Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Gmina Kościelisko
Miejscowość Kościelisko
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548730-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w postaci:
zamówienie gwarantowane:
komputer stacjonarny - 10 kpl. zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 7 do SIWZ
komputer przenośny - 17 kpl. zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 8 do SIWZ

zamówienie objęte prawem opcji:
komputer przenośny - max. 10 kpl. zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 8 do SIWZ
Warunkiem skorzystania Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5f1dbef-38ce-4af6-8882-22ba3060d2e0
Biuletyn 548730-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kościelisko
Regon 49052655000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzelców Podhalańskich
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Kościelisko
Zamawiajacy kod pocztowy 34-511
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 079 100
Zamawiajacy email przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony url www.gminakoscielisko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gminakoscielisko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminakoscielisko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44- pokój nr 7
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Numer referencyjny ZP.271.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w postaci: zamówienie gwarantowane: komputer stacjonarny - 10 kpl. zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 7 do SIWZ komputer przenośny - 17 kpl. zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 8 do SIWZ zamówienie objęte prawem opcji: komputer przenośny - max. 10 kpl. zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 8 do SIWZ Warunkiem skorzystania Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow część gwarantowana: do 60 dni od dnia podpisania umowy. część objęta prawem opcji: do 60 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji przy czym Zamawiający mo-że skorzystać z prawa opcji do 30 czerwca 2020 roku
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.5.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odręb-ne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy [dotyczy Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawo-mocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłe-go, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615)],
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty dotyczące komputerów stacjonarnych, które należy załączyć do oferty: 1. procesor dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w zał. 7 w przypad-ku braku zaoferowanego przez Wykonawcę procesora na liście, Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić test Passmarka i jego wynik załączyć do oferty, potwierdzony za zgodność z orygi-nałem przez Wykonawcę. 2. karta graficzna dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w zał. nr 7 bę-dzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] . 2. Dokumenty dotyczące komputerów przenośnych, które należy załączyć do oferty: 1. procesor dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w zał. nr 8 - w przy-padku braku zaoferowanego przez Wykonawcę procesora na liście, Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić test Passmarka i jego wynik załączyć do oferty, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. karta graficzna: dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w zał. nr 8 bę-dzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] .
Inne dokumenty niewymienione - Ewentualne pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy - W przypadku podmiotu zagranicznego: dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , - W przypadku Wykonawcy, który powo-ływał się będzie przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolności podmio-tów trzecich należy złożyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dokumentów w zakresie braku podstaw do wykluczenia.
Czy wadium 1
Wadium 10.1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, które mogą doty-czyć w szczególności następujących przypadków: 1) zmiany, w tym wydłużenia, terminu wykonania zamówienia w związku z: a) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne itp.) mającej wpływ na terminowość wy-konywania robót, b) wystąpieniem niezależnych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wpływającymi na realizację przedmiotu zamówienia i przyjęte rozwiązania technologiczne, c) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej sta-ranności, d) zaistnieniem innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na termin realizacji zamówienia, e) zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia, f) zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku: • rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie, 2) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnia-jących taką zmianą, w szczególności wynikających z zasad dofinansowania projektu w ramach programów ze-wnętrznych lub zapisów planu rzeczowo-finansowego Zamawiającego, 3) zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie: a) rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wy-konania podwykonawcy, b) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie, c) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie, d) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, która zo-stała zastrzeżona przez Zamawiającego jako kluczowa część zamówienia do osobistego wykonania przez Wyko-nawcę, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniej-szej umowie, e) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności zmiany podmiotów, na zasobach których opierał się Wyko-nawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępo-waniu, za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym, niż wykazane zostało to na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych za-sobów na potrzeby realizacji zamówienia, f) w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wyko-nawcy; 4) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia zwią-zane z: a) koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii, b) koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, c) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finanso-wą, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewi-dzenia w momencie zawarcia umowy, d) koniecznością wypadkowej modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego (m.in. trybu i częstotliwości wy-stawiania faktur, zasad i terminów rozliczeń i dokonywania płatności między stronami) oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. rodzajów i terminów dokonywania czynności odbiorowych), wynikającą w szczegól-ności z zasad dofinansowania projektu w ramach programów zewnętrznych lub potrzeby wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku bu-dżetowego, czy zaistnienia innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji, e) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ; 5) porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze: a) zmianą zabezpieczenia należytego wykonania umowy w związku ze zmianą warunków realizacji umowy, b) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); 6) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli po stronie Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie, o których mowa w art. 23 i 141 ustawy PZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom two-rzącym stronę wykonawczą, w szczególności, gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacja jed-nego lub kilku z tych podmiotów – w takim przypadku dopuszcza się za uprzednią zgodą Zamawiającego przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe podmioty tworzące stronę wykonawczą celem dokończenia reali-zacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych; 7) zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a pole-gające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcze-śniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z realizacją płatności w ramach progra-mów zewnętrznych lub potrzebą wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Za-mawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnieniem innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji; 8) rozwiązania za porozumieniem stron umowy w całości lub w części wraz z dokonaniem pomiędzy stronami rozliczenia umowy poprzez wypłatę wynagrodzenia za zrealizowany zakres umowy i uwzględnieniu niewypłacenia wynagrodze-nia za niezrealizowany zakres umowy, w szczególności w przypadku, gdyby w toku wykonywania przedmiotu umowy okazało się, iż jego dokończenie byłoby niemożliwe, niezasadne, niecelowe lub bezprzedmiotowe ze względów eko-nomicznych, technicznych, społecznych, lub innych istotnych z punktu widzenia Wykonawcy, Zamawiającego lub in-teresu publicznego, w szczególności w razie stwierdzenia technicznej niemożliwości wykonania przedmiotu umowy lub realizacji przedmiotu opracowań projektowych w świetle wymagań określonych przez Zamawiającego, znacznego zwiększenia kosztów wykonania przedmiotu umowy lub realizacji przedmiotu opracowań projektowych w świetle wy-magań określonych przez Zamawiającego, znacznego pogorszenia się sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawcy, ogłoszenia upadłości lub otwarcia / zarządzenia likwidacji Wykonawcy, czy też wystąpienia innych okoliczności fak-tycznych, prawnych, ekonomicznych czy technicznych / technologicznych, które mogą zwiększać ryzyko nienależyte-go wykonania zamówienia lub wykonania zamówienia niezasadnego, ekonomicznie niewspółmiernego, niemożliwe-go, czy niecelowego; 9) inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępo-waniu o za-mówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajem-nicę przedsiębior-stwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie skła-dania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie (opakowaniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeże-nia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria łączna cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)