GuidZP400 |
f82449a8-eae4-44a1-8d2f-ec8125989e4b
|
Biuletyn |
542033-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zakrzew
|
Regon |
67022407700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zakrzew 51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zakrzew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-652
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
486 105 122
|
Zamawiajacy fax |
486 105 143
|
Zamawiajacy email |
zakrzew@zakrzew.pl
|
Adres strony url |
www.zakrzew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zakrzew.bip.gmina.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Zakrzew, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę można dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przesyłką
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, pok. nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie Przedszkola Samorządowego w miejscowości Bielicha –dostawa sprzętu elektronicznego
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.12.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego do budynku Przedszkola Samorządowego w miejscowości Bielicha, ul. Ks. Bogdana Szczepanika nr 2, 26-600 Radom,
w tym:.
Komputery- 3 szt.
Laptopy 15”- 8 szt.
Laptopy 17” – 1 sz.
Licencje – Pakiet biurowy, oprogramowanie antywirusowe.
Tablice interaktywne – 3 szt.
Projektory – 4 szt.
Głośniki do tablic interaktywnych – 3szt.
Zasilacze awaryjne UPS – 3szt.
Odtwarzacz CD – 7szt.
Niszczarka – 1szt.
Laminator – 1szt.
Ekran elektryczny – 1szt.
Głośniki przenośne – 2 szt.
Telewizor – 1 szt.
Telefon, telefon fax – 3szt.
Nagłośnienie – 1szt.
Drukarka laserowa mono. – 1szt.
Urządzenie wielofunkcyjne - 2szt.
Ksero – 2 szt.
Aparat fotograficzny – 2 szt.
Podłoga interaktywna – 1 szt.
Napęd optyczny – 1szt.
Przełącznik sieciowy zarządzany – 1 szt.
Dysk sieciowy – 1szt.
Router – 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. specyfikacja techniczna.
W ramach dostawy wykonawca zobowiązany jest do:
- rozmieszczenia i uruchomienia sprzętu;
- skonfigurowania sprzętu (wykonawca zainstaluje systemy na komputerach, zainstaluje oprogramowanie biurowe oraz oprogramowanie antywirusowe, skonfiguruje ustawienia sieciowe z dyskiem sieciowym oraz urządzeniami w sieci).
- zamontowania projektora, tablic interaktywnych oraz podłogi interaktywnej, skonfigurowania sprzętu z komputerami do tablic;
- przeszkoli nauczycieli w zakresie obsługi tablic interaktywnych oraz podłogi interaktywnej.
Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie - minimum jedną dostawę sprzętu elektronicznego, rozumianą jako jedno zadanie (jedna umowa), której wartość wynosi co najmniej 50 000,00 zł brutto.
2. W przypadku wykazania przez Wykonawców, wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
3. Warunek określony w punkcie 1 musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólnie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjałów wykonawców występujących wspólnie w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca składa wraz z ofertą:
1. Formularz oferty - załącznik nr 2 do siwz.
2. Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej zwane BZP) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
- nie podlega wykluczeniu oraz
- spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Ww. oświadczenia wykonawca składa się w formie pisemnej. Pozostałe dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, chyba że co innego wynika z niniejszej SIWZ. Oświadczenie stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie z ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
5. Wykonawca, powołując się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.2.
6. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, które określa w szczególności:
6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
6.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
6.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
7. Dowód wniesienia wadium:
- dla prawnie dopuszczonych form wymienionych w rozdz. XI siwz (tj. za wyjątkiem formy pieniężnej) do oferty należy dołączyć oryginały właściwych dokumentów wniesionego wadium,
- dla wadium wniesionego w pieniądzu – zaleca się dołączyć kserokopię dokonanego przelewu.
8. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania czynności i zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
9. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 1500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
Nr rachunku bankowego: 80 9147 0009 0021 6906 2000 0006.
2. Dopuszczalne formy wadium:
- Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany powyżej w ust. 1 przez zamawiającego);
- Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- Gwarancje ubezpieczeniowe;
- Gwarancje bankowe;
- Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.);
- Dowód/ dokument potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona dopuszczoną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego.
4. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 10. ZMIANA UMOWY
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgoda obu stron wyrażona
na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza dokonywanie istotnych zmian zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku
gdy konieczność dokonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystane dla Zamawiającego.
- w przypadku gdy niezbędne okaże się do prawidłowego zrealizowania zamówienia zakup dodatkowych elementów służących do instalacji Zamawiający przewiduje zwiększenie zakupu sprzętu na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia w przypadku braku możliwości rozliczenia sprzętu z 0 % stawką podatku VAT zgodnie z art. 83 ust.1 pkt 26. ustawy o podatku od towarów i usług. W takiej sytuacji Wykonawca zastosuje obowiązująca stawkę VAT, cena netto zamówienia pozostanie bez zmian.
4. W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty.
5. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej.
§ 11. Siła wyższa
1. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w zakresie spowodowanym siłą wyższą.
2. Siła wyższa oznacza niezależne od Strony zdarzenia zewnętrzne, które są poza kontrolą i niezawinione przez tę Stronę, których nie można przewidzieć ani uniknąć, oraz które mają miejsce po zawarciu umowy, w zakresie uniemożliwiającym tej Stronie należyte wykonywanie Umowy.
3. Siła wyższa nie obejmuje:
a) strajków;
b) zmian warunków rynkowych;
c) zniszczenia lub uszkodzenia wyposażenia Stron;
d) nienależytego wykonywania zobowiązań przez innych kontrahentów Stron;
e) umownych zobowiązań Wykonawcy wobec osób trzecich, które ograniczają jego zdolność do świadczenia usług;
f) niekorzystnych warunków atmosferycznych.
4. Strona powołująca się na siłę wyższą zobowiązana jest niezwłocznie zawiadomić drugą Stronę o fakcie jej wystąpienia i przewidywanym okresie jej trwania oraz o działaniach, które Strona zamierza podjąć. Dowód, że dana okoliczność stanowi siłę wyższą obciąża Stronę, która się na nią powołuje.
5. Każda ze Stron ma obowiązek czynić starania w kierunku zmniejszenia strat i szkód Stron, jakie mogą powstać w wyniku zaistnienia siły wyższej.
6. Strona poszkodowana, na podstawie zawiadomienia wystawionego w trybie jak w ust. 4, jest zwolniona z terminowej realizacji umowy, na taki okres, na jaki zdarzenie siły wyższej trwa i w takim zakresie, w jakim uniemożliwia lub ogranicza Stronę
w realizacji umowy.
7. Po wystąpieniu siły wyższej, Wykonawca będzie starał się kontynuować wykonywanie swoich zobowiązań umownych w takim stopniu, w jakim będzie to w rozsądnych granicach wykonalne.
8. Po ustaniu siły wyższej, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do realizacji umowy w takim stopniu, aby zrealizować umowę niezwłocznie oraz w całości. Nowy termin zakończenia realizacji umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|