DOSTAWA I MONTAŻ ZASŁON PIONOWYCH TYPU VERTICALE I ROLET OKIENNYCH WOLNO WISZĄCYCH ZACIEMNIAJĄCYCH” – sprawa nr 40/2020

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-18 00:00:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548649-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395150005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i montaż zasłon pionowych typu verticale oraz rolet okiennych wolno wiszących zaciemniających zgodnie z wymaganiami, opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego w ilościach w asortymencie następująco:
1) zasłon typu Verticale w ilości ogółem 584,32 m2;
2) rolet okiennych wolno wiszących zaciemniających w ilości 41 szt.,
►Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
- Grudziądz ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz K-1444 (CSLog)
- Grupa ul. Dworcowa 6 86-134 Grupa K-1580 (CSLog)
- Gardeja, Jamy 86-318 Rogóźno K-1278 (1 RBLog Skład Gardeja)
- Grudziądz ul. Bema 11, 86-300 Grudziądz K-1462 (WT Grudziądz)
- Grudziądz ul. Bema 3, 86-300 Grudziądz K-1462 (13 WOG GZ Grudziądz)
- Grudziądz ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz K-1444 (13 WOG GZ Grudziądz Sekcja Żywn.)
- Grupa ul. Dworcowa 6, 86-134 Grupa K-1580 (13 WOG SOI Grupa)
- Grudziądz ul. Anny Walentynowicz, 86-300 Grudziądz K-1452 (13 WOG Infrastruktura)
- Grupa ul. Dworcowa 6, 86-134 Grupa K-1580 (CSLog Grupa – Strażnica WSP)
- Chełmno Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno K-1232 (13 WOG GZ Chełmno)
- Brodnica ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica K-1146 (JW. 3527 Brodnica)

Szczegółowy zakres realizacji ilości, rodzaju i asortymentu, wykaz pomieszczeń wskazany został
w treści Załącznika nr 2 do umowy.
► Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe, właściwości określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Użyte materiały i elementy mocujące oraz mechanizmy winny być nowe, czyste, bez błędów fabrycznych, wykonane w I gatunku. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być zgodne z wymaganiami Zamawiającego w zakresie zastosowanych tkanin, użytych materiałów.
Wykonawca przedstawi wzorniki kolorystyczne tkanin w terminie 3 dni od podpisania umowy.
W proponowanym pakiecie kolorów do wyboru winny się znaleźć w szczególności kolory: szarości, beżu, bieli, odcienie seledynu oraz odcienie ciemne koloru niebieskiego, czerwonego, bordo, stali.
Wybór kolorystyki nastąpi w cenie oferowanej dostawy wraz z montażem, wskazanej przy złożonej ofercie przez Wykonawcę.
►Montaż zasłon pionowych typu „Vertical” oraz rolet zaciemniających będzie odbywał się w pomieszczeniach o wysokości powyżej 4 m i posiadających różne typy okien (PCV i drewniane w tym łukowe).
Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy (przed przystąpieniem do realizacji dostawy i wykonaniem montażu do dokonania szczegółowego obmiaru okien wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w miejscach, gdzie zostaną zamocowane zasłony pionowe typu Vertical oraz rolet zaciemniających.
Brak dokonania szczegółowego obmiaru spowoduje realizację zamówienia na ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy, również w sytuacji gdy podczas montażu wystąpią rozbieżności rozmiarowe wynikające ze stanu technicznego danego okna i jego specyfiki.
► Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty faktycznego
i protokolarnego odbioru dostawy wraz z montażem przez Zamawiającego, w tym na:
1) zasłony pionowe typ „Vertical” i poszczególne elementy osłonowo - mocujące;
2) rolety i poszczególne elementy mocujące;
3) mechanizm z przekładnią planetarną;
4) niezawodną pracę mechanizmu i wykonaną usługę montażu
►Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia.
11. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa treści umowy (dokumentacja przetargowa-www.13wog.wp.mil.pl).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 20e15d6c-adef-4cd6-8951-edc0a43b3e3a
Biuletyn 548649-N-2020
Zamawiajacy nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090727700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czwartaków
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 48 32 90, 261 48 32 00
Zamawiajacy fax 261 48 32 22
Zamawiajacy email 13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13 WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń.
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Dostep dokumentow zamowienia Nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.13wog.wp.mil.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony www.13wog.wp.mil.pl
Oferty wnioski dostepne Nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie dotycz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - w zamkniętej kopercie oznaczonej:OFERTA PRZETARGOWA: „DOSTAWA I MONTAŻ ZASŁON PIONOWYCH TYPU VERTICALE I ROLET OKIENNYCH WOLNO WISZĄCYCH ZACIEMNIAJĄCYCH” – sprawa nr 40/2020 – nie otwierać do dnia 18.06.2020 r. do godziny 09:00”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, "KANCELARIA" ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I MONTAŻ ZASŁON PIONOWYCH TYPU VERTICALE I ROLET OKIENNYCH WOLNO WISZĄCYCH ZACIEMNIAJĄCYCH” – sprawa nr 40/2020
Numer referencyjny 40/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i montaż zasłon pionowych typu verticale oraz rolet okiennych wolno wiszących zaciemniających zgodnie z wymaganiami, opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego w ilościach w asortymencie następująco: 1) zasłon typu Verticale w ilości ogółem 584,32 m2; 2) rolet okiennych wolno wiszących zaciemniających w ilości 41 szt., ►Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: - Grudziądz ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz K-1444 (CSLog) - Grupa ul. Dworcowa 6 86-134 Grupa K-1580 (CSLog) - Gardeja, Jamy 86-318 Rogóźno K-1278 (1 RBLog Skład Gardeja) - Grudziądz ul. Bema 11, 86-300 Grudziądz K-1462 (WT Grudziądz) - Grudziądz ul. Bema 3, 86-300 Grudziądz K-1462 (13 WOG GZ Grudziądz) - Grudziądz ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz K-1444 (13 WOG GZ Grudziądz Sekcja Żywn.) - Grupa ul. Dworcowa 6, 86-134 Grupa K-1580 (13 WOG SOI Grupa) - Grudziądz ul. Anny Walentynowicz, 86-300 Grudziądz K-1452 (13 WOG Infrastruktura) - Grupa ul. Dworcowa 6, 86-134 Grupa K-1580 (CSLog Grupa – Strażnica WSP) - Chełmno Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno K-1232 (13 WOG GZ Chełmno) - Brodnica ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica K-1146 (JW. 3527 Brodnica) Szczegółowy zakres realizacji ilości, rodzaju i asortymentu, wykaz pomieszczeń wskazany został w treści Załącznika nr 2 do umowy. ► Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe, właściwości określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Użyte materiały i elementy mocujące oraz mechanizmy winny być nowe, czyste, bez błędów fabrycznych, wykonane w I gatunku. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być zgodne z wymaganiami Zamawiającego w zakresie zastosowanych tkanin, użytych materiałów. Wykonawca przedstawi wzorniki kolorystyczne tkanin w terminie 3 dni od podpisania umowy. W proponowanym pakiecie kolorów do wyboru winny się znaleźć w szczególności kolory: szarości, beżu, bieli, odcienie seledynu oraz odcienie ciemne koloru niebieskiego, czerwonego, bordo, stali. Wybór kolorystyki nastąpi w cenie oferowanej dostawy wraz z montażem, wskazanej przy złożonej ofercie przez Wykonawcę. ►Montaż zasłon pionowych typu „Vertical” oraz rolet zaciemniających będzie odbywał się w pomieszczeniach o wysokości powyżej 4 m i posiadających różne typy okien (PCV i drewniane w tym łukowe). Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy (przed przystąpieniem do realizacji dostawy i wykonaniem montażu do dokonania szczegółowego obmiaru okien wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w miejscach, gdzie zostaną zamocowane zasłony pionowe typu Vertical oraz rolet zaciemniających. Brak dokonania szczegółowego obmiaru spowoduje realizację zamówienia na ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy, również w sytuacji gdy podczas montażu wystąpią rozbieżności rozmiarowe wynikające ze stanu technicznego danego okna i jego specyfiki. ► Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty faktycznego i protokolarnego odbioru dostawy wraz z montażem przez Zamawiającego, w tym na: 1) zasłony pionowe typ „Vertical” i poszczególne elementy osłonowo - mocujące; 2) rolety i poszczególne elementy mocujące; 3) mechanizm z przekładnią planetarną; 4) niezawodną pracę mechanizmu i wykonaną usługę montażu ►Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia. 11. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa treści umowy (dokumentacja przetargowa-www.13wog.wp.mil.pl).
Cpv glowny przedmiot 39515000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Okres w dniach 50
Informacje na temat katalogow Zamówienie publiczne będzie zrealizowane maksymalnie w terminie do 50 dni roboczych od daty zawarcia umowy od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 15:00 oraz w piątki w godz. 8:00 do 12:00 /za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku każdego tygodnia – z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy/. ► Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – liczba zadań: 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno zadanie. Ograniczenie liczby części zamówienia jakie Zamawiający udzieli jednemu Wykonawcy w myśl art. 36aa ust. 4 Ustawy nie ma zastosowania. ► Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) – wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że podwykonawca, na którego się powołuje nie podlega wykluczeniu na zasadach i warunkach określonych dla Wykonawcy. Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia. ► Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.); 2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.); 3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.); 4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.); 5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.); 6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.); 7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 3. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert. Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz z ofertą.
Wadium Nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow sekcja IV.1.6) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Obejmuje ustanowienie sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Elementy aukcji elektronicznej sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informaje udostepnione wykonawcom sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informaje przebiegu aukcji sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Warunki do licytacji sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Warunki zamkniecia aukcji sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 1 minimalne wymagania sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 1 etapy negocjacji sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 1 dodatkowe informacje sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 2 opis potrzeb sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 2 wstepny harmonogram sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 2 EtapyDialogu sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 2 DodatkoweInformacje sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 3 ElementyOpisu sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 3 DodatkoweInfo sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 6 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 7 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 8 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 9 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 12 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 13 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV IstotnePostanowienia Istotne postanowienia umowy zawiera dokumentacja SIWZ - załącznik do SIWZ stanowiąca projekt ogólnych warunków umowy.
IV 4 14 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 1, pom. 202, poziom kondygnacyjny „2” - w dniu 18.06.2020 r. o godz. 09:00
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) wysokości podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie; 2) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy; 3) zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia na inny nie wyszczególniony w umowie – znajdujący się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego przy zachowaniu cen jednostkowych określonych treścią umowy; 4) zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 2 do umowy i proporcjonalnie wartości przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed podpisaniem umowy lub w sytuacji gdy z rzeczywistych pomiarów i wizji lokalnej dokonanej przez Wykonawcę wyniknie, iż liczba niezbędnych metrów2 dla realizacji przedmiotu zamówienia będzie mniejsza; 5) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen wskazanych w umowie, pod warunkiem, iż dostarczany przedmiot nie będzie gorszy w swych parametrach niż określony przez Zamawiającego. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks - za wyjątkiem pkt. 5) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 1010 t.j.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)