GuidZP400 |
872971b4-47f0-475c-a26d-f42a1d75acd9
|
Biuletyn |
548095-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Radziejowice
|
Regon |
75014841400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kubickiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radziejowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-325
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
468 577 171
|
Zamawiajacy fax |
468 577 120
|
Zamawiajacy email |
urzad@radziejowice.pl
|
Adres strony url |
http://bip.radziejowice.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.radziejowice.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w siedzibie Zamawiającego ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Przedszkola w Radziejowicach
|
Numer referencyjny |
ZP.271.4.2.2020.DJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia do nowobudowanego budynku przedszkola w Radziejowicach, w tym do szatni, pomieszczeń administracyjnych, gospodarczych, sal zajęć oraz sali integracji sensorycznej.
2. Zamówienie obejmuje:
1) Wyposażenie szatni
2) Wyposażenie części administracyjnej
3) Wyposażenie gabinetu pielęgniarskiego
4) Wyposażenie części łazienek
5) Wyposażenie części gospodarczej
6) Wyposażenie sali zajęć
7) Wyposażenie sali integracji sensorycznej
8) Meble i niezbędne wyposażenie- część objęta dofinansowaniem
3. Zamawiający informuje, że powyższy podział ma charakter jedynie porządkowy. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na całość zamówienia.
4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności:
1) dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie (zgodnie z wytycznymi Zamawiającego) mebli i wyposażenia w miejscu dostawy,
2) wywóz i zagospodarowanie odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia oraz uporządkowanie miejsca dostawy,
3) naprawa wszelkich uszkodzeń obiektu i w obiekcie, powstałych w trakcie wnoszenia, montażu i ustawienia mebli,
4) zapewnienie serwisu w okresie gwarancji
5) wydruk i umieszczenie na meblach z części dofinansowanej naklejek informacyjnych o finansowaniu Umowy z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” oraz z odpowiednimi logotypami, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego.
5. Zamawiający informuje, że zakup części wyposażenia jest finansowany w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-08-03T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej w następujących okolicznościach: Wykonawca musi potwierdzić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 150 tys. PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w następujących okolicznościach:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie i montażu mebli o wartości każdej dostawy w powyższym zakresie wynoszącej min. 160 tys. PLN (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
2) wykazu zrealizowanych dostaw (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice
Nr rachunku: 97 9302 1014 3900 0909 2000 0020
4. W przypadku dokonania przelewu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.
5. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określone są szczegółowo we wzorze umowy, która stanowi integralną część SIWZ, tym samym zamawiający spełnia wymóg określenia w SIWZ przyszłych zmian umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|