Główny przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment w poszczególnych Pakietach wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z załącznika spowoduje odrzucenie oferty.
3. Zamówienie zostało podzielone na sześć pakietów określonych w Załączniku Nr 1, w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet.
Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment wykazany
w poszczególnym pakiecie.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów.
Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych wyrobów w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze.
5. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy.
7. W ramach oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania od Wykonawcy bezpłatnego dostarczenia próbek przedmiotu zamówienia dla przetestowania.
9. Dostawa wyrobów medycznych na koszt i ryzyko Wykonawcy odbywać się będzie do:
a) Magazynu Głównego w Przychodni Specjalistycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9, budynek A poziom -1;
b) Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9, budynek A poziom: -1;
c) pod adres wskazany przez Zamawiającego w zamówieniu
– na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego wg ilość i rodzaju asortymentu. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną.
10. Dostawy sukcesywne, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego będzie stanowił kryterium oceny oferty (kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XVI SIWZ). Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym.
Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu tylko i wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych.
11. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie wyrobów medycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych wyrobów w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę.
12. Wymogi bezwzględne dla Oferentów:
1. Zamawiający wezwie Oferenta, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie karty danych technicznych oferowanego asortymentu oraz karty charakterystyk produktu leczniczego (o ile dotyczy) oferowanego asortymentu i/lub informacji o wyrobie medycznym, z zaznaczeniem pozycji w SIWZ, którego załączony dokument dotyczy – stosownie do zapisów Rozdziału X niniejszej Specyfikacji.
2. Celem sprawdzenia zgodności parametrów oferowanego asortymentu z SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia próbek od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Próbki zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy.
Ze względu na fakt, iż ocena próbek będzie wiązała się z koniecznością ich używania, próbki po zakończeniu postępowania nie będą podlegały zwrotowi.
3. Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przy użyciu asortymentu o parametrach zgodnych w SIWZ oraz o parametrach zgodnych z dostarczonymi próbkami.
4. Dostawa asortymentu zawartego w SIWZ (Pakiety Nr 1-6) odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną.
5. Bieżące zamówienia będą realizowane od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dniu ustawowo wolnych od pracy, od chwili zamówienia, na koszt Wykonawcy. Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych pozycji w umowie, Zamawiający zastrzega sobie prawo ich zakupu w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę.
7. Dostawa materiałów zawartych w Pakiecie Nr 2, odbywać się będzie do Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak
gdzie:
fv - to symbol faktury,
XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera)
.fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę.
Jeden plik zawiera jedną fakturę.
8. Numery serii i daty ważności asortymentu zawartego w Pakiecie Nr 2, będą uwidocznione na fakturze dostawy oraz będą identyczne z numerami serii i datami ważności asortymentu dostarczonego w dostawie.
9. Materiały zawarte w Pakiecie Nr 1 oraz w Pakietach Nr 3-6, będą dostarczane do siedziby Zamawiającego lub pod adres wskazany przez Zamawiającego w zamówieniu wraz z fakturą w formie papierowej.
10. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 6 miesięczny termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu, w przypadku dostarczenia produktów o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia.
11. Zamawiający wymaga w stosunku do materiałów zawartych w Pakiecie Nr 4, potwierdzenia parametrów chłonności wydanego przez Producenta.
12. Niezmienność cen w trakcie trwania umowy. Ewentualna zmiana cen brutto może wynikać tylko ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, przy zachowaniu dotychczasowych cen netto.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych pozycji poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania ilości opakowań asortymentu zawartego w przedmiocie zamówienia.
15. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o asortymencie wstrzymanym w obrocie, wycofanym z obrotu i dopuszczonym do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu pozycji z SIWZ, wycofanych z obrotu.
16. Nie dopuszcza się wydzielania pojedynczych pozycji z pakietów w celu tworzenia odrębnych pakietów.
|
GuidZP400 |
e90ab5cb-0809-4afd-b313-91183a6506a7
|
Biuletyn |
541527-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
|
Regon |
69068500600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fredry
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-005
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 509 047
|
Zamawiajacy fax |
178 538 394
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zoz2.pl
|
Adres strony url |
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów; Budynek A, pok. nr 301 – Dział Informatyki, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
|
Numer referencyjny |
ZOZ2-PN-13/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1, 2, 3, 4, 5, 6
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Główny przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment w poszczególnych Pakietach wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z załącznika spowoduje odrzucenie oferty.
3. Zamówienie zostało podzielone na sześć pakietów określonych w Załączniku Nr 1, w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet.
Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment wykazany
w poszczególnym pakiecie.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów.
Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych wyrobów w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze.
5. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy.
7. W ramach oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania od Wykonawcy bezpłatnego dostarczenia próbek przedmiotu zamówienia dla przetestowania.
9. Dostawa wyrobów medycznych na koszt i ryzyko Wykonawcy odbywać się będzie do:
a) Magazynu Głównego w Przychodni Specjalistycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9, budynek A poziom -1;
b) Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9, budynek A poziom: -1;
c) pod adres wskazany przez Zamawiającego w zamówieniu
– na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego wg ilość i rodzaju asortymentu. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną.
10. Dostawy sukcesywne, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego będzie stanowił kryterium oceny oferty (kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XVI SIWZ). Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym.
Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu tylko i wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych.
11. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie wyrobów medycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych wyrobów w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę.
12. Wymogi bezwzględne dla Oferentów:
1. Zamawiający wezwie Oferenta, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie karty danych technicznych oferowanego asortymentu oraz karty charakterystyk produktu leczniczego (o ile dotyczy) oferowanego asortymentu i/lub informacji o wyrobie medycznym, z zaznaczeniem pozycji w SIWZ, którego załączony dokument dotyczy – stosownie do zapisów Rozdziału X niniejszej Specyfikacji.
2. Celem sprawdzenia zgodności parametrów oferowanego asortymentu z SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia próbek od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Próbki zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy.
Ze względu na fakt, iż ocena próbek będzie wiązała się z koniecznością ich używania, próbki po zakończeniu postępowania nie będą podlegały zwrotowi.
3. Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przy użyciu asortymentu o parametrach zgodnych w SIWZ oraz o parametrach zgodnych z dostarczonymi próbkami.
4. Dostawa asortymentu zawartego w SIWZ (Pakiety Nr 1-6) odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną.
5. Bieżące zamówienia będą realizowane od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dniu ustawowo wolnych od pracy, od chwili zamówienia, na koszt Wykonawcy. Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych pozycji w umowie, Zamawiający zastrzega sobie prawo ich zakupu w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę.
7. Dostawa materiałów zawartych w Pakiecie Nr 2, odbywać się będzie do Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak
gdzie:
fv - to symbol faktury,
XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera)
.fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę.
Jeden plik zawiera jedną fakturę.
8. Numery serii i daty ważności asortymentu zawartego w Pakiecie Nr 2, będą uwidocznione na fakturze dostawy oraz będą identyczne z numerami serii i datami ważności asortymentu dostarczonego w dostawie.
9. Materiały zawarte w Pakiecie Nr 1 oraz w Pakietach Nr 3-6, będą dostarczane do siedziby Zamawiającego lub pod adres wskazany przez Zamawiającego w zamówieniu wraz z fakturą w formie papierowej.
10. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 6 miesięczny termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu, w przypadku dostarczenia produktów o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia.
11. Zamawiający wymaga w stosunku do materiałów zawartych w Pakiecie Nr 4, potwierdzenia parametrów chłonności wydanego przez Producenta.
12. Niezmienność cen w trakcie trwania umowy. Ewentualna zmiana cen brutto może wynikać tylko ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, przy zachowaniu dotychczasowych cen netto.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych pozycji poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania ilości opakowań asortymentu zawartego w przedmiocie zamówienia.
15. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o asortymencie wstrzymanym w obrocie, wycofanym z obrotu i dopuszczonym do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu pozycji z SIWZ, wycofanych z obrotu.
16. Nie dopuszcza się wydzielania pojedynczych pozycji z pakietów w celu tworzenia odrębnych pakietów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
UWAGA I:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
UWAGA II:
Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych(https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow):
„Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
[…] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem):
a) karty danych technicznych oferowanego asortymentu oraz karty charakterystyk produktu leczniczego (o ile dotyczy) oferowanego asortymentu i/lub informacji o wyrobie medycznym, z zaznaczeniem pozycji w SIWZ, którego załączony dokument dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz oferty za pośrednictwem formularza dostępnego na platformie Marketplanet OnePlace - dotyczy postaci elektronicznej,
2) Formularz ofertowy;
3) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik do SIWZ, który stanowi jej integralną część – odpowiednio Pakiet Nr 1 i/lub Pakiet Nr 2 i/lub Pakiet Nr 3 i/lub Pakiet Nr 4 i/lub Pakiet Nr 5 i/lub Pakiet Nr 6;
4) Oświadczenie Oferenta, iż dostarczany przedmiot zamówienia posiada certyfikaty i atesty stosownie do oferowanych artykułów, materiałów, jeżeli takowe są wymagane. W przypadku, gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta, iż atest lub certyfikat nie jest wymagany, z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej;
5) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy), opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
6) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik do SIWZ;
7) Zobowiązanie innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczące:
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100 zł za każdy dzień zwłoki.
3. W przypadku trzykrotnego naruszenia istotnych warunków niniejszej umowy przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie. Powiadomienie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego winno być na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto umowy.
5. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
W tym zakresie strony dopuszczają możliwość zmiany umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1 Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 1
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 2 Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 2
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 3 Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 3
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4 Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 4
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5 Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 5
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 6 Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 6
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w SIWZ.
|
| |