GuidZP400 |
20e15d6c-adef-4cd6-8951-edc0a43b3e3a
|
Biuletyn |
548649-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
34090727700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czwartaków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 48 32 90, 261 48 32 00
|
Zamawiajacy fax |
261 48 32 22
|
Zamawiajacy email |
13wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
Nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13 WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń.
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
Nie dotyczy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie dotycz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - w zamkniętej kopercie oznaczonej:OFERTA PRZETARGOWA: „DOSTAWA I MONTAŻ ZASŁON PIONOWYCH TYPU VERTICALE I ROLET OKIENNYCH WOLNO WISZĄCYCH ZACIEMNIAJĄCYCH” – sprawa nr 40/2020 – nie otwierać do dnia 18.06.2020 r. do godziny 09:00”
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, "KANCELARIA" ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA I MONTAŻ ZASŁON PIONOWYCH TYPU VERTICALE I ROLET OKIENNYCH WOLNO WISZĄCYCH ZACIEMNIAJĄCYCH” – sprawa nr 40/2020
|
Numer referencyjny |
40/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i montaż zasłon pionowych typu verticale oraz rolet okiennych wolno wiszących zaciemniających zgodnie z wymaganiami, opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego w ilościach w asortymencie następująco:
1) zasłon typu Verticale w ilości ogółem 584,32 m2;
2) rolet okiennych wolno wiszących zaciemniających w ilości 41 szt.,
►Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
- Grudziądz ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz K-1444 (CSLog)
- Grupa ul. Dworcowa 6 86-134 Grupa K-1580 (CSLog)
- Gardeja, Jamy 86-318 Rogóźno K-1278 (1 RBLog Skład Gardeja)
- Grudziądz ul. Bema 11, 86-300 Grudziądz K-1462 (WT Grudziądz)
- Grudziądz ul. Bema 3, 86-300 Grudziądz K-1462 (13 WOG GZ Grudziądz)
- Grudziądz ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz K-1444 (13 WOG GZ Grudziądz Sekcja Żywn.)
- Grupa ul. Dworcowa 6, 86-134 Grupa K-1580 (13 WOG SOI Grupa)
- Grudziądz ul. Anny Walentynowicz, 86-300 Grudziądz K-1452 (13 WOG Infrastruktura)
- Grupa ul. Dworcowa 6, 86-134 Grupa K-1580 (CSLog Grupa – Strażnica WSP)
- Chełmno Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno K-1232 (13 WOG GZ Chełmno)
- Brodnica ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica K-1146 (JW. 3527 Brodnica)
Szczegółowy zakres realizacji ilości, rodzaju i asortymentu, wykaz pomieszczeń wskazany został
w treści Załącznika nr 2 do umowy.
► Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe, właściwości określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Użyte materiały i elementy mocujące oraz mechanizmy winny być nowe, czyste, bez błędów fabrycznych, wykonane w I gatunku. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być zgodne z wymaganiami Zamawiającego w zakresie zastosowanych tkanin, użytych materiałów.
Wykonawca przedstawi wzorniki kolorystyczne tkanin w terminie 3 dni od podpisania umowy.
W proponowanym pakiecie kolorów do wyboru winny się znaleźć w szczególności kolory: szarości, beżu, bieli, odcienie seledynu oraz odcienie ciemne koloru niebieskiego, czerwonego, bordo, stali.
Wybór kolorystyki nastąpi w cenie oferowanej dostawy wraz z montażem, wskazanej przy złożonej ofercie przez Wykonawcę.
►Montaż zasłon pionowych typu „Vertical” oraz rolet zaciemniających będzie odbywał się w pomieszczeniach o wysokości powyżej 4 m i posiadających różne typy okien (PCV i drewniane w tym łukowe).
Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy (przed przystąpieniem do realizacji dostawy i wykonaniem montażu do dokonania szczegółowego obmiaru okien wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w miejscach, gdzie zostaną zamocowane zasłony pionowe typu Vertical oraz rolet zaciemniających.
Brak dokonania szczegółowego obmiaru spowoduje realizację zamówienia na ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy, również w sytuacji gdy podczas montażu wystąpią rozbieżności rozmiarowe wynikające ze stanu technicznego danego okna i jego specyfiki.
► Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty faktycznego
i protokolarnego odbioru dostawy wraz z montażem przez Zamawiającego, w tym na:
1) zasłony pionowe typ „Vertical” i poszczególne elementy osłonowo - mocujące;
2) rolety i poszczególne elementy mocujące;
3) mechanizm z przekładnią planetarną;
4) niezawodną pracę mechanizmu i wykonaną usługę montażu
►Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia.
11. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa treści umowy (dokumentacja przetargowa-www.13wog.wp.mil.pl).
|
Cpv glowny przedmiot |
39515000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Okres w dniach |
50
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie publiczne będzie zrealizowane maksymalnie w terminie do 50 dni roboczych od daty zawarcia umowy od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 15:00 oraz w piątki w godz. 8:00 do 12:00
/za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku każdego tygodnia – z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy/.
► Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – liczba zadań: 1.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno zadanie.
Ograniczenie liczby części zamówienia jakie Zamawiający udzieli jednemu Wykonawcy w myśl art. 36aa ust. 4 Ustawy nie ma zastosowania.
► Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) – wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że podwykonawca, na którego się powołuje nie podlega wykluczeniu na zasadach i warunkach określonych dla Wykonawcy.
Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia.
► Zamawiający nie przewiduje:
1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.);
2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.);
3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.);
4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.);
5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.);
6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.);
7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów:
1) Formularz ofertowy ;
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.
4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
3. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu
w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego
– www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy
do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert.
Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz
z ofertą.
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
sekcja IV.1.6) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Obejmuje ustanowienie |
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Elementy aukcji elektronicznej |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Informaje przebiegu aukcji |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Warunki do licytacji |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Warunki zamkniecia aukcji |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 2 opis potrzeb |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 6 |
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 7 |
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 8 |
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 9 |
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 12 |
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 13 |
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne postanowienia umowy zawiera dokumentacja SIWZ - załącznik do SIWZ stanowiąca projekt ogólnych warunków umowy.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 1, pom. 202, poziom kondygnacyjny „2” - w dniu 18.06.2020 r. o godz. 09:00
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian
do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy,
w następującym zakresie:
1) wysokości podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie;
2) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy;
3) zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia na inny nie wyszczególniony w umowie – znajdujący się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego przy zachowaniu cen jednostkowych określonych treścią umowy;
4) zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 2 do umowy
i proporcjonalnie wartości przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed podpisaniem umowy lub w sytuacji gdy z rzeczywistych pomiarów
i wizji lokalnej dokonanej przez Wykonawcę wyniknie, iż liczba niezbędnych metrów2 dla realizacji przedmiotu zamówienia będzie mniejsza;
5) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany
w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen wskazanych w umowie, pod warunkiem, iż dostarczany przedmiot nie będzie gorszy w swych parametrach niż określony przez Zamawiającego.
Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks - za wyjątkiem pkt. 5) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy.
Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U.
z 2019 r., poz. 1010 t.j.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów.
Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”.
Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6.
Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty.
Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.
Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.
|