„Rekonstrukcja wnętrza parteru Kurii Dziekana - Dworku von Kleista w Kamieniu Pomorskim wraz z utworzeniem wystawy stałej poświęconej wynalazcy kondensatora - Ewalda von Kleista w celu realizacji odtwórstwa historycznego oraz prowadzenia działalności wystawienniczej, prezentacyjnej i edukacyjnej w zakresie niezbędnym do oferowania usług turystycznych i rekreacyjnych”.

Data publikacji 2020-05-14
Data zakończenia 2020-05-25 00:00:00
Instytucja Gmina Kamień Pomorski
Miejscowość Kamień Pomorski
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539694-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 323213002, 391500008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie w Muzeum Historii Ziemi Kamieńskiej wystawy stałej pn. "Dzieło Ewalda von Kleista i jego następstwa dla rozwoju elektrostatyki" w ramach realizacji projektu pn.: „Rekonstrukcja wnętrza parteru Kurii Dziekana - Dworku von Kleista w Kamieniu Pomorskim wraz z utworzeniem wystawy stałej poświęconej wynalazcy kondensatora - Ewalda von Kleista w celu realizacji odtwórstwa historycznego oraz prowadzenia działalności wystawienniczej, prezentacyjnej i edukacyjnej w zakresie niezbędnym do oferowania usług turystycznych i rekreacyjnych”.
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na zadania:
1) Zadanie 1 – stanowiska doświadczalne (dostawa i montaż + przeszkolenie )
• Korek do butelki wielkogabarytowej z urządzeniami zasilającymi i prętem dł. 150cm
• stanowisko Energy Floor (4 moduły) z wieżą energii
• stanowisko kula plazmowa
• maszyny elektrostatyczne i przyrządy doświadczalne po 2 zestawy
• stanowisko doświadczalne Stephena Graya na konstrukcji drewnianej + półka/podstawka pod pojemnik.
• zakup eksponatów wystawowych lub wykonanie ich kopii
• mata elektroizolacyjna
• generator Tesli + (wykonanie uziomu)
• generator van der Graaffa + (wykonanie uziomu)
2) Zadanie 2 – roboty budowlano-montażowe i elektryczne
• pasy LED + montaż + oprogramowanie do pasów
• malowanie ścian
• sufit podwieszony
• wykonanie obudowy kaloryferów
• wykonanie obudowy ścian z mdf
• deska ścienna kompozytowa z montażem
• dostawa i montaż rolety na oknach
• barierka szklana kotwiona do posadzki,
• wykładzina podłogowa
• oprawy oświetleniowe z systemem szynowym
• instalacja elektryczna (bez uziomu do stanowiska doświadczalnego cewka Tesli i generatora van der Graaffa)
• dostawa i montaż systemów linkowych (z informacjami o życiu E. G. von Kleista )
• tekst skrótowy wykonany w Braill’u dla osób niewidzących i niedowidzących – do odczytywania dotykiem
• gabloty szklane
• pulpit eksperymentalny
• lustro na ścianę
• wykonanie projektów grafik wielkoformatowych, mniejszych i komiksu
• tłumaczenie tekstów polskich na j. angielski i niemiecki
• wydruk i montaż grafik
• wykonanie i montaż 2 ścianek ekspozycyjnych z wykorzystaniem systemu
modułowego
• realizacja obudów monitorów
Jeżeli wykonawca przy wykonywaniu niniejszej umowy zamierza posługiwać się pracownikami, zobowiązany jest do ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w trybie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Powyższy obowiązek dotyczy osób wykonujących czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, wykonywaniem pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
Obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych.
Szczegółowe warunki dotyczące zatrudnienia zawiera załącznik nr 4b będący wzorem umowy dla Zadania 2.

3) Zadanie 3 – dostawa urządzeń multimedialnych i realizacja prezentacji interaktywnych treści multimedialnych + przeszkolenie
a) Urządzenia multimedialne:
• panele dotykowe 27’+ komputer
• monitory dotykowe 22’+ komputer
• monitory dotykowe 43’+ uchwyt + głośniki
• projektor + player + głośniki
• ekran do projekcji
• system sterowania urządzeniami multimedialnymi (on/off harmonogram)
• videoprzewodniki 2 szt. z ładowarką dla osób z dysfunkcją słuchu
• czujka ruchu z głośnikiem do efektu akustycznego pioruna
• montaż i konfiguracja
• szkolenie
b) prezentacje multimedialne (produkcja i uruchomienie + serwis gwarancyjny)
• prezentacje multimedialne: przygotowanie projektów graficznych layoutów
do aplikacji projekcyjnych oraz interaktywnych z animacjami 2D i 3D –
realizacja wizji i dźwięku, kodowanie interaktywności
• tłumaczenia tekstów merytorycznych w języku polskim otrzymanych od
Zamawiającego na język angielski i niemiecki, wykonanie opcjonalnych
wersji obcojęzycznych
• nagranie wywiadu ze specjalistą z zakresu fizyki oraz lektora migowego do
videoprzewodnika
• instalacja i uruchomienie na urządzeniach multimedialnych
• szkolenie z obsługi
4) Zadanie 4 - Wykonanie wielkogabarytowej butli szklanej ze szkła giętego z dostawą i montażem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05346d57-ee23-469b-8996-6ec95df43f71
Biuletyn 539694-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kamień Pomorski
Regon 52835600000000
Zamawiajacy adres ulica Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kamień Pomorski
Zamawiajacy kod pocztowy 72-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 3821142, 3823965
Zamawiajacy fax 913 825 028
Zamawiajacy email um@kamienpomorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 „Rozwój zasobów endogenicznych”,
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.kamienpomorski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kamienpomorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny TAK, Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej, osobiście w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem, itp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Rekonstrukcja wnętrza parteru Kurii Dziekana - Dworku von Kleista w Kamieniu Pomorskim wraz z utworzeniem wystawy stałej poświęconej wynalazcy kondensatora - Ewalda von Kleista w celu realizacji odtwórstwa historycznego oraz prowadzenia działalności wystawienniczej, prezentacyjnej i edukacyjnej w zakresie niezbędnym do oferowania usług turystycznych i rekreacyjnych”.
Numer referencyjny PIGK.271.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest utworzenie w Muzeum Historii Ziemi Kamieńskiej wystawy stałej pn. "Dzieło Ewalda von Kleista i jego następstwa dla rozwoju elektrostatyki" w ramach realizacji projektu pn.: „Rekonstrukcja wnętrza parteru Kurii Dziekana - Dworku von Kleista w Kamieniu Pomorskim wraz z utworzeniem wystawy stałej poświęconej wynalazcy kondensatora - Ewalda von Kleista w celu realizacji odtwórstwa historycznego oraz prowadzenia działalności wystawienniczej, prezentacyjnej i edukacyjnej w zakresie niezbędnym do oferowania usług turystycznych i rekreacyjnych”. 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na zadania: 1) Zadanie 1 – stanowiska doświadczalne (dostawa i montaż + przeszkolenie ) • Korek do butelki wielkogabarytowej z urządzeniami zasilającymi i prętem dł. 150cm • stanowisko Energy Floor (4 moduły) z wieżą energii • stanowisko kula plazmowa • maszyny elektrostatyczne i przyrządy doświadczalne po 2 zestawy • stanowisko doświadczalne Stephena Graya na konstrukcji drewnianej + półka/podstawka pod pojemnik. • zakup eksponatów wystawowych lub wykonanie ich kopii • mata elektroizolacyjna • generator Tesli + (wykonanie uziomu) • generator van der Graaffa + (wykonanie uziomu) 2) Zadanie 2 – roboty budowlano-montażowe i elektryczne • pasy LED + montaż + oprogramowanie do pasów • malowanie ścian • sufit podwieszony • wykonanie obudowy kaloryferów • wykonanie obudowy ścian z mdf • deska ścienna kompozytowa z montażem • dostawa i montaż rolety na oknach • barierka szklana kotwiona do posadzki, • wykładzina podłogowa • oprawy oświetleniowe z systemem szynowym • instalacja elektryczna (bez uziomu do stanowiska doświadczalnego cewka Tesli i generatora van der Graaffa) • dostawa i montaż systemów linkowych (z informacjami o życiu E. G. von Kleista ) • tekst skrótowy wykonany w Braill’u dla osób niewidzących i niedowidzących – do odczytywania dotykiem • gabloty szklane • pulpit eksperymentalny • lustro na ścianę • wykonanie projektów grafik wielkoformatowych, mniejszych i komiksu • tłumaczenie tekstów polskich na j. angielski i niemiecki • wydruk i montaż grafik • wykonanie i montaż 2 ścianek ekspozycyjnych z wykorzystaniem systemu modułowego • realizacja obudów monitorów Jeżeli wykonawca przy wykonywaniu niniejszej umowy zamierza posługiwać się pracownikami, zobowiązany jest do ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w trybie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Powyższy obowiązek dotyczy osób wykonujących czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, wykonywaniem pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych. Szczegółowe warunki dotyczące zatrudnienia zawiera załącznik nr 4b będący wzorem umowy dla Zadania 2. 3) Zadanie 3 – dostawa urządzeń multimedialnych i realizacja prezentacji interaktywnych treści multimedialnych + przeszkolenie a) Urządzenia multimedialne: • panele dotykowe 27’+ komputer • monitory dotykowe 22’+ komputer • monitory dotykowe 43’+ uchwyt + głośniki • projektor + player + głośniki • ekran do projekcji • system sterowania urządzeniami multimedialnymi (on/off harmonogram) • videoprzewodniki 2 szt. z ładowarką dla osób z dysfunkcją słuchu • czujka ruchu z głośnikiem do efektu akustycznego pioruna • montaż i konfiguracja • szkolenie b) prezentacje multimedialne (produkcja i uruchomienie + serwis gwarancyjny) • prezentacje multimedialne: przygotowanie projektów graficznych layoutów do aplikacji projekcyjnych oraz interaktywnych z animacjami 2D i 3D – realizacja wizji i dźwięku, kodowanie interaktywności • tłumaczenia tekstów merytorycznych w języku polskim otrzymanych od Zamawiającego na język angielski i niemiecki, wykonanie opcjonalnych wersji obcojęzycznych • nagranie wywiadu ze specjalistą z zakresu fizyki oraz lektora migowego do videoprzewodnika • instalacja i uruchomienie na urządzeniach multimedialnych • szkolenie z obsługi 4) Zadanie 4 - Wykonanie wielkogabarytowej butli szklanej ze szkła giętego z dostawą i montażem
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia dla zadań 1,3,4 - 30.11.2020 Termin wykonania zamówienia dla zadania 2 - 30.09.2020
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: Dla Zadania 2: 250.000,00 (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) Dla pozostałych Zadań warunek posiadania ubezpieczenia nie jest wymagany.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dla Zadania 1: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na dostawie stanowisk doświadczalnych na kwotę minimum 130.000,00 zł brutto (każda). Dostawy powinny obejmować: dostawę i montaż stanowisk doświadczalnych o charakterze edukacyjnym lub naukowym, w tym – 1 zadanie, którego przedmiotem dostawy była np. kula plazmowa i/lub cewka Tesli i/lub generator van der Graaffa – potwierdzone protokołami odbioru wykonanych dostaw. b) dla Zadania 2: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie obiektu budowlanego, kubaturowego na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł brutto każde zadanie – potwierdzone referencjami. c) dla Zadania 3: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na dostawie wraz z montażem urządzeń multimedialnych z dedykowanym oprogramowaniem (aplikacjami) na kwotę nie niższą 130.000,00 zł brutto każda – potwierdzone referencjami. Przez urządzenia multimedialne należy rozumieć zestawy urządzeń interaktywnych z monitorami dotykowymi oraz projekcyjnych z projektorami. d) dla Zadania 4: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. jedno zadanie polegające na produkcji wraz z montażem w przestrzeni ekspozycyjnej, instalacji wielkopowierzchniowej ze szkła bezpiecznego o wysokości min. 200 cm, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto potwierdzonej referencjami lub protokołem odbioru.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu a) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. (dla Zadania nr 2) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa ten/ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będzie/będą odpowiadał/odpowiadali za spełnienie tego warunku. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b) wykaz zadań wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat dla Zadania nr 2 oraz trzech lat dla zadań 1,3 i 4 przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zadania zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zadania zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadania były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej wraz z ofertą. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Nośnik danych zawierający prezentację w celu przyznania punktów dla Zadania 3 w kryterium „Jakość”. Prezentacja winna zawierać elementy wskazane w Rozdziale XII pkt 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zawarte są we wzorach umowy stanowiących załączniki do SIWZ - dla każdego zadania osobno.
IV 4 4 data 2020-05-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. II. Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – stanowiska doświadczalne (dostawa i montaż + przeszkolenie )
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32321300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis • Korek do butelki wielkogabarytowej z urządzeniami zasilającymi i prętem dł. 150cm • stanowisko Energy Floor (4 moduły) z wieżą energii • stanowisko kula plazmowa • maszyny elektrostatyczne i przyrządy doświadczalne po 2 zestawy • stanowisko doświadczalne Stephena Graya na konstrukcji drewnianej + półka/podstawka pod pojemnik. • zakup eksponatów wystawowych lub wykonanie ich kopii • mata elektroizolacyjna • generator Tesli + (wykonanie uziomu) • generator van der Graaffa + (wykonanie uziomu)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – roboty budowlano-montażowe i elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32321300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Roboty budowlano-montażowe i elektryczne • pasy LED + montaż + oprogramowanie do pasów • malowanie ścian • sufit podwieszony • wykonanie obudowy kaloryferów • wykonanie obudowy ścian z mdf • deska ścienna kompozytowa z montażem • dostawa i montaż rolety na oknach • barierka szklana kotwiona do posadzki, • wykładzina podłogowa • oprawy oświetleniowe z systemem szynowym • instalacja elektryczna (bez uziomu do stanowiska doświadczalnego cewka Tesli i generatora van der Graaffa) • dostawa i montaż systemów linkowych (z informacjami o życiu E. G. von Kleista ) • tekst skrótowy wykonany w Braill’u dla osób niewidzących i niedowidzących – do odczytywania dotykiem • gabloty szklane • pulpit eksperymentalny • lustro na ścianę • wykonanie projektów grafik wielkoformatowych, mniejszych i komiksu • tłumaczenie tekstów polskich na j. angielski i niemiecki • wydruk i montaż grafik • wykonanie i montaż 2 ścianek ekspozycyjnych z wykorzystaniem systemu modułowego • realizacja obudów monitorów Jeżeli wykonawca przy wykonywaniu niniejszej umowy zamierza posługiwać się pracownikami, zobowiązany jest do ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w trybie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Powyższy obowiązek dotyczy osób wykonujących czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, wykonywaniem pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych. Szczegółowe warunki dotyczące zatrudnienia zawiera załącznik nr 4b będący wzorem umowy dla Zadania 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – dostawa urządzeń multimedialnych i realizacja prezentacji interaktywnych treści multimedialnych + przeszkolenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń multimedialnych i realizacja prezentacji interaktywnych treści multimedialnych + przeszkolenie a) Urządzenia multimedialne: • panele dotykowe 27’+ komputer • monitory dotykowe 22’+ komputer • monitory dotykowe 43’+ uchwyt + głośniki • projektor + player + głośniki • ekran do projekcji • system sterowania urządzeniami multimedialnymi (on/off harmonogram) • videoprzewodniki 2 szt. z ładowarką dla osób z dysfunkcją słuchu • czujka ruchu z głośnikiem do efektu akustycznego pioruna • montaż i konfiguracja • szkolenie b) prezentacje multimedialne (produkcja i uruchomienie + serwis gwarancyjny) • prezentacje multimedialne: przygotowanie projektów graficznych layoutów do aplikacji projekcyjnych oraz interaktywnych z animacjami 2D i 3D – realizacja wizji i dźwięku, kodowanie interaktywności • tłumaczenia tekstów merytorycznych w języku polskim otrzymanych od Zamawiającego na język angielski i niemiecki, wykonanie opcjonalnych wersji obcojęzycznych • nagranie wywiadu ze specjalistą z zakresu fizyki oraz lektora migowego do videoprzewodnika • instalacja i uruchomienie na urządzeniach multimedialnych • szkolenie z obsługi
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 - Wykonanie wielkogabarytowej butli szklanej ze szkła giętego z dostawą i montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie polega na wykonaniu wielkogabarytowej butli szklanej ze szkła giętego z dostawą i montażem
  

Criterion

Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 20,00
  
Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 40,00
  
Kryteria GWARANCJA I SERWIS
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria CZAS REAKCJI SERWISOWEJ
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 40,00
  
Kryteria JAKOŚĆ
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)