GuidZP400 |
280aed43-fc96-4df2-965d-8e6ee922604a
|
Biuletyn |
541580-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o.
|
Regon |
89001155000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piastów Śląskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-306
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
746 643 850, 74 66 43 851
|
Zamawiajacy fax |
746 643 862
|
Zamawiajacy email |
kramnik@ksiaz.walbrzych.pl, zamowieniapubliczne@ksiaz.walbrzych.pl
|
Adres strony url |
www.ksiaz.walbrzych.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Opracowanie i najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka ze 100% udziałem Gminy Wałbrzych
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowanie i najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu
|
Numer referencyjny |
ZP/07/05/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2. Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie i oddanie w najem kompletnego elektronicznego systemu zwiedzania wraz z akcesoriami. Głównymi składnikami zamówienia są:
a) Oddanie Zamawiającemu do używania (w najem) w okresie od 10 lipca 2020 roku do 31 marca 2021 roku elektronicznego systemu zwiedzania obejmującego wymaganą liczbą audioprzewodników z wyzwalaniem automatycznym oraz niezbędnymi akcesoriami, w tym szafą do dezynfekcji audioprzewodników i smyczy, która będzie wyposażona w 8 wirusobójczych lamp UV-C o mocy 6W każda, a także pojemników do przechowywania słuchawek z temperaturą wewnątrz w wysokości 70 stopni Celsjusza.
b) Przygotowanie scenariuszy, tłumaczeń i nagrań ścieżek dźwiękowych w 5 wersjach językowych: język polski, niemiecki, angielski, czeski, ukraiński, oraz w PJM .
Przewiduje się wariantowość tras w zależności od dostępności pomieszczeń zamkowych i godzin wypożyczenia audioprzewodnika.
c) Przygotowanie 2 stanowisk stereoskopowych z filmami 3D w formacie WQHD, nagranych w technologii 120 fps (klatek na sekundę)
d) Serwis systemu w okresie najmu: dokonywanie koniecznych napraw i cykliczna dostawa elementów eksploatacyjnych
e) Utrzymywanie w okresie najmu systemu zwiedzania gotowości do czasowego zwiększenia liczby audioprzewodników oddanych Zamawiającemu do używania o następujące ilości:
- w sezonie wysokim (od 1 kwietnia do 31 października) - o nie więcej niż 300 dodatkowych egzemplarzy,
- w sezonie niskim (od 1 listopada do 31 marca) - o nie więcej niż 100 dodatkowych egzemplarzy,
f) przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do wszelkich utworów powstałych w wykonaniu przedmiotu zamówienia w szczególności scenariuszy zwiedzania, tłumaczeń, nagrań ścieżek dźwiękowych i filmów 3D, w tym majątkowych prawa do artystycznych wykonań utworów.
g) prawo opcji Zamawiającego – uprawnienie do żądania maksymalnie 3 razy w czasie związania umową wykonania aktualizacji ścieżek dźwiękowych z uwzględnieniem zmian zachodzących na trasach zwiedzania i w salach ekspozycyjnych. Szczegółowy zakres i zasady korzystania z prawa opcji określa Załącznik Nr 8 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Załącznik nr 7 do SIWZ - Projektu umowy.
Wymagania szczegółowe i parametry systemowe przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 8 do SIWZ pod nazwą SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
7.1.1. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
7.1.2. Dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w powyższym zakresie przez cały okres trwania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
7.1.3. Dotyczące zdolności technicznej - Zamawiający nie określa szczególnych wymagań dotyczących zdolności technicznej.
7.1.4. Dotyczące zdolności zawodowej – Zamawiający określa niżej wymienione warunki:
a) W okresie ostatnich 3 lat Wykonawca zrealizował co najmniej trzy dostawy polegające na oddaniu do używania systemu audioprzewodników o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, z których każda obejmowała:
- autorskie przygotowanie scenariuszy ścieżek dźwiękowych,
- wykonanie tłumaczeń i nagrań w co najmniej 3 językach obcych,
- oddanie do używania systemu o wyzwalaniu automatycznym z co najmniej 500 odbiornikami dla zwiedzających.
W celu wykazania spełnienia warunku wymaga się od Wykonawców złożenia oświadczenia na Załączniku Nr 6 do SIWZ oraz dowodów, o których mowa w pkt 9.6.1. SIWZ potwierdzających, że wymienione w załączniku dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) Wykonawca zapewni i wskaże osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia:
1. Scenarzystę - osobę posiadającą wykształcenie wyższe z jednej z następujących dziedzin: scenariopisarstwo, historia, historia sztuki, etnologia, kulturoznawstwo, która w okresie ostatnich trzech lat autorsko zrealizowała co najmniej pięć scenariuszy do audioprzewodników o długości nie krótszej niż 60 minut na wystawy historyczne.
2. Inżyniera dźwięku - osobę posiadającą doświadczenie w udźwiękawianiu ścieżek lektorskich, która w okresie ostatnich trzech lat zrealizowała nagrania audio w postaci lektora oraz efektów dźwiękowych synchronicznych i niesynchronicznych oraz kompozycji muzyki i ciszy.
3. Tłumaczy języka niemieckiego, angielskiego, czeskiego, ukraińskiego i PJM będących osobami, dla których język tłumaczenia jest ich ojczystym i w okresie ostatnich trzech lat zrealizowały co najmniej trzy tłumaczenia o tematyce historycznej, które były przeznaczone do nagrania lektorskiego.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył w tym zakresie oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia i złożonych dowodów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
9.6.3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
9.6.5. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp.
9.6.6. Aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
9.6.4. Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia przez okres trwania umowy z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100) – celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 7.1.2. SIWZ.
9.6.1. Wykazu dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, sporządzonego według Załącznika Nr 6 do SIWZ z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami takimi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – celem potwierdzenia spełnienia warunku posiadania odpowiedniej zdolności zawodowej, o której mowa w pkt 7.1.4. lit. a) SIWZ.
9.6.2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ – celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 7.1.4. lit. b) SIWZ.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
9.7. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 9.6.3., 9.6.5. i 9.6.6. SIWZ.
9.8. Zamawiający żąda, by Wykonawca przedstawił także dokumenty wymienione w pkt 9.6.3., 9.6.5. i 9.6.6. powyżej dotyczące podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie czynności zamówienia, a którzy nie są podmiotami na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
9.9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
9.6.1. Wykazu dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, sporządzonego według Załącznika Nr 6 do SIWZ z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami takimi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – celem potwierdzenia spełnienia warunku posiadania odpowiedniej zdolności zawodowej, o której mowa w pkt 7.1.4. lit. a) SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na Załączniku Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100).
11.2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form:
11.2.1. W pieniądzu na konto zamawiającego numer:
mBank S.A. Oddział Wałbrzych 85 1140 2091 0000 2199 5000 1001.
11.2.2. W formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
11.2.3. W formie gwarancji bankowej – bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie.
11.2.4. W formie gwarancji ubezpieczeniowej.
11.2.5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku poz. 310 ze zm.).
11.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
11.4. Wadium winno zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią Wykonawcy.
11.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp.
11.6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11.7. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej dołącza Wykonawca do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca dołączenie dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
19.1. Wzór umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
20.1. Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp.
20.2. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI tej ustawy dla zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
20.3. Zgodnie z treścią art. 180 ust. 2 ustawy Pzp, odwołanie przysługuje wobec czynności:
1) wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę;
2) określenia warunków udziału w postępowaniu;
3) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
4) odrzucenia oferty odwołującego;
5) opisu przedmiotu zamówienia;
6) wyboru najkorzystniejszej oferty.
20.4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
20.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
20.6. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
20.7. Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp.
20.8. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców w sposób przewidziany w ustawie Pzp dla tej czynności.
20.9. Na czynności, o których mowa w art. 181 ust. 2 ustawy Pzp (20.8. SIWZ), nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2 ustawy Pzp.
|