GuidZP400 |
9a27eb1b-fc57-45aa-a7e0-7047b403bbb4
|
Biuletyn |
541188-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
01229882300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Solidarności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 555 11 54
|
Zamawiajacy fax |
22 619 69 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
|
Adres strony url |
www.ipzp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
TAK, w formie pisemnej w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie, Aleja Solidarności 67, budynek D pokój nr D/03 – Sekretariat Zarządu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych hydrokoloidowych sterylnych do zaopatrywania ran oraz preparatów do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta do Szpitala praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ZP/28/OPATRUNKI_DEZYNFEKCJA/2020/BZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 2 następujące części: część 1:MATERIAŁY OPATRUNKOWE - HYDROKOLOIDOWE STERYLNE OPATRUNKI DO ZAOPATRYWANIA RAN, część 2: PREPARAT DO CHIRURGICZNEGO I HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK ORAZ CIAŁA I WŁOSÓW PACJENTA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SIWZ: Załączniku nr 2.1-2.2 SIWZ (Formularze asortymentowo-cenowe), stanowiące integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz Oferty). Wykonawca, według własnego uznania, może złożyć ofertę na jedną bądź wszystkie części przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości części. Okres przydatności do stosowania nie może być krótszy niż 12 miesięcy, liczonych od dnia zrealizowania dostawy do Zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 12 miesięcy, że towar jest dobrej jakości i wolny od wad. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu – zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych wyrobów medycznych.1. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
- dla części nr 1: 12 miesięcy, liczonych od daty zawarcia przez Strony umowy,
- dla części nr 2: 19 miesięcy, liczonych od daty zawarcia przez Strony umowy,
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
- dla części nr 1: 12 miesięcy, liczonych od daty zawarcia przez Strony umowy,
- dla części nr 2: 19 miesięcy, liczonych od daty zawarcia przez Strony umowy,
|
Okreslenie warunkow |
– Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 pkt. 1 składa:
1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.przetargi.ipzp.pl/praski informacji dotyczącej nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów:
a) oświadczenia Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie
z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej– dotyczy części nr 1, 2
b) materiałów informacyjnych (np. katalogów, instrukcji użytkowania, specyfikacji technicznej, informacji od producenta) – dotyczy części nr 1, 2
c) wzorów etykiet zewnętrznych zbiorczego opakowania wyrobu medycznego (fotografia) – dotyczy części nr 1,
d) wzoru etykiety zewnętrznej wyrobu medycznego i biobójczego (fotografia) (dotyczy wyrobów medycznych i produktów biobójczych) – dotyczy części nr 2,
e) wzorów/próbek oferowanego przedmiotu zamówienia – w ilości po 1 sztuce – do każdej pozycji – dotyczy części nr 1, 2 .
f) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymogami dyrektywy 93/42/EEC – dotyczy części nr 2 .
g) oświadczenie, że Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedłoży badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów, wykonane metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokumentu potwierdzającego pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka (jeżeli dotyczy) - (własny wzór oświadczenia)– dotyczy części nr 2 .Wzory/próbki wyrobów jałowych, muszą być gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne informacje dla wyrobów medycznych. Wzory oferowanego asortymentu należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno zawierać spis wszystkich składanych wzorów/próbek. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie:
„Wzory/próbki do postępowania na dostawę materiałów opatrunkowych hydrokoloidowych sterylnych do zaopatrywania ran oraz preparatów do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta do Szpitala praskiego p.w. przemienienia pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie – Część nr …….”. Każdy wzór winien być oznakowany numerem części oraz pozycji zgodnej z Formularzem asortymentowo cenowym.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów: materiałów informacyjnych (np. katalogów, instrukcji użytkowania, specyfikacji technicznej, informacji od producenta) – dotyczy części nr 1, 2
c) wzorów etykiet zewnętrznych zbiorczego opakowania wyrobu medycznego (fotografia) – dotyczy części nr 1,
d) wzoru etykiety zewnętrznej wyrobu medycznego i biobójczego (fotografia) (dotyczy wyrobów medycznych i produktów biobójczych) – dotyczy części nr 2,
e) wzorów/próbek oferowanego przedmiotu zamówienia – w ilości po 1 sztuce – do każdej pozycji – dotyczy części nr 1, 2 .
f) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymogami dyrektywy 93/42/EEC – dotyczy części nr 2 .
g) oświadczenie, że Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedłoży badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów, wykonane metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokumentu potwierdzającego pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka (jeżeli dotyczy) - (własny wzór oświadczenia)– dotyczy części nr 2 .Wzory/próbki wyrobów jałowych, muszą być gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne informacje dla wyrobów medycznych. Wzory oferowanego asortymentu należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno zawierać spis wszystkich składanych wzorów/próbek. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie: „Wzory/próbki do postępowania na dostawę materiałów opatrunkowych hydrokoloidowych sterylnych do zaopatrywania ran oraz preparatów do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta do Szpitala praskiego p.w. przemienienia pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie – Część nr …….”. Każdy wzór winien być oznakowany numerem części oraz pozycji zgodnej z Formularzem asortymentowo cenowym.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał w postaci elektronicznej podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub dokument w formie papierowej) do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców lub dokument w formie papierowej, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 pkt.1 ustawy Pzp, przewidziany zakres i okoliczności zmian postanowień umowy Zamawiający określił w umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-05-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|