uruchomienie na urządzeniach multimedialnych
• szkolenie z obsługi
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4 - Wykonanie wielkogabarytowej butli szklanej ze szkła giętego z dostawą i montażem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie polega na wykonaniu wielkogabarytowej butli szklanej ze szkła giętego z dostawą i montażem
|
| |