GuidZP400 |
cad339f8-125f-41e9-8a70-a88b3c63ab2f
|
Biuletyn |
540815-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
|
Regon |
29621300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czerwona Góra
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chęciny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 465 240
|
Zamawiajacy fax |
413465567
|
Zamawiajacy email |
dzamp@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwoenj Górze, ul. Czerwona Góra 10, 26-060 Chęciny - Sekretariat Dyrektora Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
ZP-717-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do Wojewódzkiego szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze. Zamówienie podzielone jest na 43 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Próbki wyrobów gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobu medycznego dane, oznaczone których pozycji w ofercie dotyczą (dot. zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43 w ilości określonej w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ)
2.Karty charakterystyki, karty katalogowe lub inny opis zaoferowanego asortymentu i wyjaśnienia kodów handlowych, umożliwiające sprawdzenie tożsamości oferty z zapisami SIWZ (dot. zadania nr 1, 2, 3, 6, 7, 10, 11, 20, 21, 22, 23, 32, 33, 34, 35, 36, 38, 39, 40, 43),
3.Wpis do rejestru wyrobów medycznych (jeśli pierwsze wprowadzenie miało miejsce na terytorium RP - dot. zadania od 1 do 43),
4.Deklarację zgodności CE dotyczy wyrobów klas: I niesterylna,
5.Certyfikat CE dotyczy wyrobów klas: I sterylna i IIA,
6.Świadectwo producenta –( dot. materiałów gazowych w zadaniu nr 2, 10, 11, 34, 35).
7.Oświadczenie producenta zaoferowanego asortymentu lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są w pełni kompatybilne z pompą do podciśnieniowej terapii leczenia ran RENASYS EZ Plus dotyczy zadania nr 32
8.Oświadczenie producenta zaoferowanego asortymentu lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są w pełni kompatybilne z pompą do podciśnieniowej terapii leczenia ran CONFORT NPWT C 300 dotyczy zadania nr 33
9.Oświadczenie o posiadaniu (wraz z koniecznością okazania na każde wezwanie zamawiającego) dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia odpowiada zapisom ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U z 2019, poz. 499 z późn. zm) lub ustawy z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zadanie nr 1– 200,00 zł, zadanie nr 2 – 200,00 zł, zadanie nr 3 - - 550,00 zł, zadanie nr 4 – 30,00 zł, zadanie nr 6 – 65,00 zł. zadanie nr 7 – 200,00 zł, zadanie nr 10 – 500,00 zł, zadanie nr 11 – 65,00 zł, zadanie nr 15 – 400,00 zł, zadanie nr 16 – 250,00 zł, zadanie nr 17 – 80,00 zł, zadanie nr 18 - 45,00 zł, zadanie nr 19 – 100 zł, zadanie nr 21 – 100,00 zł, zadanie nr 22 – 120,00 zł, zadanie nr 30 – 160,00 zł, zadanie nr 32 – 100,00 zł, zadanie nr 34 – 135,00 zł, zadanie nr 35 – 380,00 zł, zadanie nr 36 – 35,00 zł, zadanie nr 37 – 45,00 zł, zadanie nr 39- 200,00 zł, zadanie nr 40 – 300,00 zł, zadanie nr 41 – 50,00 zł, zadanie nr 43 – 100,00 zł.
W zadaniu nr 5, 8, 9, 12, 13, 14, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 31, 33, 38, 42 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy.
2.W przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców asortymentu objętego umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją produkty z przedmiotowej umowy. Dopuszcza się możliwość dostarczenia asortymentu po cenie niższej od wskazanej w umowie.
3.Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość nie zrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania.
4.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
4.1. numeru katalogowego produktu;
4.2. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
4.3. przedmiotowym/produkt zamienny;
4.4. sposobu konfekcjonowania;
4.5. liczby opakowań (przy jednoczesnym odpowiednim przeliczeniu wielkości opakowania);
4.6.wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
4.7.zmiany wymienione w podpunkcie 4.1, 4.2, 4.3 i 4.6 nie wymagają aneksowania umowy, wymagają uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego, po spełnieniu przez Wykonawcę zapisów w § 4 ust 11 i 12 niniejszej umowy.
5. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne.
|
IV 4 4 data |
2020-05-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert w dniu 26.05.2020 r. o godzinie 10:30 - Sekcja zamówień publicznych
|