Dostawa materiałów opatrunkowych hydrokoloidowych sterylnych do zaopatrywania ran oraz preparatów do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta do Szpitala praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie

Data publikacji 2020-05-18
Data zakończenia 2020-05-26 00:00:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541188-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 2 następujące części: część 1:MATERIAŁY OPATRUNKOWE - HYDROKOLOIDOWE STERYLNE OPATRUNKI DO ZAOPATRYWANIA RAN, część 2: PREPARAT DO CHIRURGICZNEGO I HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK ORAZ CIAŁA I WŁOSÓW PACJENTA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załączniku nr 2.1-2.2 SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), stanowiące integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty). Wykonawca, według własnego uznania, może złożyć ofertę na jedną bądź wszystkie części przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości części. Okres przydatności do stosowania nie może być krótszy niż 12 miesięcy, liczonych od dnia zrealizowania dostawy do Zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 12 miesięcy, że towar jest dobrej jakości i wolny od wad. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu – zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych wyrobów medycznych.1. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
- dla części nr 1: 12 miesięcy, liczonych od daty zawarcia przez Strony umowy,
- dla części nr 2: 19 miesięcy, liczonych od daty zawarcia przez Strony umowy,


Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a27eb1b-fc57-45aa-a7e0-7047b403bbb4
Biuletyn 541188-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 01229882300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 555 11 54
Zamawiajacy fax 22 619 69 43
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
Adres strony url www.ipzp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny TAK, w formie pisemnej w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie, Aleja Solidarności 67, budynek D pokój nr D/03 – Sekretariat Zarządu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych hydrokoloidowych sterylnych do zaopatrywania ran oraz preparatów do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta do Szpitala praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
Numer referencyjny ZP/28/OPATRUNKI_DEZYNFEKCJA/2020/BZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 2 następujące części: część 1:MATERIAŁY OPATRUNKOWE - HYDROKOLOIDOWE STERYLNE OPATRUNKI DO ZAOPATRYWANIA RAN, część 2: PREPARAT DO CHIRURGICZNEGO I HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK ORAZ CIAŁA I WŁOSÓW PACJENTA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załączniku nr 2.1-2.2 SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), stanowiące integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty). Wykonawca, według własnego uznania, może złożyć ofertę na jedną bądź wszystkie części przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości części. Okres przydatności do stosowania nie może być krótszy niż 12 miesięcy, liczonych od dnia zrealizowania dostawy do Zamawiającego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 12 miesięcy, że towar jest dobrej jakości i wolny od wad. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu – zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych wyrobów medycznych.1. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: - dla części nr 1: 12 miesięcy, liczonych od daty zawarcia przez Strony umowy, - dla części nr 2: 19 miesięcy, liczonych od daty zawarcia przez Strony umowy,
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: - dla części nr 1: 12 miesięcy, liczonych od daty zawarcia przez Strony umowy, - dla części nr 2: 19 miesięcy, liczonych od daty zawarcia przez Strony umowy,
Okreslenie warunkow – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 pkt. 1 składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.przetargi.ipzp.pl/praski informacji dotyczącej nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej– dotyczy części nr 1, 2 b) materiałów informacyjnych (np. katalogów, instrukcji użytkowania, specyfikacji technicznej, informacji od producenta) – dotyczy części nr 1, 2 c) wzorów etykiet zewnętrznych zbiorczego opakowania wyrobu medycznego (fotografia) – dotyczy części nr 1, d) wzoru etykiety zewnętrznej wyrobu medycznego i biobójczego (fotografia) (dotyczy wyrobów medycznych i produktów biobójczych) – dotyczy części nr 2, e) wzorów/próbek oferowanego przedmiotu zamówienia – w ilości po 1 sztuce – do każdej pozycji – dotyczy części nr 1, 2 . f) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymogami dyrektywy 93/42/EEC – dotyczy części nr 2 . g) oświadczenie, że Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedłoży badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów, wykonane metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokumentu potwierdzającego pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka (jeżeli dotyczy) - (własny wzór oświadczenia)– dotyczy części nr 2 .Wzory/próbki wyrobów jałowych, muszą być gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne informacje dla wyrobów medycznych. Wzory oferowanego asortymentu należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno zawierać spis wszystkich składanych wzorów/próbek. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie: „Wzory/próbki do postępowania na dostawę materiałów opatrunkowych hydrokoloidowych sterylnych do zaopatrywania ran oraz preparatów do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta do Szpitala praskiego p.w. przemienienia pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie – Część nr …….”. Każdy wzór winien być oznakowany numerem części oraz pozycji zgodnej z Formularzem asortymentowo cenowym.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów: materiałów informacyjnych (np. katalogów, instrukcji użytkowania, specyfikacji technicznej, informacji od producenta) – dotyczy części nr 1, 2 c) wzorów etykiet zewnętrznych zbiorczego opakowania wyrobu medycznego (fotografia) – dotyczy części nr 1, d) wzoru etykiety zewnętrznej wyrobu medycznego i biobójczego (fotografia) (dotyczy wyrobów medycznych i produktów biobójczych) – dotyczy części nr 2, e) wzorów/próbek oferowanego przedmiotu zamówienia – w ilości po 1 sztuce – do każdej pozycji – dotyczy części nr 1, 2 . f) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymogami dyrektywy 93/42/EEC – dotyczy części nr 2 . g) oświadczenie, że Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedłoży badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów, wykonane metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokumentu potwierdzającego pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka (jeżeli dotyczy) - (własny wzór oświadczenia)– dotyczy części nr 2 .Wzory/próbki wyrobów jałowych, muszą być gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne informacje dla wyrobów medycznych. Wzory oferowanego asortymentu należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno zawierać spis wszystkich składanych wzorów/próbek. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie: „Wzory/próbki do postępowania na dostawę materiałów opatrunkowych hydrokoloidowych sterylnych do zaopatrywania ran oraz preparatów do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta do Szpitala praskiego p.w. przemienienia pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie – Część nr …….”. Każdy wzór winien być oznakowany numerem części oraz pozycji zgodnej z Formularzem asortymentowo cenowym.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał w postaci elektronicznej podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub dokument w formie papierowej) do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców lub dokument w formie papierowej, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 pkt.1 ustawy Pzp, przewidziany zakres i okoliczności zmian postanowień umowy Zamawiający określił w umowie.
IV 4 4 data 2020-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MATERIAŁY OPATRUNKOWE - HYDROKOLOIDOWE STERYLNE OPATRUNKI DO ZAOPATRYWANIA RAN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są MATERIAŁY OPATRUNKOWE - HYDROKOLOIDOWE STERYLNE OPATRUNKI DO ZAOPATRYWANIA RAN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załączniku nr 2.1-2.2 SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), stanowiące integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PREPARAT DO CHIRURGICZNEGO I HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK ORAZ CIAŁA I WŁOSÓW PACJENTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 19
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest PREPARAT DO CHIRURGICZNEGO I HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK ORAZ CIAŁA I WŁOSÓW PACJENTA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załączniku nr 2.1-2.2 SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), stanowiące integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty).
  

Criterion

Kryteria Cena brutto zamówienia
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)