1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu; w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 19 zadań:
ZADANIE NR 1-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-10 – DLA SŁUŻBY OPBMR
ZADANIE NR 11-13 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 14-16 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 17-19 – DLA SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ
Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia w zadaniu 2 poz. 9, 15, 16, 17; w zadaniu 3 poz. 1, 2 , 3, 4, 7, 12, 13, 14, 15, 16, 20; w zadaniu 5; w zadaniu 6; w zadaniu 7 i w zadaniu 8, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumny nr 7 i 8 (zał. nr 5 do SIWZ) wpisując nazwę, symbol oferowanego produktu oraz producenta, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (w przypadku braku możliwości podania takich danych należy wpisać inne oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment). Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 oraz 8 skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający wymaga, aby dla asortymentu – „pochłaniacze” w Zadaniu 3 data produkcji nie była starsza jak 2019 rok oraz dla zadania w Zadaniu 4 „ostrzegawcze” były spełnione następujące warunki:
a) wyrób musi posiadać oznaczenie „CE” oraz certyfikat badania typu UE.
b) wyrób musi posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta.
c) wyrób musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim.
d) na elemencie odblaskowym znajdował się numer i typ odblasku zgodnie z normą PN-EN20471:2013.
7. W przypadku zadania nr 13, Zamawiający, w zał. 5a przedstawił poglądowe ilustracje do opisu z zał. 5 (formularz cenowy).
8. W przypadku zadań 14-16, Zamawiający wymaga :
1. przedmioty zamówienia z produkcji 2020 r., posiadały oryginalne, nieuszkodzone opakowania;
2. by Wykonawca wraz z ofertą dostarczył tabelę rozmiarową do każdego z zamawianych przedmiotów.
|
GuidZP400 |
9e1382b6-c07a-48f1-8b36-750d5e4c2f8a
|
Biuletyn |
545723-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
31 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
Regon |
63243177100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Silniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-325
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 548 500
|
Zamawiajacy fax |
261 548 555
|
Zamawiajacy email |
31blt.przetargi@ron.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
JEDNOSTKA WOJSKOWA
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.31blt.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.31blt.wp.mil.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNY
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, UL. SILNIKI 1 61-325 POZNAŃ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP
|
Numer referencyjny |
ZP 12/II/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu; w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 19 zadań:
ZADANIE NR 1-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-10 – DLA SŁUŻBY OPBMR
ZADANIE NR 11-13 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 14-16 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 17-19 – DLA SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ
Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia w zadaniu 2 poz. 9, 15, 16, 17; w zadaniu 3 poz. 1, 2 , 3, 4, 7, 12, 13, 14, 15, 16, 20; w zadaniu 5; w zadaniu 6; w zadaniu 7 i w zadaniu 8, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumny nr 7 i 8 (zał. nr 5 do SIWZ) wpisując nazwę, symbol oferowanego produktu oraz producenta, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (w przypadku braku możliwości podania takich danych należy wpisać inne oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment). Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 oraz 8 skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający wymaga, aby dla asortymentu – „pochłaniacze” w Zadaniu 3 data produkcji nie była starsza jak 2019 rok oraz dla zadania w Zadaniu 4 „ostrzegawcze” były spełnione następujące warunki:
a) wyrób musi posiadać oznaczenie „CE” oraz certyfikat badania typu UE.
b) wyrób musi posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta.
c) wyrób musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim.
d) na elemencie odblaskowym znajdował się numer i typ odblasku zgodnie z normą PN-EN20471:2013.
7. W przypadku zadania nr 13, Zamawiający, w zał. 5a przedstawił poglądowe ilustracje do opisu z zał. 5 (formularz cenowy).
8. W przypadku zadań 14-16, Zamawiający wymaga :
1. przedmioty zamówienia z produkcji 2020 r., posiadały oryginalne, nieuszkodzone opakowania;
2. by Wykonawca wraz z ofertą dostarczył tabelę rozmiarową do każdego z zamawianych przedmiotów.
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy.
3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy.
4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem ich nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
RĘKAWICE (ZZLT)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
RĘKAWICE (ZZLT)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZYŚCIWO (ZZLT)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
CZYŚCIWO (ZZLT)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY OCHRONNE (ZZLT)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
MATERIAŁY OCHRONNE (ZZLT)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY OSTRZEGAWCZE (ZZLT)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
MATERIAŁY OSTRZEGAWCZE (ZZLT)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
OCHRONNIKI SŁUCHU (ZZLT)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
OCHRONNIKI SŁUCHU (ZZLT)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
SŁUCHAWKI Z MIKROFONEM H-157A/AIC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
SŁUCHAWKI Z MIKROFONEM H-157A/AIC
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PRZYŁBICA SPAWALNICZA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
HEŁM TECHNIKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
HEŁM TECHNIKA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
chodniki elektroizolacyjnych, rękawice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
chodniki elektroizolacyjnych, rękawice
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
czyściwo dla OPBMR
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
czyściwo dla OPBMR
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
czyściwo dla UZBROJENIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
czyściwo dla UZBROJENIA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
art. BHP dla Uzbrojenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
art. BHP dla Uzbrojenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
znaki dla Uzbrojenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
znaki dla Uzbrojenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Środki ochrony indywidualnej (kask)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Środki ochrony indywidualnej (kask)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Odzież ochronna - ratownictwo medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież ochronna - ratownictwo medyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Odzież ochronna – lekarz/pielęgniarka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież ochronna – lekarz/pielęgniarka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
CZYŚCIWO DLA SŁ. CZOŁG.SAM.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
CZYŚCIWO DLA SŁ. CZOŁG.SAM.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
RĘKAWICE SŁ. CZOŁG.SAM.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
RĘKAWICE SŁ. CZOŁG.SAM.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
WYPOSAŻENIE OCHRONNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
WYPOSAŻENIE OCHRONNE
|
| |