Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Przedszkola w Radziejowicach

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Gmina Radziejowice
Miejscowość Radziejowice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548095-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia do nowobudowanego budynku przedszkola w Radziejowicach, w tym do szatni, pomieszczeń administracyjnych, gospodarczych, sal zajęć oraz sali integracji sensorycznej.
2. Zamówienie obejmuje:
1) Wyposażenie szatni
2) Wyposażenie części administracyjnej
3) Wyposażenie gabinetu pielęgniarskiego
4) Wyposażenie części łazienek
5) Wyposażenie części gospodarczej
6) Wyposażenie sali zajęć
7) Wyposażenie sali integracji sensorycznej
8) Meble i niezbędne wyposażenie- część objęta dofinansowaniem
3. Zamawiający informuje, że powyższy podział ma charakter jedynie porządkowy. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na całość zamówienia.
4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności:
1) dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie (zgodnie z wytycznymi Zamawiającego) mebli i wyposażenia w miejscu dostawy,
2) wywóz i zagospodarowanie odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia oraz uporządkowanie miejsca dostawy,
3) naprawa wszelkich uszkodzeń obiektu i w obiekcie, powstałych w trakcie wnoszenia, montażu i ustawienia mebli,
4) zapewnienie serwisu w okresie gwarancji
5) wydruk i umieszczenie na meblach z części dofinansowanej naklejek informacyjnych o finansowaniu Umowy z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” oraz z odpowiednimi logotypami, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego.
5. Zamawiający informuje, że zakup części wyposażenia jest finansowany w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 872971b4-47f0-475c-a26d-f42a1d75acd9
Biuletyn 548095-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Radziejowice
Regon 75014841400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kubickiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Radziejowice
Zamawiajacy kod pocztowy 96-325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 468 577 171
Zamawiajacy fax 468 577 120
Zamawiajacy email urzad@radziejowice.pl
Adres strony url http://bip.radziejowice.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.radziejowice.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w siedzibie Zamawiającego ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Przedszkola w Radziejowicach
Numer referencyjny ZP.271.4.2.2020.DJ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia do nowobudowanego budynku przedszkola w Radziejowicach, w tym do szatni, pomieszczeń administracyjnych, gospodarczych, sal zajęć oraz sali integracji sensorycznej. 2. Zamówienie obejmuje: 1) Wyposażenie szatni 2) Wyposażenie części administracyjnej 3) Wyposażenie gabinetu pielęgniarskiego 4) Wyposażenie części łazienek 5) Wyposażenie części gospodarczej 6) Wyposażenie sali zajęć 7) Wyposażenie sali integracji sensorycznej 8) Meble i niezbędne wyposażenie- część objęta dofinansowaniem 3. Zamawiający informuje, że powyższy podział ma charakter jedynie porządkowy. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na całość zamówienia. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności: 1) dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie (zgodnie z wytycznymi Zamawiającego) mebli i wyposażenia w miejscu dostawy, 2) wywóz i zagospodarowanie odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia oraz uporządkowanie miejsca dostawy, 3) naprawa wszelkich uszkodzeń obiektu i w obiekcie, powstałych w trakcie wnoszenia, montażu i ustawienia mebli, 4) zapewnienie serwisu w okresie gwarancji 5) wydruk i umieszczenie na meblach z części dofinansowanej naklejek informacyjnych o finansowaniu Umowy z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” oraz z odpowiednimi logotypami, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. 5. Zamawiający informuje, że zakup części wyposażenia jest finansowany w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej w następujących okolicznościach: Wykonawca musi potwierdzić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 150 tys. PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w następujących okolicznościach: Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie i montażu mebli o wartości każdej dostawy w powyższym zakresie wynoszącej min. 160 tys. PLN (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego 2) wykazu zrealizowanych dostaw (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice Nr rachunku: 97 9302 1014 3900 0909 2000 0020 4. W przypadku dokonania przelewu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału. 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określone są szczegółowo we wzorze umowy, która stanowi integralną część SIWZ, tym samym zamawiający spełnia wymóg określenia w SIWZ przyszłych zmian umowy.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Łączna cena wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres rękojmi i gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)