DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP

Data publikacji 2020-06-01
Data zakończenia 2020-06-15 00:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545723-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu; w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 19 zadań:
ZADANIE NR 1-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-10 – DLA SŁUŻBY OPBMR
ZADANIE NR 11-13 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 14-16 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 17-19 – DLA SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ
Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia w zadaniu 2 poz. 9, 15, 16, 17; w zadaniu 3 poz. 1, 2 , 3, 4, 7, 12, 13, 14, 15, 16, 20; w zadaniu 5; w zadaniu 6; w zadaniu 7 i w zadaniu 8, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumny nr 7 i 8 (zał. nr 5 do SIWZ) wpisując nazwę, symbol oferowanego produktu oraz producenta, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (w przypadku braku możliwości podania takich danych należy wpisać inne oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment). Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 oraz 8 skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający wymaga, aby dla asortymentu – „pochłaniacze” w Zadaniu 3 data produkcji nie była starsza jak 2019 rok oraz dla zadania w Zadaniu 4 „ostrzegawcze” były spełnione następujące warunki:
a) wyrób musi posiadać oznaczenie „CE” oraz certyfikat badania typu UE.
b) wyrób musi posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta.
c) wyrób musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim.
d) na elemencie odblaskowym znajdował się numer i typ odblasku zgodnie z normą PN-EN20471:2013.
7. W przypadku zadania nr 13, Zamawiający, w zał. 5a przedstawił poglądowe ilustracje do opisu z zał. 5 (formularz cenowy).
8. W przypadku zadań 14-16, Zamawiający wymaga :
1. przedmioty zamówienia z produkcji 2020 r., posiadały oryginalne, nieuszkodzone opakowania;
2. by Wykonawca wraz z ofertą dostarczył tabelę rozmiarową do każdego z zamawianych przedmiotów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e1382b6-c07a-48f1-8b36-750d5e4c2f8a
Biuletyn 545723-N-2020
Zamawiajacy nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 63243177100000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Silniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 548 500
Zamawiajacy fax 261 548 555
Zamawiajacy email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny JEDNOSTKA WOJSKOWA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.31blt.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNY
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, UL. SILNIKI 1 61-325 POZNAŃ
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP
Numer referencyjny ZP 12/II/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu; w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 19 zadań: ZADANIE NR 1-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT ZADANIE NR 9-10 – DLA SŁUŻBY OPBMR ZADANIE NR 11-13 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA ZADANIE NR 14-16 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ ZADANIE NR 17-19 – DLA SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia w zadaniu 2 poz. 9, 15, 16, 17; w zadaniu 3 poz. 1, 2 , 3, 4, 7, 12, 13, 14, 15, 16, 20; w zadaniu 5; w zadaniu 6; w zadaniu 7 i w zadaniu 8, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumny nr 7 i 8 (zał. nr 5 do SIWZ) wpisując nazwę, symbol oferowanego produktu oraz producenta, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (w przypadku braku możliwości podania takich danych należy wpisać inne oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment). Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 oraz 8 skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający wymaga, aby dla asortymentu – „pochłaniacze” w Zadaniu 3 data produkcji nie była starsza jak 2019 rok oraz dla zadania w Zadaniu 4 „ostrzegawcze” były spełnione następujące warunki: a) wyrób musi posiadać oznaczenie „CE” oraz certyfikat badania typu UE. b) wyrób musi posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta. c) wyrób musi posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim. d) na elemencie odblaskowym znajdował się numer i typ odblasku zgodnie z normą PN-EN20471:2013. 7. W przypadku zadania nr 13, Zamawiający, w zał. 5a przedstawił poglądowe ilustracje do opisu z zał. 5 (formularz cenowy). 8. W przypadku zadań 14-16, Zamawiający wymaga : 1. przedmioty zamówienia z produkcji 2020 r., posiadały oryginalne, nieuszkodzone opakowania; 2. by Wykonawca wraz z ofertą dostarczył tabelę rozmiarową do każdego z zamawianych przedmiotów.
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa RĘKAWICE (ZZLT)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE (ZZLT)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZYŚCIWO (ZZLT)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis CZYŚCIWO (ZZLT)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MATERIAŁY OCHRONNE (ZZLT)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY OCHRONNE (ZZLT)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MATERIAŁY OSTRZEGAWCZE (ZZLT)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY OSTRZEGAWCZE (ZZLT)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa OCHRONNIKI SŁUCHU (ZZLT)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis OCHRONNIKI SŁUCHU (ZZLT)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa SŁUCHAWKI Z MIKROFONEM H-157A/AIC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis SŁUCHAWKI Z MIKROFONEM H-157A/AIC
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PRZYŁBICA SPAWALNICZA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa HEŁM TECHNIKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis HEŁM TECHNIKA
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa chodniki elektroizolacyjnych, rękawice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis chodniki elektroizolacyjnych, rękawice
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa czyściwo dla OPBMR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis czyściwo dla OPBMR
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa czyściwo dla UZBROJENIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis czyściwo dla UZBROJENIA
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa art. BHP dla Uzbrojenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis art. BHP dla Uzbrojenia
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa znaki dla Uzbrojenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis znaki dla Uzbrojenia
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Środki ochrony indywidualnej (kask)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Środki ochrony indywidualnej (kask)
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Odzież ochronna - ratownictwo medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Odzież ochronna - ratownictwo medyczne
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Odzież ochronna – lekarz/pielęgniarka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Odzież ochronna – lekarz/pielęgniarka
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa CZYŚCIWO DLA SŁ. CZOŁG.SAM.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis CZYŚCIWO DLA SŁ. CZOŁG.SAM.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa RĘKAWICE SŁ. CZOŁG.SAM.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE SŁ. CZOŁG.SAM.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE OCHRONNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis WYPOSAŻENIE OCHRONNE
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)