Usługa wsparcia użytkownika końcowego w systemie Egeria wersja 6.0.4. dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

Data publikacji 2020-05-19
Data zakończenia 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541689-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia klienta końcowego w systemie Egeria wersja 6.0.4. dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Zamawiający posiada następujące moduły systemu EGERIA:
- Centralna kartoteka kontrahentów (v6.0.4)
- Centralny słownik systemu (v6.0.4)
- Controling (v6.0.4)
- E-Deklaracje (v6.0.4)
- Ewidencja Kadrowa (v6.0.4)
- Elektroniczny obieg dokumentów(v1.0.0)
- Gospodarka materiałowa (v6.0.4)
- Księga główna (v6.0.4)
- Należności- zobowiązania (v6.0.4)
- Płace (v6.0.4)
- Portal pracowniczy (v6.0.0)
- Projekty (v6.0.4)
- Remonty i obsługa techniczna (v6.0.4)
- Sprzedaż (v6.0.4)
- Środki trwałe (v6.0.4)
- Zamówienia (v6.0.4)
- Zakupy (v6.0.0)
-Zarządzanie klientami (v6.0.4)
3. Wsparcie ma polegać na pomocy użytkownikowi końcowemu w codziennym użytkowaniu programu.
4. Wsparcie nie obejmuje tworzenia nowych funkcjonalności poprzez edycję kodu źródłowego systemu, a jedynie pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych problemów z programem poprzez prawidłową konfigurację aktualnie dostępnych parametrów konfiguracyjnych w systemie za pomocą aktualnie dostępnych w systemie formatek Oracle. Jeżeli sytuacja będzie tego wymagała Zamawiający umożliwi zdalny dostęp do bazy testowej systemu Egeria celem zorientowania się w aktualnej konfiguracji systemu i usunięcia przyczyn wadliwego działania systemu.
5. Wsparcie ma być dostępne dla wszystkich wymienionych w pkt. 2 modułów:
- telefonicznie w dni robocze (poniedziałek - piętek) w godzinach od 8:00 do 16:00
- poprzez portal internetowy zgłaszania problemów dostarczony poprzez Wykonawcę. Reakcja na zgłoszenie nie może nastąpić później niż 4h od rejestracji zgłoszenia. Jeżeli zgłoszenie wystąpi w piątek o godzinie 15:00 Wykonawca musi zareagować najpóźniej do 11:00 w pierwszy poniedziałek po rejestracji zgłoszenia. Przy czym dostęp do portalu powinien być możliwy 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
6. Do zgłoszeń składanych przy pomocy portalu zamawiający wyznaczy do 10 użytkowników uprawnionych do zgłaszania problemów z zakresu obsługi posiadanych modułów systemu Egeria.
7. Zgłoszenie internetowe musi posiadać możliwość wprowadzenia minimum następujących informacji przez Zamawiającego: Imię i Nazwisko zgłaszającego problem, datę i godzinę rejestracji zgłoszenia, opis problemu. Informacje związane ze zgłoszeniem wprowadzone przez Wykonawcę: data i godzina przyjęcia zgłoszenia do realizacji, aktualny status zgłoszenia, informacje dotyczące zgłoszenia (sposób rozwiązania problemu, ewentualna informacja o doprecyzowaniu problemu).
8. Każde rozwiązanie problemu musi być zakończone szczegółową informacją o czynnościach jakie zostały wykonane przez Wykonawcę w celu rozwiązania problemu.
9. Portal ma umożliwiać Zamawiającemu przeglądanie zgłoszeń historycznych wraz z ich rozwiązaniem.
10. Zamawiający za wsparcie przewiduje opłatę miesięczną ryczałtową.
11. Termin realizacji: na okres 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
12. Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie osoby wykonujące czynności, polegające na świadczeniu usługi wsparcia dla użytkownika końcowego systemu Egeria wersja 6.0.4 - wsparcia eksploatacyjnego systemu (usługa help-desk), w trakcie realizacji niniejszej umowy zatrudnione przez Wykonawcę bądź podwykonawców, w tym osoby na zastępstwo, zatrudnione są wyłącznie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub spółek osobowych niezatrudniających pracowników, czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia mogą być wykonywane osobiście przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych wyłącznie w ramach ich wkładów do tych spółek.
13. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7e628dde-ca55-4b54-aa42-77c090c9c7f9
Biuletyn 541689-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Regon 14940000000000
Zamawiajacy adres ulica Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 4/8
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 784 100,
Zamawiajacy fax 343784200
Zamawiajacy email a.bojarska@ajd.czest.pl,
Adres strony url www.ujd.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujd.edu.pl, Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia użytkownika końcowego w systemie Egeria wersja 6.0.4. dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Numer referencyjny ZP.26.1.34.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia klienta końcowego w systemie Egeria wersja 6.0.4. dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Zamawiający posiada następujące moduły systemu EGERIA: - Centralna kartoteka kontrahentów (v6.0.4) - Centralny słownik systemu (v6.0.4) - Controling (v6.0.4) - E-Deklaracje (v6.0.4) - Ewidencja Kadrowa (v6.0.4) - Elektroniczny obieg dokumentów(v1.0.0) - Gospodarka materiałowa (v6.0.4) - Księga główna (v6.0.4) - Należności- zobowiązania (v6.0.4) - Płace (v6.0.4) - Portal pracowniczy (v6.0.0) - Projekty (v6.0.4) - Remonty i obsługa techniczna (v6.0.4) - Sprzedaż (v6.0.4) - Środki trwałe (v6.0.4) - Zamówienia (v6.0.4) - Zakupy (v6.0.0) -Zarządzanie klientami (v6.0.4) 3. Wsparcie ma polegać na pomocy użytkownikowi końcowemu w codziennym użytkowaniu programu. 4. Wsparcie nie obejmuje tworzenia nowych funkcjonalności poprzez edycję kodu źródłowego systemu, a jedynie pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych problemów z programem poprzez prawidłową konfigurację aktualnie dostępnych parametrów konfiguracyjnych w systemie za pomocą aktualnie dostępnych w systemie formatek Oracle. Jeżeli sytuacja będzie tego wymagała Zamawiający umożliwi zdalny dostęp do bazy testowej systemu Egeria celem zorientowania się w aktualnej konfiguracji systemu i usunięcia przyczyn wadliwego działania systemu. 5. Wsparcie ma być dostępne dla wszystkich wymienionych w pkt. 2 modułów: - telefonicznie w dni robocze (poniedziałek - piętek) w godzinach od 8:00 do 16:00 - poprzez portal internetowy zgłaszania problemów dostarczony poprzez Wykonawcę. Reakcja na zgłoszenie nie może nastąpić później niż 4h od rejestracji zgłoszenia. Jeżeli zgłoszenie wystąpi w piątek o godzinie 15:00 Wykonawca musi zareagować najpóźniej do 11:00 w pierwszy poniedziałek po rejestracji zgłoszenia. Przy czym dostęp do portalu powinien być możliwy 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. 6. Do zgłoszeń składanych przy pomocy portalu zamawiający wyznaczy do 10 użytkowników uprawnionych do zgłaszania problemów z zakresu obsługi posiadanych modułów systemu Egeria. 7. Zgłoszenie internetowe musi posiadać możliwość wprowadzenia minimum następujących informacji przez Zamawiającego: Imię i Nazwisko zgłaszającego problem, datę i godzinę rejestracji zgłoszenia, opis problemu. Informacje związane ze zgłoszeniem wprowadzone przez Wykonawcę: data i godzina przyjęcia zgłoszenia do realizacji, aktualny status zgłoszenia, informacje dotyczące zgłoszenia (sposób rozwiązania problemu, ewentualna informacja o doprecyzowaniu problemu). 8. Każde rozwiązanie problemu musi być zakończone szczegółową informacją o czynnościach jakie zostały wykonane przez Wykonawcę w celu rozwiązania problemu. 9. Portal ma umożliwiać Zamawiającemu przeglądanie zgłoszeń historycznych wraz z ich rozwiązaniem. 10. Zamawiający za wsparcie przewiduje opłatę miesięczną ryczałtową. 11. Termin realizacji: na okres 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. 12. Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie osoby wykonujące czynności, polegające na świadczeniu usługi wsparcia dla użytkownika końcowego systemu Egeria wersja 6.0.4 - wsparcia eksploatacyjnego systemu (usługa help-desk), w trakcie realizacji niniejszej umowy zatrudnione przez Wykonawcę bądź podwykonawców, w tym osoby na zastępstwo, zatrudnione są wyłącznie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub spółek osobowych niezatrudniających pracowników, czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia mogą być wykonywane osobiście przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych wyłącznie w ramach ich wkładów do tych spółek. 13. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie rozumiane jako należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia (jeden kontrakt) o okresie trwania min. 3 miesięcy, które obejmowało usługę wsparcia klienta końcowego dotyczącego programu Egeria firmy Comarch w wersji 6.0.4. 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (pkt.1.3.) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp. 3. W sytuacji określonej w punkcie 2. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. 4. Wobec podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca nie mogą zachodzić przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy. 5. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 1.3. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7. Działając na podstawie art. 24 aa ustawy pzp Zamawiający informuje, że najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od podpisania umowy lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 8. Zamawiający będzie badał czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w części III SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiającego – dotyczy Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej: Stosownie do art. 24 aa ustawy pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni do złożenia aktualnych na dzień złożenia dokumentów lub oświadczeń: - Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku opisanego w części II pkt 1.3. a) SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu), dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia dodatkowe składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. Druk zobowiązania – załącznik nr 3 do SIWZ. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)